جستجو در بیتفا
  • افرایش کاربران ورلدکوین
  • وضعیت قیمت WLD
  • دارایی WLD برخی شرکت‌ها
در پی رالی WLD، تعداد کاربران ورلدکوین از 1 میلیون کاربر روزانه فراتر رفت

در پی رالی WLD، تعداد کاربران ورلدکوین از 1 میلیون کاربر روزانه فراتر رفت

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
۲ دقیقه
۰
۲۴۵
توسط :
رومینا میرفتاحی

Worldcoin از طریق توییتی که در تاریخ 17 فوریه به اشتراک گذاشت، نشان داد که این پروژه به طور پیوسته از ماه نوامبر رکوردهای جدیدی به ثبت رسانده است. رالی ورلدکوین همچنان ادامه دارد. قیمت WLD سه برابر شده است و کاربران این پروژه رو‌به افزایش‌اند به‌طوری که به تازگی از یک میلیون کاربر روزانه فراتر رفته‌اند.

افرایش کاربران ورلدکوین

کاربران ورلدکوین در حال افزایش هستند. به‌طوری که تعداد کاربران پروژه ورلدکوین به تازگی از مرز یک میلیون کاربر روزانه گذشته است. همانطور که پیش‌تر گزارش کردیم، بسیاری از کاربران شتاب اخیر WLD را به راه‌اندازی Sora، ابزار جدید هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو از OpenAI، شرکتی که توسط سام آلتمن، بنیانگذار Worldcoin، رهبری می‌شود، نسبت داده اند. با این حال، این رالی همچنین دارایی سرمایه‌گذاران بزرگ Worldcoin، از جمله نهادهای بحث برانگیز در بخش web3 را به شدت تقویت کرده است. نمودار زیر کاربران فعال پروژه ورلد کوین را نشان می‌دهد.

نمودار نمایش کاربران فعال پروژه Worldcoin.

وضعیت قیمت WLD

قیمت WLD پیوسته در حال افزایش است، بر اساس گزارش CoinGecko، WLD با اختلاف قابل توجهی با 155 درصد افزایش در هفت روز گذشته، قوی‌ترین دارایی از بین 100 ارز دیجیتال برتر هفته گذشته است. به نمودار نمودار WLD/USD زیر بر اساس داده‌های CoinGecko دقت کنید.

نمودار WLD/USD بر اساس داده‌های CoinGecko

قیمت WLD از دو هفته پیش که با 2.21 دلار معامله می‌شد، تا امروز بیش از سه برابر شده است. WLD حتی امروز به بالاترین حد خود در 8 دلار رسید، البته دوباره پایین آمد و برای مدت کوتاهی قیمتش روی 6.75 دلار ماند و و در حال حاضر حین نوشتن این مقاله مجدداً به 7.112 دلار رسیده است. نمودار زیر، نوسان قیمت ورلدکوین را طبق داده‌های سایت معتبر تریدینگ ویو نشان می‌دهد.

چارت تغییرات قیمت ورلدکوین طبق داده‌های تریدینگ ویو

دارایی WLD برخی شرکت‌ها

و در انتها دارایی ورلدکوین برخی شرکت‌ها بپردازیم؛ داده‌های Spot On Chain نشان می‌دهد که Alameda Research، دارای 25 میلیون WLD به ارزش 171 میلیون دلار است. از طرفی داده‌های Arkham Intelligence نیز نشان می‌دهد که Teneo، شرکتی که وظیفه انحلال دارایی‌های Three Arrows Capital، شرکت سرمایه‌گذاری ورشکسته را بر عهده دارد، در حال حاضر دارای 75 میلیون WLD به ارزش 513 میلیون دلار است. با توجه به رشد مناسب و سریع قیمت ورلدکوین می‌توان پیش‌بینی کرد که شرکت‌ها، نهادها و همینطور تریدرهای منفرد میزان دارایی WLD خود را افزایش دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد