جستجو در بیتفا
  • رشد TVL شبکه بیس به ۴ میلیارد دلار
  • دلایل رشد TVL شبکه بیس
  • آینده شبکه بیس
رشد TVL شبکه Base به بیش از ۴ میلیارد دلار و عبور از آربیتروم و آپتیمیزم

رشد TVL شبکه Base به بیش از ۴ میلیارد دلار و عبور از آربیتروم و آپتیمیزم

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
۳ دقیقه
۰
۱۹۲
توسط :
مبین رزمخواه

شبکه بیس (Base)، شبکه لایه ۲ صرافی کوین بیس نقیه عطف دیگری را تجربه کرد. اکنون میزان سرمایه‌های قفل شده (TVL) در شبکه بیس به بیش از ۴ میلیارد دلار رسیده و از این نظر توانسته شبکه‌های آپتیمیزم و آربیتروم را پشت سر بگذارد. رشد این دارایی‌ها نشان دهنده عملکرد بهینه و بدون نقص این شبکه است و می‌تواند آینده آن را متحول کند. میم کوین‌ها و پروژه‌های وب ۳.۰ زیادی در این شبکه در دسترس است و رشد TVL می‌تواند به ادامه داشتن این روند کمک کند. در این مقاله به رشد TVL شبکه بیس اشاره خواهیم کرد و جزئیات آن را مرور می‌کنیم؛ تا انتهای این متن با بیتفا همراه باشید.

 

رشد TVL شبکه بیس به ۴ میلیارد دلار

بر اساس آخرین داده‌هایی که توسط پلتفرم L2Beat در ۸ آوریل منتشر شد،  TVL شبکه Base اکنون شامل ۲.۶۹ میلیارد دلار ارزش مینت شده، ۳.۶۹ میلیون دلار در پل خارجی، و ۱.۴۵ میلیارد دلار ارزش پل‌های دیگر است. همچنین این رشد باعث شد تا میزان سرمایه‌های قفل شده در این شبکه در ظرف یک هفته رشدی ۱۴ درصدی را تجربه کند.

شبکه بیس

در حالی که آربیتروم و آپتیمیزم همچنان پلتفرم‌های لایه ۲ پیشرو در زمینه TVL کلی باقی می‌مانند، Base به سرعت در حال نزدیک شدن به آن‌ها است. در همان دوره هفت روزه، آربیتروم و آپتیمیزم در زمینه TVL به ترتیب تنها ۴.۹۱٪ و ۸.۲۸٪ رشد را تجربه کردند که نسبت به Base رشد به مراتب کمتری است.

از آخرین دستاوردهای شبکه بیس همچنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که اکنون حدود ۱۰٪ از مجموع ۴۱.۰۳ میلیارد دلار TVL کل پروژه‌های مقیاس پذیری در این شبکه مستقر شده است. در تصویر زیر میزان کل TVL در پروژه‌های مقیاس پذیری را مشاهده می‌کنید:

شبکه بیس

رشد سرمایه‌های قفل شده در شبکه بیس زمانی جلوه بیشتری پیدا می‌کند که به این نکته توجه کنیم که این شبکه بر خلاف اکثر رقبایش توکن بومی ندارد. در ادامه به دلایل رشد TVL شبکه بیس اشاره خواهیم کرد. 

 

دلایل رشد TVL شبکه بیس

در پیشرفت‌های اخیر، Base به کانونی برای فعالیت میم کوین‌ها تبدیل شده است. این اتفاق می‌تواند به افزایش رونق این حوزه، مشابه آنچه که قبلاً در اکوسیستم سولانا دیده شده بود، کمک زیادی کند. تحلیلگران کریپتو چندین میم کوین شبکه بیس یا «Base Meme Coins» را با ارزش بازار امیدوارکننده و پتانسیل رشد قابل توجه شناسایی کرده‌اند، از جمله این ارزها می‌توان به Normie (NORMIE)، Briun Armstrung (BRIUN)، bloo (BLOO)، BaseProShops (BPS) و Brett (BRETT) اشاره کرد.

علاوه بر این، جذابیت Base فراتر از علاقه مندان به میم کوین به توسعه دهندگان پروژه‌های جدی نیز رسیده است. اخیراً، Iskra که یک پلتفرم بازی وب ۳.۰ است و با غول‌های صنعت گیم مانند Tencent و Netmarble همکاری دارد، مهاجرت خود را به شبکه Base اعلام کرد.

با این اوصاف می‌توان گفت که آینده شبکه بیس بسیار روشن ارزیابی می‌شود و می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های حال حاضر فضای کریپتو دانست.

 

آینده شبکه بیس

شبکه بیس

شبکه بیس از زمان انتشار با استقبال بی نظیری از طرف کاربران و توسعه دهندگان بلاکچین مواجه شد. مهم‌ترین نشانه برای این استقبال رشد TVL یا سرمایه‌های قفل شده در این شبکه است که از زمان راه‌اندازی تا کنون ادامه پیدا کرده و همچنان مسیر رو به رشدی دارد. 

شبکه بیس با پذیرش پروژه‌های جدید وب ۳.۰ و همچنین میم کوین‌ها توانسته است رونق قابل توجهی به دست بیاورد. بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند این شبکه آینده درخشانی دارد. با اینکه Base هنوز توکن بومی برای خود منتشر نکرده و به گفته توسعه‌دهندگانش برنامه‌ای نیز برای این کار ندارد، توکن‌های راه‌اندازی شده در آن رشد قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. 

توصیه ما این است که فعالیت‌های این شبکه را تحت نظر داشته باشید تا در صورت راه‌اندازی توکن بومی و یا اتفاقات دیگر بتوانید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آن استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد