جستجو در بیتفا
  • معرفی میم کوین جدید شبکه سولانا با نام Slothana
  • پیش فروش منحصر به فرد میم کوین اسلوتانا
  • تقاضای بسیار بالا برای خرید اسلوتانا
  • تداوم ظهور میم کوین‌ها سولانا
میم کوین جدید SLOTHANA از شبکه سولانا به مارکت کپ ۷۰۰ میلیون دلاری رسید

میم کوین جدید SLOTHANA از شبکه سولانا به مارکت کپ ۷۰۰ میلیون دلاری رسید

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
۳ دقیقه
۲
۶۱۰
توسط :
مبین رزمخواه

تعداد میم کوین‌ها در شبکه سولانا رو به افزایش است. این شبکه به دلیل سرعت پردازش بالایی که دارد می‌تواند تعداد زیادی از تراکنش‌ها را در یک ثانیه پذیرش کند. اکنون سرعت تولید میم کوین در شبکه سولانا نیز در حال رسیدن به سرعت تراکنش‌های آن است. میم کوین جدید اسلوتانا (Slothana) جدیدترین ارزی است که به اکوسیستم سولانا اضافه شده است و توانسته تا کنون به مارکت کپ ۷۰۰ میلیون دلاری برسد. در این مقاله نگاهی به میم کوین Slothana خواهیم داشت و اطلاعات آن را مرور می‌کنیم. تا انتهای این متن با بیتفا همراه باشید.

 

معرفی میم کوین جدید شبکه سولانا با نام Slothana

یک میم کوین جدید سولانا با پیش فروش هیجان انگیزش که تنها در یک هفته بیش از ۷۰۰ میلیون دلار جمع آوری کرد، وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است. اسلوتانا (SLOTH) یک میم کوین با مضمون تنبلی با ظاهر آرام و متین یک تنبل است که باعث ایجاد سر و صدای زیادی در میان تحلیلگران و سرمایه گذاران شد.

این ارز دیجیتال پیش فروش جدیدی نیز داشته است‌. در ادامه در مورد پیش فروش میم کوین اسوتانا صحبت خواهیم کرد.

اسلوتانا مفهوم پیش فروش را متحول ساخته است. به جای تعیین تاریخ محدود، پیش فروش اسلوتانا می تواند هر لحظه به پایان برسد. این کار حس فومو (FOMO) را در بین سرمایه گذاران تقویت کرده، تقاضا را افزایش می‌دهد و به طور بالقوه منجر به دستاوردهای قابل توجهی برای پذیرندگان اولیه می‌شود.

 

پیش فروش منحصر به فرد میم کوین اسلوتانا

این پروژه در اولین روز پیش فروش خود ۵۰۰ هزار دلار جمع آوری کرد و از آن زمان تا کنون روند جذب سرمایه‌اش کند نشده است. پیش فروش اسلوتانا راه های متعددی را برای شرکت در این اقدام ارائه می‌دهد - سرمایه گذاران می‌توانند ارز دیجیتال سولانا را مستقیماً به آدرس کیف پول پروژه ارسال کنند یا به وب سایت Solana مراجعه کنند و کیف پول خود را برای خرید $SLOTH متصل کنند. 

میم کوین Slothana

پس از پایان پیش فروش، $SLOTH به کیف پول ارز دیجیتال سرمایه گذاران منتقل می شود.  یک واحد ارز SOL با ۱۰ هزار SLOTH مبادله می‌شود که در حال حاضر به ارزش ۰.۰۱۸۴ دلار رسیده است. با افزایش ۴۰ درصدی قیمت سولانا در این ماه، این توکن‌ها می‌توانند تا پایان پیش‌فروش ارزش بسیار بیشتری نیز داشته باشند.

 

تقاضای بسیار بالا برای خرید اسلوتانا

تقاضا برای این توکن زیاد است و تقریباً ۴۵۰۰ دنبال کننده X به این توکن برای عرضه در DEX رأی دادند. این تقاضا به این معنی است که پس از شروع پروژه، قیمت آن می‌تواند به شدت افزایش پیدا کند.

این تقاضای بالا می‌تواند نشان دهنده آینده مثبت برای این میم کوین باشد. البته با توجه به هایپ جدید و ترند موجود، موج میم کوین‌های سولانا می‌تواند زودگذر باشد و به سرعت به پایان برسد. میم کوین‌های سولانا در حال حاضر خبرسازترین ارزهای فضای کریپتو به شمار می‌روند و توانسته‌اند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند.

 

تداوم ظهور میم کوین‌ها سولانا

میم کوین Slothana

سولانا در این فصل خانه برخی از بزرگترین میم کوین‌های بازار بوده است، با ارزهایی مانند Book of Meme و Bonk که جهش‌های انفجاری داشتند و سرمایه‌گذاری معامله‌گران را به سودهای بزرگ تبدیل کردند حال و هوای بسیار صعودی در فضای آن پابرجاست. در حال حاضر، حجم مبادلات روزانه میم کوین‌های سولانا به ۲ میلیارد دلار رسیده است.

ارز  Book of Meme (BOME) پس از انتشار ۳۰۰۰ درصد افزایش را تجربه کرد و در عرض ۲۴ ساعت به مارکت کپ ۱ میلیارد دلار رسید. این ارز در حال حاضر هفتمین میم کوین بازار است. در این شرایط بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند اسلوتانا سکه بعدی سولانا باشد که افزایش قابل توجهی را تجربه می‌کند.

توجه داشته باشید که این مقاله پیشنهاد سرمایه‌گذاری روی میم کوین اسلوتانا نیست. اگر قصد ورود به آن را دارید بدانید که این کار ریسک‌های مخصوص به خودش را دارد و حجم بالایی از سرمایه‌تان را به این کار اختصاص ندهید. میم کوین‌های سولانا رشد‌های انفجاری را به ثبت رساندند اما نوسانات بالای آن‌ها باعث شده تا ریسک سرمایه‌گذاری در آن‌ها افزایش پیدا کند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد