جستجو در بیتفا
  • رشد مارکت کپ ارز WIF
  • عدم تمایل هولدرهای بزرگ WIF به فروش
  • رشد میم کوین WIF تا کجا ادامه خواهد یافت؟
رشد مارکت کپ Dogwifhat و رسیدن آن به رتبه سوم برترین میم‌کوین‌های بازار

رشد مارکت کپ Dogwifhat و رسیدن آن به رتبه سوم برترین میم‌کوین‌های بازار

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
۳ دقیقه
۰
۲۰۲
توسط :
مبین رزمخواه

میم کوین Dogwifhat یا به اختصار WIF، در هفته اخیر افزایش قابل توجه بیش از ۸۷ درصدی را به ثبت رساند. این میم کوین اکنون ارزش بازاری معادل ۴.۳ میلیارد دلار دارد و توانسته از مارکت کپ ۳.۴ میلیارد دلاری توکن Pepe پیشی بگیرد‌. ارز دیجیتال WIF یکی از پر سروصداترین میم کوین‌های بازار است که توانسته تا کنون جایگاه ویژه‌ای در بازار کریپتو پیدا کند. در این مقاله به رشد مارکت کپ ارز WIF می‌پردزیم و ابعاد مختلف آن را بررسی می‌کنیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

رشد مارکت کپ ارز WIF

ارز دیجیتال Dogwifhat از دنیای میم‌های اینترنتی پدید آمد و توانست توجه بسیاری از معامله‌گران بازار را به خود جلب کند. این میم کوین با تبدیل شدن به سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار از ۲۹ مارس، موج قابل توجهی در فضای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. رشد اخیر میم کوین WIF باعث شد تا این ارز دیجیتال بتواند میم کوین Pepe را از نظر ارزش بازار پشت سر بگذارد.

با رسیدن به سقف تاریخی جدید، قیمت Dogwifhat در ۳۰ مارس به ۴.۶۴ دلار افزایش یافت و بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap، تا اواسط همان روز با کمی اصلاح به ۴.۳۲ دلار رسید.

افزایش قابل توجه بیش از ۸۷ درصدی در یک هفته، ارزش بازار Dogwifhat را به ۴.۳ میلیارد دلار رساند. ارزش میم کوین پپه اکنون حدود ۳.۴ میلیارد دلار است و با این اوصاف میم کوین تازه وارد شبکه سولانا توانسته یکی از محبوب‌ترین توکن‌های ماه‌های اخیر بازار کریپتو را از نظر حجم بازار پشت سر بگذارد.

علاوه بر این، با رشد مارکت کپ ارز WIF، این میم کوین اکنون عنوان سی و یکمین ارز دیجیتال بزرگ بازار در رده بندی کلی را به خود اختصاص داده است.

ارز دیجیتال WIF

 

عدم تمایل هولدرهای بزرگ WIF به فروش

بر اساس آمار و اطلاعات موجود، بزرگ‌ترین دارنده ارز دیجیتال WIF، علی‌رغم افزایش ۴۳۱ درصدی این میم کوین در ماه گذشته، ترجیح می‌دهد دارایی‌های خود را حفظ کند. این کیف پول با در اختیار داشتن توکن‌های WIF به ارزش ۱۳۹.۵ میلیون دلار سرمایه قابل توجهی انباشته کرده است. این فرد در ابتدا هر توکن را با قیمت متوسط ​​۰.۳۲ دلار خریداری کرده بود و اکنون طبق داده‌هایی که توسط Coinstats منتشر شده، سود تحقق نیافته آن به ۱۲۷.۳ میلیون دلار رسیده است.

شتاب افزایش قیمت Dogwifhat به طور قابل توجهی در ۱۴ مارس تقویت شد. پس از اجرا شدن یک طرح سرمایه گذاری جمعی که بیش از ۷۰۰ هزار دلار برای تبلیغات این توکن در لاس وگاس جمع آوری کرد، ارزش آن به اوج ۳ دلار رسید. این اتفاق منجر به افزایش ۲۵ درصدی قیمت ارز WIF پس از آن اعلامیه شد.

اما رشد این میم کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در قسمت بعد به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

 

رشد میم کوین WIF تا کجا ادامه خواهد یافت؟

آرتور هیز، مدیر عامل سابق BitMEX که اکنون مدیر ارشد سرمایه گذاری در شرکت Maelstrom است، در تاریخ ۱۴ مارس با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) پیش‌بینی کرد که Dogwifhat می‌تواند به ارزش ۱۰ دلار برسد. او اظهار داشت: "تا زمانی که تا ۱۰ (دلار) بشمارم کلاه باقی خواهد ماند.

ارز دیجیتال WIF به ردیف میم‌کوین‌هایی با تم سگ مانند دوج کوین می‌پیوندد که در ماه می ۲۰۲۱ توانست با ثبت رشدی فوق العاده به ارزش بازار ۷۵.۲ میلیارد دلار برسد. دوج کوین در حال حاضر به مارکت کپی با ۳۰.۲ میلیارد دلار رسیده است که با آن زمان فاصله قابل توجهی دارد.

برای رسیدن به ارزش بازار دوج کوین، قیمت Dogwifhat باید به ۳۰.۸ دلار به ازای هر توکن برسد. این لازم ثبت رشدی ۸ برابری است که در بازار غیرقابل پیش‌بینی میم کوین‌ها غیرممکن تلقی نمی‌شود.

با نگاهی به عملکرد دوج کوین در طول بازار صعودی ۲۰۲۱، شاهد افزایش بیش از ۸۹۲ درصدی قیمت از ۰.۰۷۴۳۳ دلار در ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ به ۰.۷۳۷۶ دلار در ۶ می بود که ماهیت پویا و غیر قابل پیش بینی ارزش گذاری میم‌کوین‌ها را نشان می‌دهد.

با این اوصاف می‌توان گفت که قیمت ‌WIF نیز می‌تواند با رشدهای عجیب و غریب همه را شگفت زده کند. البته اکنون بازار ارز دیجیتال در فاز اصلاح قرار گرفته و این میم کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است. در تصویر زیر نمودار قیمت ارز WIF را مشاهده می‌کنید:

نمودار ارز WIF

توجه داشته باشید که بازار میم کوین‌ها یک بازار پر نوسان است و هنگام انجام معامله در آن باید حتماً اصول مدیریت سرمایه را رعایت کنید. در این بازار نباید دارایی‌های زیادی وارد کنید و باید سعی کنید تا حد ممکن ریسک معاملات خود را کاهش دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را از بازار بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد