جستجو در بیتفا
  • انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس
  • دریافت آدرس تتر در صرافی بینگ ایکس
  • نکات مهم در انتقال تتر از نوبیتکس به BingX
انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس - آموزش گام به گام

انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس - آموزش گام به گام

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
۵ دقیقه
۱۰
۹,۰۶۳
توسط :
تیم بیتفا

صرافی بینگ ایکس (BingX) در ایران طرف‌داران خاص خودش را دارد و با امکانات و قابلیت‌هایی که فراهم کرده توانسته بسیاری از کاربران فضای کریپتو را به خود جلب کند. رابط کاربری ساده، کارمزدهای منطقی و همچنین مشکل نداشتن با فعالیت ایرانی‌ها از مهم‌ترین دلایلی است که بینگ ایکس را بین ما محبوب کرده است. برای آغاز فعالیت در این صرافی نیاز دارید تا دارایی‌های خود را به آن انتقال دهید. برای تبدیل دارایی‌ها به ارز دیجیتال و انتقال آن به بینگ ایکس نیاز به یک صرافی ایرانی دارید. نوبیتکس یکی از صرافی‌های ایرانی خوب است که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. در این مقاله سعی می‌کنیم آموزش انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس را به شما آموزش دهیم و مراحل آن را شرح دهیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس

برای انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس لازم است که ابتدا در هر دو پلتفرم ثبت نام کرده باشید. در صرافی ایرانی نوبیتکس لازم است که مراحل احراز هویت را نیز پشت سر گذاشته باشید تا بتوانید به خرید ارز دیجیتال و انتقال آن بپردازید. مراحل احراز هویت نوبیتکس بسیار ساده است و معمولاً ظرف کمتر از 24 ساعت مراحلش انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید که سطوح مختلفی از احراز هویت برای انجام تراکنش‌های مختلف در نوبیتکس لازم است و اگر حجم زیادی از جابه‌جایی را انجام می‌دهید لازم است تا سطح احراز هویت خود را افزایش دهید.

سطوح احراز هویت نوبیتکس

پس از باز کردن حساب در نوبیتکس لازم است تا تتر خریداری کنید. با تمامی کارت‌های بانکی که دارای رمز دوم هستند می‌توانید این کار را انجام دهید و حساب تتر خود را شارژ کنید. پس از خرید تتر دارایی‌های شما در قسمت کیف پول قابل مشاهده خواهد بود.

اکنون برای انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس لازم است به قسمت کیف پول مراجعه کنید، تتر را در بین ارزهای دیجیتال پیدا کنید و گزینه برداشت را انتخاب کنید. در ادامه بهتر است که شبکه ترون (TRC20) را انتخاب کنید تا کارمزد کمتری برای انتقال بپردازید.

برداشت تتر از نوبیتکس

سپس لازم است تا آدرس مقصد خود را که مربوط به ارز تتر در صرافی بینگ ایکس هست در قسمت آدرس وارد کنید. در اینجا با مشخص کردن میزان تتری که می‌خواهید برداشت کنید و انتخاب گزینه برداشت تراکنش شما آماده انجام خواهد شد.

در ادامه مراحل دریافت آدرس تتر در صرافی بینگ ایکس را برای شما شرح می‌دهیم.

 

دریافت آدرس تتر در صرافی بینگ ایکس

برای دریافت آدرس کیف پول تتر خود در صرافی بینگ ایکس پس از افتتاح حساب با انتخاب گزینه دارایی‌ها (Assets) یک منو برای شما باز می‌شود.

اگر هنوز در ثبت نام بینگ ایکس خود را انجام نداده‌اید توصیه می‌کنیم با استفاده از این لینک حساب جدیدی برای خود ایجاد کنید تا در کارمزدهایتان تخفیف بگیرید. برای واریز وجه باید گزینه واریز (Deposit) را انتخاب کنید. سپس در منوهای موجود تتر را انتخاب کنید و شبکه آن را نیز مانند آنچه که در قسمت قبل توضیح داده شد، TRC20 قرار دهید.

واریز وجه بینگ ایکس

با انتخاب رمز ارز تتر و شبکه مورد نظر، یک آدرس در قسمت پایین‌تر برایتان تشکیل می‌شود. این آدرس به عنوان آدرس واریز تتر در صرافی بینگ ایکس برای شما محسوب می‌شود. برای برداشتن این آدرس از گزینه کپی که در کنار آن وجود دارد استفاده کنید و سعی کنید اقدام به کپی کردن دستی آدرس نکنید تا اشتباهی در این کار پیش نیاید.

انتقال تتر به بینگ ایکس

با وارد کردن آدرس در قسمت دریافت کننده در صرافی نوبیتکس که آموزش آن را در ابتدا ارائه دادیم می‌توانید تترهای خود را به بینگ ایکس واریز کنید. نکته‌ی واضح اما شایان ذکر این است که این آدرس تنها برای تتر و در شبکه TRC20 ایجاد می‌شود و واریز هر ارز دیجیتال دیگری منجر به از دست رفتن دارایی‌هایتان خواهد شد.

توجه داشته باشید که آدرس ارزهای دیجیتال در صرافی‌های متمرکز به صورت دوره‌ای تغییر پیدا خواهند کرد. پس هر زمان که قصد انتقال تتر داشتید حتماً آدرس را مجدداً چک کنید تا دارایی‌های شما از بین نرود.

در ادامه به برخی از نکاتی که باید حین انتقال تتر از نوبیتکس به BingX به آن‌ها توجه کنید اشاره خواهیم کرد.

 

نکات مهم در انتقال تتر از نوبیتکس به BingX

انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس

انتقال ارزهای دیجیتال کار ساده ولی در عین حال کمی حساس است. مسئولیت تمام اتفاقاتی که برای دارایی شما رخ می‌دهد تنها متوجه شخص شما است و تقریباً هیچ نهادی نمی‌تواند اشتباهاتی که در این کار را انجام می‌دهید جبران کند. پس لازم است که دقت بالایی در این کار به خرج دهید تا بتوانید به راحتی در این بازار فعالیت کنید.

در ادامه به توضیح برخی از مهم‌ترین نکات انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس می‌پردازیم.

  • انتخاب شبکه درست: همان‌طور که اشاره شد، در حال حاضر شبکه TRC20 بهترین شبکه برای انتقال تتر است زیرا کارمزد کمتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارد. تتر در شبکه‌های دیگری مانند ERC20 و BEP20 نیز در دسترس است اما استفاده از آن‌ها را فعلاً توصیه نمی‌کنیم.
  • توجه به زمان مورد نیاز برای انجام تراکنش: در برخی از موارد به دلیل شلوغی شبکه و یا بالا بودن حجم تتر، ممکن است زمان بیشتری برای انجام تراکنش نیاز باشد. پس اگر تراکنش شما در حالت در دست انجام (Pending) قرار گرفت صبوری کنید تا مراحل آن طی شود.
  • دقت در آدرس واریز: همان‌طور که به آن اشاره شد، آدرس واریز ارزهای دیجیتال در صرافی‌های متمرکز به صورت دوره‌ای تغییر می‌کنند. این کار به دلیل افزایش امنیت حساب صرافی صورت می‌گیرد. پس حتماً قبل از انتقال آدرس را چک کنید و از ذخیره کردن یک آدرس برای واریز به صورت مداوم استفاده نکنید. توجه داشته باشید اگر آدرس اشتباهی برای ارسال ارز دیجیتال وارد کنید دارایی‌های شما از بین خواهد رفت و هیچ روشی برای بازگرداندن آن‌ها وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد