جستجو در بیتفا
  • رمز ارز شماره 1: HBARUSDT
  • چارت 1 ساعته:
  • رمز ارز شماره 2: OPUSDT
  • چارت 1 ساعته:
  • رمز ارز شماره 3: SXPUSDT
  • چارت 1 ساعته:
3 رمز ارز برتر بازار برای ترید روزانه! (قسمت 3)

3 رمز ارز برتر بازار برای ترید روزانه! (قسمت 3)

حرفه ای
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
۷ دقیقه
۷
۲,۱۴۵
توسط :
محمد مهرآفرین

ما در بیتفا امروز تصمیم گرفتیم با رصد صرافی های معتبر 3 رمز ارز مطرح که معامله گران بیشترین سود را از معاملات کوتاه مدت از آن ها گرفته اند به شما معرفی کنیم که این فرایند تا سه روز معاملاتی ادامه دارد، این پست را دنبال کنید تا از نتایج تحلیل ها با خبر باشید. (تاریخ معرفی : 24 بهمن)

(این پست در 3 روز معاملاتی آتی بروزرسانی می‌شود)

 

رمز ارز شماره 1: HBARUSDT

رمز ارز HBARUSDT شرایط خوبی برای شکست روند نزولی و ادامه روند ماژور خود دارد، پس از شکست خط روند تا محدوده های بالاتر قیمتی می‌توانیم از صعود قیمت کسب سود کنیم. به شما تیک و محدوده های چارت توجه کنید!

 

چارت 1 ساعته:

تحلیل تکنیکال HBARUSDT

 

رمز ارز HBARUSDT رشدی 15 درصدی تا محدوده مقاومتی مشخص شده داشته است، و پس از برخورد به ناحیه مقاومتی 6 درصد واکنش اولیه داده است، در کل 21 درصد فعلا از این رمز ارز در سود هستیم! (26 بهمن)

انتظار ریزش قیمت تا محدوده حمایتی مشخص شده را داریم و در صورت لزوم مجددا آنالیز فنی جدید را بارگذاری خواهیم کرد!

تحلیل تکنیکال HBARUSDT

 

رمز ارز HBARUSDT در حال حاضر با توجه به رشد خیلی خوبی که مارکت کریپتو از خودش نشان داد، نوسان معقولی نداشت، ولی 5 درصد توانستیم از نزول قیمت سود کنیم و اگر مجددا به ناحیه مشخص شده برگردد و اصلاح کند، فروشنده خواهیم بود! (30 بهمن)

تحلیل تکنیکال HBARUSDT

 

 

رمز ارز شماره 2: OPUSDT

رمز ارز OPUSDT در روندی نزولی قرار دارد که با پولبک زدن به محدوده مقاومتی می‌توانیم پس از گرفتن تریگر وارد معاملات شورت شویم، اما اگر قیمت به نزول خود ادامه داد در ناحیه حمایتی قیمت می‌توانیم با گرفتن تریگر وارد معاملات لانگ شویم!

 

چارت 1 ساعته:

تحلیل تکنیکال OPUSDT

 

رمز ارز OPUSDT به مقاومت خودش هیچ واکنش نداشت و آن را به سمت بالا شکست و اکنون آن به حمایت قیمتی تبدیل شده است، طبق شماتیک های رسم شده انتظار حرکت و واکنش را از این رمز ارز داریم! (26 بهمن)

تحلیل تکنیکال OPUSDT

رمز ارز OPUSDT پس از شکست مقاومت و تبدیل آن به حمایت 10 درصد از ناحیه تعریف شده رشد کرده است، و اگر مجددا اصلاح داشته باشد می‌توانیم وارد معاملات خرید این رمز ارز بشویم! (30 بهمن)

تحلیل تکنیکال OPUSDT

 

رمز ارز شماره 3: SXPUSDT

رمز ارز SXPUSDT شرایط صعود را دارد و پس از تشکیل تریگر های معاملاتی می‌توانیم وارد معاملات لانگ شویم!

دوستان دقت داشته باشید که برای ورود حتما تریگر بگیرید در تایم فریم های پایین تر!

 

چارت 1 ساعته:

تحلیل تکنیکال SXPUSDT

 

رمز ارز SXPUSDT از محدوده ای که معرفی شده تا کنون 5 درصد رشد کرده و همچنان مستعد رسیدن به قیمت های بالاتر نیز هست! طبق شماتیک رسم شده انتظار حرکت از این رمز ارز را داریم! (26 بهمن)

تحلیل تکنیکال SXPUSDT

 

رمز ارز SXPUSDT طبق انتظار ما پیش رفت و 27 درصد از صعود قیمت و 10 درصد از نزول قیمت توانستیم از این رمز ارز سود کسب کنیم! نواحی رسم شده همچنان قدرتمند هستند و پس از رسیدن قیمت به آن ها شاهد واکنش خواهیم بود! (30 بهمن)

تحلیل تکنیکال SXPUSDT

 

(( در این سه روز که با ما همراه بودید، 70 درصد بدون اهرم از بازار سود گرفتیم!))

منتظر معرفی های بیشتر باشید.

 

معامله گران عزیز توجه داشته باشید برای افزایش نرخ برد معاملات خود از انجام معاملات خلاف جهت دوری کنید و برای کاهش ریسک معاملات خود از تریگر های معاملاتی استفاده کنید.

لطفا تحلیل ها را با دقت بررسی کنید و در ورود به معاملات مدیریت سرمایه را لحاظ کنید و طبق استراتژی و پلن معاملاتی خودتان نقاط ورود و خروج را انتخاب کنید؛ بیتفا مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد و تنها پیشنهادات معاملاتی را برای شما فراهم کرده است.
(در صرافی کوکوین تمامی این رمز ارز ها موجود می‌باشد)


نظرات خودتان را در رابطه با این رمز ارز ها برای ما کامنت کنید!

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد