جستجو در بیتفا
  • پاداش بایننس اسپارت چین به توسعه دهندگان میم کوین
  • تلاش‌های BNB برای جذب سرمایه طرف‌داران میم کوین‌ها
  • شرایط دیگر لازم برای میم کوین‌های ایجاد شده در کمپین ‌BNB
تخصیص جایزه یک میلیون دلاری برای توسعه دهندگان میم کوین در اکوسیستم بایننس اسمارت چین

تخصیص جایزه یک میلیون دلاری برای توسعه دهندگان میم کوین در اکوسیستم بایننس اسمارت چین

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
۰
۱۷۷
توسط :
مبین رزمخواه

بلاکچین قرارداد هوشمند بایننس اسمارت چین، (BNB Chain) در حال تلاش برای جذب توسعه دهندگان میم کوین در میان رشد انفجاری این نوع توکن‌ها در اکوسیستم کریپتو است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، توسعه دهندگان میم کوین می‌توانند در یک رقابت برای کسب جایزه یک میلیون دلاری این پلتفرم شرکت کنند. این اقدام بایننس اسمارت چین نشان دهنده توجه ویژه به میم کوین‌ها است. مدتی است که به دنبال رونق گرفتن میم کوین‌ها و همچنین رشدهای عجیب و غریبی که از آن‌ها مشاهده کردیم، تریدرها توجه ویژه‌ای به آن‌ها نشان داده‌اند و اکنون توسعه دهندگان بلاکچین نیز قرار است نگاه ویژه‌تری به آن‌ها داشته باشند. در این مقاله خبری به پاداش بایننس اسپارت چین به توسعه دهندگان میم کوین می‌پردازیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

پاداش بایننس اسپارت چین به توسعه دهندگان میم کوین

در اطلاعیه‌ای که پلتفرم بایننس اسمارت چین منتشر کرد، اعلام شد که یک میلیون دلار به توسعه‌دهندگان واجد شرایطی که پروژه‌های میم کوین خود را در این شبکه مستقر می‌کنند، اختصاص داده می‌شود. این پلتفرم تأکید کرد که این پاداش بخشی از تلاش‌هایش برای «تسریع در رشد چشم‌انداز میم کوین‌ها» در زنجیره BNB است.

توسعه دهندگان علاقه مند می توانند برای شرکت در "کمپین نوآوری میم" شبکه درخواست خود را ثبت کنند و توکن‌های خود را در طول دوره کمپین که از ۱۰ آوریل تا ۹ می ادامه خواهد داشت، در شبکه مستقر کنند.

پاداش بایننس اسپارت چین به توسعه دهندگان میم کوین

تلاش‌های BNB برای جذب سرمایه طرف‌داران میم کوین‌ها

به گفته مسئولین پلتفرم BNB، این رقابت به اعضای جامعه اجازه می‌دهد تا نوآوری‌های خود را به صورت خلاقانه‌ای بروز دهند. در متن این کمپین نوشته شده است:

این کمپین که در نقطه تلاقی خلاقیت، فرهنگ وب ۳.۰ و نوآوری برگزار می‌شود، در مورد توانمندسازی سازندگان، اعم از توسعه دهندگان باتجربه و تازه واردان، برای استفاده از فناوری بلاکچین به منظور اجرای ایده.های خود است. در حالی که رقابت ساده به نظر می‌رسد، دستیابی به برخی از الزامات ممکن است چالش برانگیز باشد. شرکت‌کنندگان به حداقل حجم معاملات ۲ میلیارد دلاری نیاز دارند تا میم‌کوین‌هایشان واجد شرایط کمترین پاداش مشخص شده باشند. در همین حال، میم کوین‌هایی با حجم معاملاتی بیش از ۳۰ میلیارد دلار می‌توانند برای جایزه ۱ میلیون دلاری واجد شرایط شوند.

 

در تصویر زیر ساختار توزیع پاداش برای رقابت توسعه میم‌کوین در BNB Chain را مشاهده می‌کنید.

پاداش بایننس اسپارت چین به توسعه دهندگان میم کوین

 

شرایط دیگر لازم برای میم کوین‌های ایجاد شده در کمپین ‌BNB

علاوه بر حجم معاملات، حداقل‌های دیگری نیز برای واجد شرایط بودن وجود دارد. از جمله آن موارد می‌توان به تکمیل حداقل یک ممیزی امنیتی و منبع باز بودن پروژه در کاوشگر زنجیره بلاکچین BNB Smart Chain و BscScan اشاره کرد. تعداد توکن دارندگان معتبر جدید نیز باید بالای ۱۰۰۰ نفر باشد و پروژه نیز باید در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و دیسکورد فعالیت مستمر داشته باشد.

تلاش‌های زنجیره BNB برای ایجاد میم کوین‌ها زمانی بیشتر شد که توکن‌های متمرکز بر میم در فضای کریپتو افزایش ویژه‌ای پیدا کردند. در ۱ آوریل، ارزش بازار میم کوین‌ها به ۷۰ میلیارد دلار رسید. این اتفاق توسط رشد و پامپ توکن‌های تازه راه‌اندازی شده مانند ارز دیجیتال WIF و Book of Meme (BOME) و سایر میم کوین‌های قدیمی‌تر مانند میم کوین Pepe و Bonk هدایت شد.

به غیر از BNB Chain، سایر شبکه های بلاکچین نیز شروع به تشویق توسعه دهندگان میم کوین‌ها در اکوسیستم خود کرده‌اند. در ۲۲ مارس، بنیاد Avalanche با ارائه یک میلیون دلار پاداش برای ارائه دهندگان نقدینگی برای میم کوین‌ها، به تأکید خود بر رونق این توکن‌ها ادامه داد. کسانی که نقدینگی را به میم کوین‌های انتخابی ارائه می‌کنند، واجد شرایط دریافت بخشی از پاداش هستند.

توجه به میم کوین‌ها در این روزها بسیار بالا است و به نظر می‌رسد شاهد رونق این توکن‌ها در چند ماه آتی باشیم. البته نباید هنگام سرمایه‌گذاری ماهیت پر نوسان و پر ریسک این میم کوین‌ها را فراموش کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد