جستجو در بیتفا
  • معیارهای مهم در انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال
  • معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS
  • کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول Coinomi
  • کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)
  • کیف پول MetaMask
  • کیف پول ارز دیجیتال برای IOS را از کجا دانلود کنم؟
  • دانلود کیف پول ارز دیجیتال آیفون در سایت‌های معتبر
  • دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای IOS در App Store
  • بهترین کیف پول‌های سخت افزاری برای IOS
بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۵ دقیقه
۴
۱,۵۱۶
توسط :
کامیار جعفریان

انتخاب کیف پول امن و مناسب برای کاربران ارزهای دیجیتال تبدیل به دغدغه‌ای بزرگ شده است. امروزه اکثر کاربران به فکر نگهداری دارایی‌های دیجیتال خود در کیف پول‌های نرم‌ افزاری مخصوص به گوشی هستند. کاربرانی که گوشی آیفون دارند نیز به دنبال بهترین و امن‌ترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS هستند. اما مناسب‌ترین کیف پول ارز دیجیتال آیفون کدام است؟ در ادامه با بیتفا همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

 

معیارهای مهم در انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال

یکی از اولین قدم‌ها برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال انتحاب یک کیف پول مناسب است. اما یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران در همان قدم اول، انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال است. در ادامه به معیارهایی خواهیم پرداخت که می‌تواند در انتخاب بهترین کیف پول برای IOS به شما کمک کند.

  • امنیت : ساختار امنیتی مناسب، ذخیره آفلاین کلمات بازیابی و غیر حضانتی بوئن کیف پول بالاترین اهمیت را دارد.
  • سازگاری : بررسی کنید که آیا کیف پول از ارزهای مورد علاقه شما پشتیبانی می کند یا خیر؛ این یک معبار کلیدی در انتخاب کیف پول است.
  • تیم پشتیبانی و توسعه : پشتیبانی قابل اعتماد و یک تیم توسعه فعال، به ویژه برای رسیدگی به مسائل امنیتی و بهبود مستمر می‌تواند بسیار مهم باشد.
  • کاربردهای اضافی : به دنبال ویژگی‌های اضافی مانند صرافی‌های داخلی، سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف، و توانایی نگهداری چندین نوع ارز دیجیتال در یک کیف پول واحد باشید.
  • هزینه : برخی از کیف پول‌ها رایگان هستند، در حالی که کیف پول‌های سخت افزاری ممکن است پرهزینه باشند.

قبل از انتخاب والت، حتماً به این چند معیار توجه کنید!

 

معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS

طبیعی است که امروزه با توسعه بیشتر صنعت ارزهای دیجیتال کیف پول‌های زیادی نیز به وجود آمده‌اند. اما برای احساس امنیت، تنها باید از کیف پول‌های دارای اعتبار و امن استفاده کرد. هر توسعه‌دهنده می‌تواند یک کیف پول ارز دیجیتال برای IOS را بسازد. اما توجه داشته باشید که ممکن است دسته‌ای از آن‌ها از اعتبار یا سابقه خوبی برخوردار نباشند و شما در هنگام برداشت یا واریز دارایی‌های خود به مشکل برخورد کنید.

 

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

یکی از گزینه‌های مناسب برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال خود، کیف پول Trust Wallet است. این کیف در قالب یک اپلیکیشن فعالیت می‌کند. یکی از دلایل مهم که امن بودن این برنامه را تایید می‌کند، مورد تایید بودن آن توسط صرافی Binance است. کار با کیف پول تراست ولت نیز بسیار ساده و روان است. از ویژگی‌های مهم یک کیف پول ارز دیجیتال برای IOS یا اندروید می‌توان به بروز بودن آن اشاره کرد. کیف پول تراست ولت از جمله برنامه‌هایی محسوب می‌شود که به صورت دائم مشغول بروز رسانی خود است.

به طور مثال این برنامه قابلیت Stake کردن را در بیشتر ارزهای معتبر که از مکانیزم اجماع (POS) بهره می‌برند را در خود فراهم کرده است. کاربران و سرمایه‌گذاران این دسته از ارزها می‌توانند داخل این کیف پول، اقدام به Stake  کردن توکن‌های خود کنند.

کیف پول Trust Wallet از اکثر ارزهای دیجیتال معتبر مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و اکثر استیبل کوین‌ها پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند که تراست ولت، یک کیف پول Web3 محسوب ‌می‌شود که از اکثر Daapهای (اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز) معتبر پشتیبانی کرده و امکان ارتباط مستقیم با آن‌ها را فراهم می‌سازد.

کیف پوال تراست ولت

 

کیف پول Coinomi

 از بهترین گزینه‌های پیشرو در کیف پول ارز دیجیتال آیفون، اپلیکیشن Coinomi است. این برنامه نیاز شما را برای ارتباط با صرافی برای انجام معاملات روزانه از بین می‌برد. در واقع، انجام این کار را به شکل مستقیم و داخل برنامه خود برای کاربران فراهم کرده است. کیف پول Coinomi از کیف پول‌های با امنیت بالا و معتبر در بین کلیه کیف پول‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود. این اپلیکیشن تا به امروز در مسئله حفظ حریم شخصی  و حفظ اطلاعات کاربران به خوبی عمل کرده است. ناگفته نماند که این کیف پول دیجیتال آیفون، هیچ یک از اطلاعات شخصی کاربران را در خود ذخیره نمی‌کند.

کیف پول Coinomi از کلیه ارزهای دیجیتال معتبرمانند بیت کوین، اتریوم؛ بایننس کوین و بهترین استیبل کوین‌ها پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید دارایی‌های معتبر خود را در این کیف‌پول نگه‌داری کنید.

 Coinomi کیف پول

 

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

سادگی در استفاده و محیط کاربری آسان و جذاب باعث شده تا بسیاری از مخاطبانی که قصد داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال برای IOS را دارند، از این کیف پول استفاده کنند. محیط کاربری این کیف پول به گونه‌ای طراحی شده که اکثر افراد با هر دانشی می‌توانند استفاده لازم را از این کیف پول ببرند. ترکیب حرفه‌ای بودن و در عین حال سادگی استفاده، این کیف پول را برای بسیاری از مخاطبان ارز دیجیتال جذاب کرده است. 

قابلیت Atomic Swap امکان تبدیل دارایی‌ها به شکل مستقیم در داخل کیف پول را فراهم می‌سازد. برای داشتن قابلیت‌های ویژه مانند پرداخت GasFee کمتر در این کیف پول، می‌توانید از توکن مخصوص به کیف پول اتمیک استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های این کیف پول ارز دیجیتال، امکان پیگیری تراکنش دلخواه شما به شکل مستقیم و داخل کیف پول است. به زبان ساده‌تر شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات لازم، تراکنش‌ها را در داخل کیف پول اتمیک پیگیری کنید.

 IOS کیف پول اتمیک مناسب برای سیستم عامل

 

کیف پول MetaMask

نسخه نرم افزاری کیف پول متامسک نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های دیگر برای یک کیف پول ارز دیجیتال آیفون محسوب شود. البته باید حتما به این نکته توجه داشت که این برنامه در حالت عادی یک کیف پول تحت وب محسوب ‌شود. با داشتن خروجی یا Export Private Key هر ولت متامسک می‌توانید آن را در نسخه اپلیکیشن آیفون یا ایپد خود Import کنید.

کیف پول Metamask از اکثر ارزها در دنیا پشتیبانی می‌کند و شما با داشتن Contract و Tokenid هر دارایی می‌توانید آن را داخل کیف پول خود import  کنید. ناگفنه نماند که این کیف پول از اولین برنامه‌هایی در دنیا است که قابلیت نمایش و import ان اف تی ها (NFT) را نیز فراهم کرده است.

کیف پول‌هایی دیگری مانند Exodus, Atomic Wallet و ... وجود دارند که همچنان جزو برنامه‌های دارای اعتبار و امن محسوب می‌شوند. اما سوال اصلی این است که یک کیف پول ارز دیجیتال برای IOS را از کجا باید دانلود کنم؟ ما در ادامه مقاله به این سوال پاسخ داده‌ایم.

 Meta Mask کیف پول

 

کیف پول ارز دیجیتال برای IOS را از کجا دانلود کنم؟

امروزه وبسایت‌های بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارند. اما توجه داشته باشید که ممکن است عده زیادی از این سایت‌ها برای به دام انداختن و دزدی دارایی‌های شما از نسخه‌های تقلبی کیف پول ارز دیجیتال آیفون استفاده کنند. امروزه سودجویان با استفاده از آگاهی نداشتن مردم اقدام به چنین کلاه‌برداری‌هایی کرده و موجب از دست رفتن سرمایه مردم می‌شوند.

 

دانلود کیف پول ارز دیجیتال آیفون در سایت‌های معتبر

یکی از راه‌های مناسب برای در امان ماندن از سودجویان این است که هر برنامه یا کیف پولی که قصد دانلود آن را دارید را از وبسایت اصلی آن برنامه دانلود کنید. با انجام این کار می‌توانید یک بار برای همیشه از اصل بودن برنامه اطمینان خاطر داشته باشید.  به طور مثال برای دانلود کیف پول تراست ولت می‌توانید آن را از وبسایت اصلی Trust Wallet  دانلود کنید.

 

دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای IOS در App Store

 برنامه App Store معتبر‌ترین مکان برای دانلود اپلیکیشن‌های آیفون است. با این وجود یکی از راهکار‌های دیگر برای در امان ماندن از کلاه‌برداری‌ها، دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای IOS از طریق همین برنامه است. با جست و جو در بخش Search این برنامه می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را پیدا کرده و شروع به دانلود کنید.

 

بهترین کیف پول‌های سخت افزاری برای IOS

امروزه اکثر افرادی که برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود از سیستم عامل IOS استفاده می‌کنند، به دنبال پیدا کردن بهترین کیف پول‌های سخت افزاری سازگار با این سیستم عامل هستند. دو کیف پول سخت افزاری Cool Wallet Pro و SafePal S1 از جمله بهترین کیف پول‌های سخت افزاری موجود و سازگار با سیستم عامل IOS هستند. هر دو نسخه سخت افزاری کیف پول ارز دیجیتال برای IOS از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با گوشی‌های آیفون سازگاری کامل دارند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد