جستجو در بیتفا
  • بایننس، فعال در افزایش پذیرش رمز ارزها
  • افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در زمان های اخیر
  • امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.
پذیرش رمز ارزها در هتل مینور دبی!

پذیرش رمز ارزها در هتل مینور دبی!

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
۳ دقیقه
۹
۸۲۳
توسط :
کسری جان‌زاده

هتل مینور که در دبی با نام (Manor Hotel) شناخته می‌شود اعلام کرد که رمز ارزها را به عنوان روش پرداختی جدید اضافه خواهد کرد!

پس از همکاری این هتل با بایننس(Binance) اکنون مهمانان می‌توانند از کوین بایننس یعنی (BNB)، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) برای پرداخت در این هتل استفاده کنند.

این پرداخت‌ها توسط درگاه پرداختی صورت می‌گیرد که توسط بایننس راه اندازی شده تا این نوع پرداخت‌ها را تسهیل ببخشد.

Dubai Btc

درگاهی که بایننس برای پرداخت رمز نگاری ساخته است از طریق سایت این هتل در دسترس خواهد بود و وب‌سایت رسمی هتل بیان کرده است که: «از تدابیر امنیتی سختگیرانه برای محافظت از حقوق مشتریان و صاحبان مشاغل استفاده خواهد شد.»

محمد حنیف القاسم، شریک مدیریت هتل مانور پیش از این گفته بود که پذیرش رمز ارزها از نظر او راهی برای پایداری و ایجاد تحولی دیجیتال است.

این حرکت هتل Manor نشان می‌دهد که پذیرش رمز ارزها روزانه در حال افزایش است و به مرور کسی نمی‌تواند منکر آن‌ها شود.

 

بایننس، فعال در افزایش پذیرش رمز ارزها

دبی به طور ویژه‌ای مشغول به پذیرش رمز ارزها در این کشور است و روز به روز این فرهنگ را در کشور خود گسترش می‌دهد.

جدا از ایجاد اطمینان از اینکه این پرداخت‌ها با تدابیر امنیتی و حمایت از مصرف‌کنندگان و حفظ حقوق صاحبان کسب‌وکار مطابقت دارند، بایننس سخت تلاش کرده است تا جای پای خود را در منطقه خاورمیانه تضمین کند.

ریچارد تنگ(Richard Teng)، رئیس منطقه ای بایننس در خاورمیانه و شمال آفریقا، فعالانه با کسب‌وکارها و مؤسسات محلی تأسیس شده همکاری می‌کند تا پذیرش رمزارز را برای کاربران خود افزایش دهد. ریچارد اعلام کرده است که: «مشارکت ما با کسب و کارهای پیشرو و نوآور مانند JA در راستای چشم انداز ما برای افزایش پذیرش کریپتو در سراسر منطقه است.»

بسیاری دیگر از اپراتورهای خدمات غذا و نوشیدنی دبی نیز در چند ماه گذشته شروع به پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری کرده‌اند.

BTC

 

افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در زمان های اخیر

روزانه کسب و کار‌های بیشتری شروع به پذیرش رمز ارزها در سراسر جهان می‌کنند. EuroSports Global، توزیع کننده لوکس و سوپراسپرت هم از این پذیرش جا نمانده و شروع به پذیرش رمز ارزها برای کالاهای خود کرده است.

EuroSports Global اعلام کرد که مشتریان مجاز خواهند بود برای خودروهای لامبورگینی و آلفارومئو مبلغ مورد نظر را با رمز ارز پرداخت کنند. این توزیع کننده خودروهای لوکس همکاری با FomoPay را برای فعال کردن این روش پرداخت انتخاب کرده است. ارزهای پذیرفته شده بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین‌های USDT و USDC هستند.

جدای از این شرکت‌ها، اخیراً زنجیره تئاتر AMC با BitPay پیوند خورده است که به مشتریان امکان می‌دهد با استفاده از Dogecoin بلیط خریداری کنند و پیش از این هم، تئاترهای AMC پرداخت بیت کوین و اتریوم را از طریق پی پل می‌پذیرفتند.

طبق گزارش‌ها، برخی از هتل‌ها نیز در حال برنامه‌ریزی برای پذیرش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند، زیرا می‌خواهند از نگهداری موجودیت‌های غیرضروری در صورتی که مهمان هتل تصمیم به لغو رزرو خود بگیرد، جلوگیری کنند.

با افزایش این پذیرش‌ها باید ببینیم که آینده رمز ارزها به چه شکل خواهد بود و این پذیرش تا چه حدی قرار است ادامه داشته باشد.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد