جستجو در بیتفا
  • آشنایی با ارز ورلد کوین (WLD)
  • بررسی تاریخچه قیمت WLD
  • پیشبینی قیمت ورلد کوین در سال ۲۰۲۴
  • دیدگاه سایت CoinCodeX درباره آينده ورلد کوین در سال ۲۰۲۴
  • دیدگاه سایت CoinMarketCap درباره قیمت WLD در سال ۲۰۲۴
  • پیشبینی قیمت WLD در سال ۲۰۲۵
  • دیدگاه سایت کوین مارکت کپ درباره قیمت ورلد کوین در سال ۲۰۲۵
  • دیدگاه سایت CoinCodeX درباره آینده WLD در سال ۲۰۲۵
  • پیشبینی قیمت WLD در سال ۲۰۳۰
  • دیدگاه سایت کوین مارکت کپ درباره آینده ورلد کوین در سال ۲۰۳۰
  • دیدگاه سایت CoinCodeX درباره قیمت WLD در سال ۲۰۳۰
  • عوامل موثر بر قیمت WLD در آینده
  • عرضه و تقاضا
  • توسعه و پیشرفت WLD
  • روند کلی بازار ارزهای دیجیتال
  • تاثیر اخبار بر آینده ارز ورلد کوین
  • چه چالش‌هایی آینده ورلد کوین را تهدید می‌کند؟
  • مقررات دولتی
  • رقابت ورلد کوین با سایر ارزهای دیجیتال
اشتراک گذاری
آینده ورلد کوین - پیشبینی قیمت WLD در آینده

آینده ورلد کوین - پیشبینی قیمت WLD در آینده

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
۸ دقیقه
۰
۵۱۸
توسط :
یاسمن یزدان دوست

با پیشرفت تکنولوژی، انقلابی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد شد. در سال ۲۰۱۹ پروژه ورلد کوین با هدف ایجاد «گذرنامه دیجیتال» جهت تایید هویت کاربران راه‌اندازی شد. کاربران با استفاده از این پلتفرم می‌توانند هویت دیجیتال خود را به عنوان یک انسان، با حفظ حریم خصوصی تایید کنند. این پروژه توسط بنیانگذار OpenAI راه‌اندازی شده است. از این رو آینده ورلد کوین، بسیار روشن است. اما اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال را دارید، با تیم بیتفا همراه باشید تا دقیق‌تر قیمت WLD در آینده را پیشبینی کنیم. 

قبل از هر چیز به این نکته اشاره کنیم که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پر نوسان است. به همین دلیل سرمایه‌گذاران باید با احتیاط با پیشبینی‌ها برخورد کنند و حتما مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک را رعایت کنند.

آشنایی با ارز ورلد کوین (WLD)

پروژه ورلد کوین با هدف راه‌اندازی یک شبکه برای تایید هویت با حفظ حریم خصوصی طراحی شده است. این پروژه یک ابزار عمومی در دسترس عموم است. ورلد کوین با استفاده از World ID، شبکه‌ای برای تایید هویت آنلاین و «اثبات انسان بودن» طراحی کرده است. به عبارت دیگر کاربران می‌توانند هویت دیجیتال خود را اثبات کنند بدون اینکه حریم خصوصی آن‌ها آسیب ببیند. 

ورلد کوین در سال ۲۰۱۹ توسط سم آلتمن، بنیانگذار OpenAI، مکس نووندسترن و الکس بلانیا تاسیس شد. این پروژه توسط بنیاد Tools for Humanity که در سان فرانسیسکو و برلین مستقر است با هدف ایجاد «گذرنامه دیجیتال» با استفاده از «اثبات انسان بودن» توسعه یافته است.

ورلد کوین (WLD)

برای دریافت World ID، کاربران باید از طریق World App، کیف پول اختصاصی این پروژه، هویت خود را با استفاده از دستگاه Orb به صورت حضوری تایید کنند. Orb با استفاده از سنسورهای پیشرفته، هویت و منحصر به فرد بودن افراد را بدون ذخیره تصاویر، تایید می‌کند.

دارندگان World ID می‌توانند به طور منظم توکن‌های WLD را به صورت رایگان دریافت کنند. این امر پتانسیل تبدیل WLD به یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

توکن WLD علاوه بر کاربردهای رایج مانند پرداخت و حمایت از برنامه‌ها، نقش کلیدی در حاکمیت پروژه ایفا می‌کند. با استفاده از WLD، کاربران می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مربوط به آینده ورلد کوین مشارکت فعال داشته باشند.

بررسی تاریخچه قیمت WLD

طبق Crunchbase، ورلدکوین در دو دور سرمایه‌گذاری در مجموع ۱۲۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. دور اول در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ به رهبری Andreessen Horowitz انجام شد که ۲۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرد و ارزش پروژه را به ۹۷۵ میلیون دلار رساند.

پس از آن، عرضه اولیه (ICO) ورلد کوین با سرمایه‌گذاری Andreessen Horowitz و Khosla Ventures، صد میلیون دلار جمع‌آوری کرد. این امر ارزش پروژه را به ۲.۹ میلیارد دلار رساند.

قیمت ورلدکوین پس از راه‌اندازی با ۳ دلار، منفجر شد و در نهایت به ۳.۵۸ دلار رسید. سپس اصلاحی را تجربه کرد و دوباره شاهد رشد قیمتی چشم‌گیری شد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت WLD در حدود ۵ دلار است.

این پروژه دارای ارزش بازار بیش از پانصد میلیون دلار با عرضه در گردش ۱۳۰،۳۸۷،۸۰۲ WLD است. با این حال، ورلد کوین دارای کل عرضه ۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ WLD است که ارزش کل در گردش (FDV) را به رقم تکان دهنده ۵۲،۲۹۸،۳۶۰،۹۳۴ دلار می‌رساند.

پیشبینی قیمت ورلد کوین در سال ۲۰۲۴

پیش بینی قیمت ورلد کوین در آینده

قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که بازار ارزهای دیجیتال، بسیار پر نوسان است. از همین جهت نمی‌توان آينده ارزهای دیجیتال را به طور قطعی پیش بینی کرد. تمام تحلیل‌های ارائه شده درباره آينده ارزهای دیجیتال بر اساس حدس و گمان است. همچنین دیدگاه تحلیل‌گرهای مختلف بازار، بسیار متفاوت است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم دیدگاه چندین تحلیل‌گر معتبر را بررسی کنیم تا پیش بینی درست‌تری را ارائه دهیم. 

همانطور که می‌دانید هاوینگ بعدی بیت کوین بسیار نزدیک است. از آن‌جا هاوینگ بیت کوین باعث یک بازار صعودی می‌شود، در نتیجه آینده ارز ورلد کوین به طور کلی روشن است. اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که هنوز تمام توکن‌های ورلد کوین آزاد نشدند. بنابراین با آزاد شدن توکن‌های ورلد کوین، عرضه آن بالا می‌رود. طبق اصل عرضه و تقاضا، با بالا رفتن عرضه ورلد کوین، قیمت آن کاهش می‌یابد. 

با توجه به این موضوعات، در ادامه چندین دیدگاه تحلیل‌گران مختلف را بررسی می‌کنیم تا قیمت WLD را در آينده پیش بینی کنیم.

دیدگاه سایت CoinCodeX درباره آينده ورلد کوین در سال ۲۰۲۴

تیم تحلیل‌گر سایت CoinCodeX پیش بینی می‌کنند که قیمت ارز دیجیتال ورلد کوین (WLD) در سال ۲۰۲۴، حداقل ۴.۹۴ دلار خواهد بود. همچنین بیان می‌کنند که اگر پروژه ورلد کوین پیشرفت کند، به قیمت ۶.۶۴ دلار نیز خواهد رسید که در آن صورت تقریبا ۲۵ درصد افزایش قیمت نسبت به سال ۲۰۲۳ خواهد داشت.

دیدگاه سایت CoinMarketCap درباره قیمت WLD در سال ۲۰۲۴

طبق گفته سایت CoinMarketCap قیمت ورلد کوین در سال ۲۰۲۴ به ۹.۴۸۷ دلار و حتی بیشتر خواهد رسید که عدد قابل توجهی است. البته در ادامه بیان می‌کند که این در صورتی است که بازار ارزهای دیجیتال رشد کند و صعودی باشد. در ادامه این مقاله عواملی که بر آينده ورلد کوین تاثیر می‌گذارند را بررسی خواهیم کرد.

پیشبینی قیمت WLD در سال ۲۰۲۵

پیشبینی قیمت WLD در سال ۲۰۲۵

به طور کلی دیدگاه اثیر تحلیل‌گران نسبت به آینده ارز ورلد کوین در سال ۲۰۲۵ مثبت است. در ادامه چندین پیش بینی را بررسی خواهیم کرد.

دیدگاه سایت کوین مارکت کپ درباره قیمت ورلد کوین در سال ۲۰۲۵

تیم تحلیل‌گر سایت کوین مارکت کپ دیدگاه بسیار خوشبینانه‌‌ای به آینده ورلد کوین دارند. به نقل از سایت کوین مارکت کپ، ارز ورلد کوین در سال ۲۰۲۵ پتانسیل رسیدن به به قیمت ۱۳.۰۶۷ دلار را دارد. همچنین معتقد است که کاربردهای پروژه WLD در سال ۲۰۲۵ بیشتر خواهد شد و افراد بیشتری از آن استفاده می‌کنند. با بالا رفتن تقاضا قیمت ورلد کوین در آینده نیز افزایش خواهد یافت.

دیدگاه سایت CoinCodeX درباره آینده WLD در سال ۲۰۲۵

سایت CoinCodeX دیدگاه متفاوتی با کوین مارکت کپ دارد. این تیم تحلیل‌گر معتقد هستند که ارز ورلد کوین در سال ۲۰۲۵ حداقل به قیمت ۴.۴۹ دلار و حداکثر به قیمت ۶.۹۷ دلار خواهد رسید. به عبارتی اگر ارز ورلد کوین طبق این پیش بینی رشد کند، پتانسیل رشد تا ۳۱ درصد را دارد.

پیشبینی قیمت WLD در سال ۲۰۳۰

بازار ارزهای دیجیتال بسیار پر نوسان و متغیر هستند، از این رو پیش بینی آن‌ها تا سال ۲۰۳۰ بسیار بر اساس حدس و گمان است. به همین سرمایه‌گذاران باید با این پیشبینی‌ها با احتیاط برخورد کنند. نکته دیگری که حتما باید رعایت کنید، مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک است که جزو اصلی‌ترین مبانی معامله است. در ادامه دیدگاه بلند مدت چندین تحلیل‌گر را بررسی خواهیم کرد.

دیدگاه سایت کوین مارکت کپ درباره آینده ورلد کوین در سال ۲۰۳۰

تیم تحلیل‌گر سایت کوین مارکت کپ درباره آینده ورلد کوین در سال ۲۰۳۰ بسیار دیدگاه خوشبینانه و مثبتی دارند. طبق گفته این سایت معتبر ارز ورلد کوین تا سال ۲۰۳۰ پتانسیل رسیدن به قیمت ۳۰ دلار یا حتی بیشتر را دارد. همچنین در ادامه بیان می‌کند که تا سال ۲۰۳۰ افراد بیشتری وارد دنیای کریپتو خواهند شد و به همین دلیل ارزها رشد خواهند کرد.

دیدگاه سایت CoinCodeX درباره قیمت WLD در سال ۲۰۳۰

سایت CoinCodeX طیف گسترده‌تری را برای قیمت ورلد کوین در سال ۲۰۳۰ پیش بینی می‌کند. این تیم تحلیلگر معتقدند که قیمت WLD در سال ۲۰۳۰ حداقل ۸.۹۶ دلار و حداکثر ۱۶.۸۹ دلار خواهد بود. قیمت ۱۶ در واقع سه برابر قیمت حال حاضر ورلد کوین است.

عوامل موثر بر قیمت WLD در آینده

قیمت WLD در آینده

عوامل بسیاری هستند که بر آینده ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارند. در ادامه به چندتا از مهم‌ترین عوامل خواهیم پرداخت.

عرضه و تقاضا

مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت هر دارایی، اصل اساسی عرضه و تقاضا است. طبق این اصل، اگر عرضه ارز ورلد کوین کاهش یابد و تقاضا برای خرید WLD افزایش یابد، در این صورت قیمت ارز ورلد کوین افزایش خواهد یافت. برعکس، اگر عرضه بیشتر از تقاضا شود، قیمت ارز دیجیتال ورلد کوین در آینده کاهش می‌یابد. در نتیجه مهم‌ترین مسئله تاثیرگذار بر قیمت WLD در آینده، عرضه و تقاضا آن است.

توسعه و پیشرفت WLD

مورد دیگری که مستقیما بر قیمت ارز ورلد کوین تاثیر می‌گذارد، پیشرفت‌های پروژه ورلد کوین است. در نتیجه تیم توسعه‌دهنده ورلد کوین اگر به پیشرفت و توسعه پروژه ادامه دهند و خبرهای خوبی برای این ارز منتشر شود، قیمت WLD افزایش خواهد یافت. به عبارت دیگر با افزایش و بهبود کاربردهای پلتفرم WLD، کاربران بیشتری به سمت WLD جذب می‌شوند. هیمن موضوع باعث افزایش تقاضا و در نهایت افزایش قیمت ورلد کوین خواهد شد. همکاری با دیگر شرکت‌ها نیز باعث پیشرفت و توسعه پروژه WLD خواهد شد و تاثیر خوبی بر آینده آن می‌گذارد.

روند کلی بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی روند کلی بازار به خصوص روند بیت کوین، بر تمام ارزهای دیجیتال تاثیرگذار خواهد بود. جهت بررسی و تحلیل این تاثیرپذیری باید شاخص دامیننس بیت کوین یا دامیننس ارزهای دیجیتال برتر را بررسی کرد. برای مثال زمانی که دامیننس بیت کوین کاهش می‌یابد، آلت‌کوین‌ها رشد چشم‌گیری را تجربه خواهند کرد. به همین دلیل روند کلی بازار و روند قیمت بیت کوین تاثیر بسزایی بر آینده ارز WLD می‌گذارد.

تاثیر اخبار بر آینده ارز ورلد کوین

تمام بازارهای مالی وابسته به اخبار هستند و ارز ورلد کوین نیز تحت تاثیر آن‌ها است. به همین دلیل یکی از عواملی که تاثیر بسیاری بر آینده ارز ورلد کوین می‌گذارد، اخبار است. در نتیجه اگر قصد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ورلد کوین (WLD) را دارید، حتما باید حواستان به اخبار پیرامون آن باشد. 

چه چالش‌هایی آینده ورلد کوین را تهدید می‌کند؟

آینده ورلد کوین

تمام ارزهای دیجیتال با یک سری چالش‌ها روبه‌رو هستند که تاثیر بسیاری بر آینده آن‌ها می‌گذارد. در ادامه چندتا از مهم‌ترین چالش‌های تاثیرگذار بر ارز ورلد کوین را بررسی خواهیم کرد.

مقررات دولتی

همان طور که می‌دانید برخی از کشورها از ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل این موضوع یک چالش اساسی برای ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. اگر کشوری به یکباره معامله ارزهای دیجیتال را منع کند، تمام بازار با چالشی روبه‌رو خواهند شد. ارز ورلد کوین نیز از این موضوع مستثنا نیست. در نتیجه باید مدام در جریان اخبارهای این چنینی باشیم.

رقابت ورلد کوین با سایر ارزهای دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی، روزانه ارزهای دیجیتال بسیاری وارد بازار می‌شوند. برخی از آن‌ها پروژه‌های بسیار قوی و بروزی را ارائه می‌دهند. به همین دلیل یکی از چالش‌هایی که ارز ورلد کوین با آن روبه‌رو است، رقابت با سایر ارزهای دیجیتال است. اگر ورلد کوین به پیشرفت و توسعه ادامه دهد، می‌تواند از این خطرات به دور بماند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد