جستجو در بیتفا
  • رشد میم کوین‌ها پس از متوقف شدن اصلاح بازار
  • خرید بزرگ نهنگ‌های سولانا
  • رشد ۸ هزار درصدی میم کوین DRDOGE
رشد جالب توجه میم کوین‌ها و خرید نهنگ‌ها پس از پایان اصلاح بازار

رشد جالب توجه میم کوین‌ها و خرید نهنگ‌ها پس از پایان اصلاح بازار

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
۳ دقیقه
۰
۱۳۹
توسط :
مبین رزمخواه

پس از اینکه امروز مشخص شد بازار ارزهای دیجیتال قرار نیست اصلاح عمیق‌تری را تجربه کند، بیت کوین با رشدی نسبی خود را به بالای ۶۶ هزار دلار رساند و سایر رمز ارزها نیز با افزایش قیمت مواجه شدند. در این میان میم کوین‌ها رشد چشمگیری را به ثبت رساندند. میم کوین MEW در ۲۴ گذشته حدود ۱۰۰ درصد رشد را به ثبت رساند و میم کوین تازه وارد DRDOGE شاهد رشد خیره کننده ۸ هزار درصدی بود. فعال شدن نهنگ‌ها برای خرید از جمله مهم‌ترین دلایل رشد بازار بود. این افراد سرمایه‌های جدیدی وارد بازار کردند و با خریدهای خود هیجان تازه‌ای به وجود آوردند. در این مقاله به رشد میم کوین‌ها می‌پردازیم و ابعاد مختلف آن را بررسی می‌کنیم؛ تا انتهای این متن با بیتفا همراه باشید. 

 

رشد میم کوین‌ها پس از متوقف شدن اصلاح بازار

بازار کریپتو دو شب پیش با یک شوک بزرگ مواجه شد. حملات ایران به اسرائیل موجب ریزش گسترده در بازار شد و قیمت بسیاری از رمز ارزها به محدوده‌های حمایتی اصلی خود رسیدند. امروز پس از اینکه مشخص شد تنش‌های سیاسی کاهش پیدا کرده ریکاوری بازار کریپتو آغاز شد. قیمت بیت کوین اکنون بالای ۶۶ هزار دلار قرار گرفته و ارز دیجیتال اتریوم بالای ۳۲۰۰ دلار معامله می‌شود. 

در این بین، میم کوین‌ها بازگشت خیره‌کننده‌ای را به ثبت رساندند و برخی از آن‌ها توجه نهنگ‌های بازار را به خود جلب کردند. میم کوین MEW یکی از ارزهای پر طرف‌دار بود و توانست ۱۰۰ درصد به ارزش خود اضافه کند. خرید گسترده نهنگ‌ها از جمله مهم‌ترین دلایل رشد این میم کوین بود. 

میم کوین MEW

در بین میم کوین‌های مبتنی بر شبکه سولانا این میم کوین بیشترین رشد را به ثبت رساند. ارز دیجیتال MEW اکنون به مارکت کپ ۵۰۰ میلیون دلاری رسیده که خود رکوردی جدید برای آن محسوب می‌شود. در حال حاضر این ارز دیجیتال بین میم کوین‌های بازار کریپتو در رتبه ۱۲ قرار دارد. 


خرید بزرگ نهنگ‌های سولانا

نهنگ‌های شبکه سولانا از ریزش ایجاد شده در بازار استفاده کردند و خریدهای خود را در قیمت‌های پایین به ثبت رساندند. یکی از نهنگ‌ها ۱.۵ میلیون دلار از بایننس برداشت کرد تا ۴۸۰ میلیون توکن MEW را در قیمت ۰.۰۰۳۲ دلار خریداری کند. این شخص همچنین ۴ میلیون توکن SLERF نیز خریداری کرد. 

از دیگر میم کوین‌های بازار که رشد خیره کننده‌ای را به ثبت رساند DRDOGE بود. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد آن ارائه خواهیم کرد. 


رشد ۸ هزار درصدی میم کوین DRDOGE

دکتر دوج (DRDOGE) یکی از جدیدترین میم کوین‌های منتشر شده در شبکه سولانا است. با توجه به این که این میم کوین از صبح دو روز گذشته و تنها در صرافی‌های غیرمتمرکز سولانا، دکس‌های رادیوم (Radyium) و جوپیتر (Jupiter) منتشر شده است، حجم بازار آن کم و در حدود ۱۶ هزار دلار است. اگر که مارکت کپ آن به حوالی ۱۰۰ میلیون دلار برسد، دارندگان اولیه آن را میلیونر خواهد کرد! 

میم کوین DRDOGE

میم کوین ‌DRDOGE در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۸ هزار درصد رشد را تجربه کرد. بر اساس اخبار منتشر شده، این میم کوین بزودی در تعدادی از صرافی‌های متمرکز لیست خواهد شد. فهرست شدن آن در صرافی‌های متمرکز به راحتی می‌تواند ارزش بازار آن را به بالای ۲۰ میلیون دلار برساند.

علاوه بر این میم کوین‌ها، میم کوین BOME نیز توانست رشد خوبی را به ثبت برساند. در طول ۷ روز گذشته این ارز بیش از ۳۷ درصد رشد را ثبت کرد و به نظر می‌رسد ریکاوری کامل خود را آغاز کرده است. 

توجه داشته باشید که ارزهای این مقاله صرفاً برای آشنایی و کسب اطلاعات لازم از بازار کریپتو به شما معرفی شده است‌. این متن به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه گذاری در آن‌ها نیست. اگر قصد وارد شدن به بازار این ارزها را دارید، ابتدا اطلاعات خود را در مورد آن‌ها کامل کنید و سپس با مسئولیت خود وارد شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد