جستجو در بیتفا
  • آشنایی مختصر با نات کوین 
  • اطلاعیه صرافی بای بیت در مورد معاملات نات کوین
  • آشنایی مختصر با مفهوم Pre Market
  • آیا نات کوین آینده درخشانی خواهد داشت؟
آماده سازی فرایند آغاز معاملات نات کوین در صرافی بای بیت

آماده سازی فرایند آغاز معاملات نات کوین در صرافی بای بیت

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
۳ دقیقه
۰
۴۴۶
توسط :
مبین رزمخواه

نات کوین ارز دیجیتال پر سروصدای تلگرام که توانست توجه بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی را به خود جلب کند، در حال ورود به بازار معاملات صرافی بای بیت است. در آخرین اطلاعیه‌ای که صرافی بای بیت منتشر کرد عنوان شده است که به زودی معاملات نات کوین (NOT) آغاز خواهد شد. البته در حال حاضر معاملات نات کوین تنها در قسمت Pre Market آغاز شده است و به زودی شاهد معاملات اصلی خواهیم بود. در این مقاله خبری نگاهی اطلاعیه بای بیت در مورد آغاز معاملات نات کوین می‌اندازیم و مطالب آن را مرور می‌کنیم، با بیتفا همراه باشید. 

 

آشنایی مختصر با نات کوین 

نات کوین یک بازی کاملاً جامعه محور است که توانسته با مکانیزم ساده لمس برای کسب درآمد کاربران زیادی را به خود جلب کند. این بازی در یک ربات تلگرام قابل انجام است و کاربران با لمس آیکون آن توکن دریافت می‌کنند. همچنین طرح‌های تشویقی و تقویتی برای افزایش پاداش کاربران در نظر گرفته شده است که با استفادا از آن می‌توانند توکن‌های دریافتی خود را بیشتر کنند. 

در حال حاضر ارز دیجیتال نات کوین پرطرفدار بازی در فضای وب ۳.۰ است و از نظر تعداد کاربران فعال بی رقیب محسوب می‌شود‌. مدتی است که کاربران فعال به دنبال روشی برای خرید و فروش و معاملات آن بودند و امروز برای اولین بار یک صرافی بزرگ اعلام کرد که این توکن را به زودی به بازار معاملات خود اضافه خواهد کرد‌. 

در ادامه اطلاعیه صرافی بای بیت در مورد آغاز معاملات نات کوین را مرور خواهیم کرد‌.

 

اطلاعیه صرافی بای بیت در مورد معاملات نات کوین

صرافی بای بیت (ByBit) در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد در حال آماده سازی بازار معاملات نات کوین در پلتفرم معاملاتی خود است. طبق اطلاعیه منتشر شده، نات کوین به زودی در قسمت Pre-Market این صرافی لیست خواهد شد‌. در تصویر زیر پست اکانت X صرافی بای بیت را در این مورد مشاهده می‌کنید.

آغاز معاملات نات کوین در بای بیت

در این اطلاعیه عنوان شده است که بر اساس درخواست تیم توسعه دهنده نات کوین، چند صفر از رقم نات کوین و همچنین NFT های تحت عنوان Vouchers حذف خواهد شد‌. این اتفاق صرفاً برای مرتب سازی ظاهر عددی این توکن‌ها است و ارزش آن‌ها را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. 

در حال حاضر پیش خرید این توکن در این صرافی و در قسمت مربوط آغاز شده است. گفته شده اطلاعات تکمیلی در مورد مراحل دریافت این توکن و خرید و فروش عادی آن در ادامه منتشر خواهد شد. بای بیت تاکید زیادی روی دنبال کردن فرایند صحیح برای معاملات نات کوین دارد. این صرافی عنوان کرده است که عدم پیروی از مراحل خرید و فروش منجر به از دست رفتن سرمایه کاربران خواهد شد.

 

آشنایی مختصر با مفهوم Pre Market

پیش بازار یا همان Pre Market مخصوص بازارهایی است که قبل از بازار اصلی یک دارایی راه‌اندازی می‌شوند. در این بازارها معامله‌گران می‌توانند قیمت‌های پیشنهادی خود را ثبت کنند. به عنوان مثال خریداران نات کوین اکنون می‌توانند در پیش بازار بای بیت قیمت پیشنهادی برای خرید این ارز دیجیتال اعلام کنند. 

این نوع بازار می‌تواند محک خوبی برای سنجش میزان تقاضا و همچنین تمایلات کاربران باشد‌. با مشارکت در این بازار می‌توانید سریع‌تر از دیگران حال و هوای حاکم بر یک ارز دیجیتال را درک کنید. برای شرکت در این بازار اکنون می‌توانید از سایت و یا اپلیکیشن صرافی بای بیت استفاده کنید. 

البته توجه داشته باشید که به احتمال زیاد در روزهای آینده شاهد آغاز معاملات نات کوین در سایر صرافی‌ها خواهیم بود. پس عجله‌ای نداشته باشید و معاملات خود را با مدیریت سرمایه صحیح انجام دهید.

آغاز معاملات نات کوین

 

آیا نات کوین آینده درخشانی خواهد داشت؟

نات کوین تا کنون توانسته حمایت بسیار خوبی از طرف کاربران شبکه اجتماعی تلگرام دریافت کند. اگر این روند به همین شکل ادامه پیدا کند و همچنین شاهد عملکرد موفق آن در معاملات پیش رو باشیم، می‌توان انتظار این را داشت که نات کوین در بازار کریپتو به آینده درخشانی دست پیدا کند. کوین‌هایی که با تکیه بر جامعه کاربران راهی بازار می‌شوند همواره پتانسیل‌های زیادی برای رشد دارند. 

در این بین کاربران و خریداران احتمالی این ارز دیجیتال باید به این نکته توجه داشته باشند که به دلیل نوظهور بودن امکان وجود نوسانات بالا در قیمت آن پس از آغاز معاملات وجود خواهد داشت. پس در هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال نات کوین همیشه مدیریت سرمایه را رعایت کنید و هیچ گاه در بازار احساسی عمل نکنید.

آغاز معاملات نات کوین خبر بسیار خوبی است، اما باید به این مسئله مهم نیز اشاره کنیم که به دلیل طرفداران زیاد نات کوین بازارهای تقلبی زیادی در مورد آن راه اندازی شده است. سعی کنید اطلاعات درست را از طریف مراجع رسمی پیگیری کنید و از خرید و فروش نات کوین در سایت‌هایی که از اعتبار آن‌ها اطمینان ندارید بپرهیزید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد