جستجو در بیتفا
  • تحلیل ارز FTM
  • تحلیل ارز SNX
  • تحلیل ارز FXS
  • تحلیل ارز AAVE
  • تحلیل ارز KAS
معرفی 5 آلت کوین که باید این هفته زیر نظر داشته باشید (17 مرداد)

معرفی 5 آلت کوین که باید این هفته زیر نظر داشته باشید (17 مرداد)

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
۵ دقیقه
۱۹
۶,۹۱۲
توسط :
محمد مهرآفرین

در دو هفته گذشته قیمت بیت کوین در کانال 29 هزار دلار ثابت باقی مانده است؛ این رمزارز در هفته گذشته کمتر از 1 درصد نوسان قیمتی داشته است و این روند رنج معامله‌گران بازار رمز ارزها را خسته کرده است. اما شرایط در برخی از آلت کوین‌ها کمی متفاوت است و احتمال نوسان‌های جذاب‌تری دارند. در این مقاله تحلیلی قصد داریم نگاهی داشته باشیم به معرفی 5 آلت کوین که از نظر تکنیکالی شرایط جذاب‌تری دارند و محدوده‌های قیمتی مناسب برای خرید و فروش هر کدام را بررسی کنیم. دقت داشته باشید موارد ذکر شده تنها به عنوان یک تحلیل در این مقاله قرار گرفتند و پیشنهاد سرمایه گذاری نیستند.

 

تحلیل ارز FTM

حجم زیادی از نقدینگی قرار گرفته در شبکه فانتوم توسط پروژه میان بلاکچینی مالتی چین ایجاد شده بود؛ بعد از مشکلاتی که برای پلتفرم Multichain ایجاد شد بخش زیادی از دارایی‌های شبکه فانتوم (مخصوصاً USDC بر بستر Fantom) ارزش خود را از دست دادند و ضربه زیادی به اعتبار این بلاکچین وارد شد. پس از آن شاهد ریزش قیمتی ارز FTM بودیم؛ اما اکنون این رمزارز شرایط نموداری بهتری پیدا کرده است و می‌توانیم انتظار یک روند صعودی از آن داشته باشیم.

تحلیل ارز ftm

با توجه به تحلیلی که در تصویر مشاهده می‌کنید، اگر قیمت رمزارز FTM بتواند بالای سطح 0.25 دلار بسته شود، شرایط خوبی برای ورود خریداران میان مدتی فراهم خواهد کرد. با توجه به این تحلیل می‌توانیم در صورت تثبیت قیمت بالاتر از ناحیه ذکر شده اقدام به خرید کنیم. تارگت‌هایی که می‌توان برای موج صعودی این رمزارز در نظر داشته باشیم، نواحی 0.299 و 0.33 و 0.41 دلار است. توجه داشته باشید تا زمانی که شرایط گفته شده محیاء نشده و ساختار صعودی شکل نگرفته باشد، شرایط برای ورود به این رمزارز مناسب نیست!

 

تحلیل ارز SNX

پروژه Synthetic در حوزه معاملات فیوچرز در صرافی‌های غیر متمرکز فعالیت می‌کند و در هفته‌های گذشته عملکرد بسیار جذابی در این حوزه داشته است. با توجه به جذابیت بالای حوزه ذکر شده و پتانسیل این پروژه می‌توانیم در بلندمدت انتظار عملکرد قیمتی خوب از ارز بومی آن یعنی ارز SNX داشته باشیم؛ اما در رابطه با عملکرد قیمتی آن در میان مدت باید نگاهی به نمودار آن داشته باشیم.

رمز ارز SNX از نظر نموداری نیز شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری میان مدت دارد و خریداران می‌توانند در نواحی مشخص شده (محدوده‌های 2.34 و 2.09 دلار) وارد معاملات خرید شوند. برای صعود قیمت دو سناریو وجود دارد؛ سناریوی اول، شکست سطح مقاومتی در محدوده 2.7 دلار و ورود خریداران در اصلاح و بازگشت احتمالی قیمت به همین محدوده و سناریوی دوم، رسیدن قیمت به محدوده حمایتی 2 دلار و ورود به معامله در مقاوت ذکر شده است. محدوده 2 دلار می‌تواند یکی از بکرترین ناحیه‌های قیمتی در نمودار ارز SNX برای ورود سرمایه گذاران و خریداران به این رمزارز باشد. تارگت‌هایی که برای صعود قیمت می‌توان در نظر گرفت، نواحی 3 و 3.3 دلار است.

تحلیل ارز snx

 

تحلیل ارز FXS

پروژه Frax یکی از پروژه‌هایی است که در حوزه دیفای روند توسعه پویایی دارد و خدمات گسترده‌ای در چندین حوزه از جمله ضرب توکن‌های با پشتوانه، لیکوئید استیکینگ و وامدهی ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم سرمایه گذارانی که به دنبال پروژه‌های مناسب از لحاظ بنیادی هستند این رمزارز را زیر نظر داشته باشند.

ارز FXS از نظر تکنیکالی نیز شرایط مناسبی دارد و در تایم فریم روزانه ساختاری صعودی ایجاد کرده است؛ این رمزارز می‌تواند گزینه مناسبی برای ورود خریداران میان مدتی باشد. نواحی مناسبی که می‌توان دیدگاه خرید به آن داشت، محدوده‌های 6.2 و 5.5 دلار هستند. البته در نظر داشته باشید برای ورود در این نواحی پیشنهاد می‌شود منتظر ایجاد تاییدیه‌های کندلی نیز باشید و سپس اقدام به خرید کنید. معامله‌گران می‌توانند در نواحی حمایتی ذکر شده با مدیریت سرمایه و استراتژی شخصی وارد پوزیشن‌های خرید (Long) شوند؛ مقاومت‌های پیش روی قیمت نواحی 8 و 10 دلار است که می‌توانند برای تعیین حد سود مناسب باشند.

تحلیل ارز FXS

 

تحلیل ارز AAVE

با توجه به  دریافت وام 63 میلیون دلاری آقای Michael Egorov (بنیان‌گذار صرافی کرو فایننس) از پلتفرم وامدهی آوه، خبر هک صرافی Curve و احتمال عدم توانایی این فرد در بازپرداخت بدهی خود، تاثیر خود را بر روی این پلتفرم و البته ارز بومی آن (ارز Aave) نیذ گذاشت. اما با اخبار باز پرداخت بخش زیادی از این بدهی‌ها توسط مایکل، ریسک‌های موجود برای پروژه Aave نیز کاهش یافته است و اکنون می‌توانیم انتظار تداوم روند رمزارز AAVE را داشته باشیم.

تحلیل ارز Aave

رمزارز AAVE در تایم فریم روزانه شرایط مناسبی برای ورود خریداران میان مدتی ایجاد کرده است. ساختار آن کاملاً صعود است و اگر قیمت بالای سطح 67.3 بسته شود، خریداران ریسک گریز می‌توانند وارد معاملات خرید (Long) شوند. لازم به ذکر است که اگر قیمت تا سطح 53.3 دلار ریزش کند نیز مجدد می‌توانیم انتظار داشته باشیم شرایط ورود برای خریداران ایجاد شود. تارگت‌هایی که برای صعود قیمت می‌توان در نظر گرفت، نواحی 88 و 98.4 و 115.8 دلار است. در نظر داشته باشید برای ورود به این رمزارز باید حتماً یکی از دو سناریو ذکر شده محقق گردد؛ در غیر این صورت ورود به این رمزارز ریسک بالاتری خواهد داشت.

 

تحلیل ارز KAS

پروژه کاسپا یکی از محدود پروژه‌هایی است که در روند ریزشی بازار عملکرد صعودی داشت و به همین دلیل توجه زیادی را به خود جلب کرد؛ البته ما در بخش بیتفاندا اولین بار این رمزارز را در محدوده قیمتی 0.018 دلار معرفی کرده بودیم و تا به اینجای بیش از 150 درصد رشد را تجربه کرده است. اما در تحلیل تکنیکالی نیز همچنان شرایط مناسبی از آن شاهد هستیم؛ ارز KAS در تایم فریم روزانه شرایط مناسبی برای ورود خریداران کوتاه مدتی دارد. البته برای کم کردن ریسک معامله خود بهتر است منتظر اصلاح و بازگشت قیمت به مقاومت خود باشیم؛ بکرترین نواحی برای ورود خریداران نواحی 0.0425 و 0.0401 دلار است که خریداران می‌توانند با مدیریت سرمایه و پلن معاملاتی خود وارد بازار شوند. تارگتی که برای این رمزارز در موج صعودی بعدی قیمت در نظر داریم، محدوده 0.08 دلار است.

تحلیل ارز KAS
لازم به ذکر است که اگر قیمت زیر محدوده 0.0377 دلار بسته شود نشاندهده تضعیف قدرت خریداران و نشانه‌ای برای اتمام روند صعودی در میان مدت خواهد بود؛ در نتیجه این محدوده را می‌توانیم به عنوان ناحیه حدضرر و خروج از معامله در نظر داشته باشیم (البته احتمال رخ دادن این سناریو کم‌تر است ولی بهتر است برای هر حرکت بازار استراتژی لازم را داشته باشیم).


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد