جستجو در بیتفا
  • آشنایی با صرافی بینگ ایکس (BingX)
  • واریز ارز دیجیتال به صرافی بینگ ایکس
  • واریز تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس
  • واریز ارز دیجیتال از تراست ولت به بینگ ایکس
  • برداشت از صرافی بینگ ایکس
  • برداشت ارز دیجیتال از صرافی بینگ ایکس و انتقال به صرافی ایرانی
  • برداشتن آدرس تتر در نوبیتکس
  • برداشت از بینگ ایکس به تراست ولت
  • نکات مهم در واریز و برداشت از صرافی بینگ ایکس
واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس + آموزش ویدئویی

واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس + آموزش ویدئویی

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
۹ دقیقه
۱۴
۲,۳۵۲
توسط :
تیم بیتفا

صرافی بینگ ایکس (BingX) در حال حاضر یکی از بهترین صرافی‌های متمرکز موجود بازار کریپتو است. بینگ ایکس در سال‌های گذشته توانسته با جذب کاربران بیشتر فعالیت خود در حوزه ارزهای دیجیتال را گسترش دهد. رابط کاربری ساده، عدم نیاز به احراز هویت اجباری و مشکل نداشتن با فعالیت ایرانی‌ها از جمله مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس است. در بیتفا سعی کردیم فعالیت‌های مختلف در این صرافی را به شما به صورت کامل آموزش دهیم. در این مقاله از آموزش این پلتفرم واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس را مرور می‌کنیم. نحوه انجام این کار را به صورت کامل و قدم به قدم توضیح می‌دهیم و به نکات مورد نیاز اشاره خواهیم کرد؛ با بیتفا همراه باشید.

 

آشنایی با صرافی بینگ ایکس (BingX)

صرافی بینگ ایکس (BingX) فعالیت خود در صنعت رمز ارزها را در سال ۲۰۱۸ با نام Bingbon آغاز کرد. دفتر اصلی این صرافی در کشور سنگاپور، یکی از کشورهای توسعه یافته در شرق آسیا قرار دارد. در سال‌های اول فعالیت، این صرافی نتوانست حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. اما در سال ۲۰۲۱ با تغییر رویکردها و ساختار مدیریتی و همچنین تغییر نام خود به BingX توانست رونق قابل توجهی را در کسب و کار خود تجربه کند.

نکته قابل توجه برای ما این است که این صرافی تا کنون مشکلی با فعالیت ایرانی‌ها ندارد. حتی می‌توانید با استفاده از مدارک ایرانی مانند پاسپورت و یا کارت ملی مراحل احراز هویت در صرافی بینگ ایکس را تکمیل کنید. این یک مزیت مهم برای ما ایرانی‌ها به شمار می‌رود و می‌تواند برگ برنده بزرگی برای این صرافی محسوب شود.

در حال حاضر بینگ ایکس در بین 30 صرافی متمرکز برتر از نظر سایت معتبر کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) قرار دارد. امکانات مناسب در کنار رابط کاربری ساده باعث شده است که این صرافی در بین تریدرهای ایرانی از محبوبیت بالایی بهره‌مند شود.

اگر هنوز ثبت نام در صرافی بینگ ایکس را انجام نداده‌اید با استفاده از این لینک حساب خود را ایجاد کنید تا در کارمزدهای خود تخفیف بگیرید.

در ادامه نحوه واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس را مرور خواهیم کرد. ابتدا با واریز به این صرافی آغاز می‌کنیم.

 

واریز ارز دیجیتال به صرافی بینگ ایکس

برای اینکه بتوانید در یک صرافی متمرکز مانند بینگ ایکس فعالیت کنید، نیاز است که ریال‌های خود را به یک رمز ارز (معمولاً تتر) تبدیل کنید. سپس باید آن‌ها را به کیف پول خود در صرافی بینگ ایکس ارسال کنید. برای این کار لازم است به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برای واریز ارز دیجیتال به بینگ ایکس دو روش وجود دارد. انتقال مستقیم تتر از صرافی ایرانی به بینگ ایکس؛ و روش دوم انتقال تتر از کیف پول به بینگ ایکس. ما هر دور مورد را در این بخش به شما آموزش خواهیم داد. در این آموزش از صرافی نوبیتکس استفاده شده است اما مراحل کار برای سایر صرافی‌ها نیز مشابه خواهد بود.

 

واریز تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس

 برای انتقال تتر از نوبیتکس به بینگ ایکس لازم است که ابتدا در هر دو پلتفرم ثبت نام کرده باشید. در صرافی‌های ایرانی مانند نوبیتکس لازم است که مراحل احراز هویت را نیز پشت سر گذاشته باشید. پس از انجام مراحل احراز هویت می‌توانید به خرید ارز دیجیتال و انتقال آن بپردازید.

پس از باز کردن حساب در نوبیتکس می‌توانید تتر خریداری کنید. با تمامی کارت‌های بانکی که دارای رمز دوم هستند می‌توانید این کار را انجام دهید و حساب تتر خود را شارژ کنید. پس از خرید تتر، دارایی‌های شما در قسمت کیف پول من قابل مشاهده خواهد بود.

واریز تتر به بینگ ایکس

اکنون برای انتقال تترها به صرافی نوبیتکس لازم است به قسمت کیف پول مراجعه کنید. سپس تتر را در بین ارزهای دیجیتال پیدا کنید و گزینه برداشت را انتخاب کنید. در ادامه بهتر است که شبکه ترون (TRC20) را انتخاب کنید تا کارمزد کمتری برای انتقال بپردازید.

واریز تتر به بینگ ایکس

سپس لازم است تا آدرس تتر خود در صرافی بینگ ایکس را بردارید. این آدرس در قسمت Deposit بینگ ایکس و با انتخاب ارز دیجیتال تتر به شما نمایش داده می‌شود.

واریز تتر بینگ ایکس

 

سپس میزان تتری که می‌خواهید برداشت کنید را تعیین می‌کنید. با انتخاب گزینه برداشت تراکنش شما آماده انجام خواهد شد.

روش دیگر واریز از طریق یک کیف پول است. در ادامه ما واریز رمز ارز تتر از کیف پول تراست ولت به بینگ ایکس را به شما آموزش می‌دهیم.

 

واریز ارز دیجیتال از تراست ولت به بینگ ایکس

تراست ولت (Trust Wallet) یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده به عنوان کیف پول ارز دیجیتال است. این ولت دارای امنیت مناسبی است و در کنار قابلیت‌های فراوان، رابط کاربری بسیار ساده‌ای نیز دارد. در ادامه مراحل واریز رمز ارز تتر به بینگ ایکس از طریق تراست ولت را به شما آموزش می‌دهیم.

در ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که در تراست ولت امکان خرید ارز دیجیتال برای ما ایرانی‌ها وجود ندارد و باید از قبل رمز ارز مورد نظر را به آن فرستاده باشید.

در صفحه اول تراست ولت از قسمت کریپتو (Crypto) ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس گزینه ارسال (Send) را لمس کنید. در قسمت بعد لازم است آدرس تتر در صرافی بینگ ایکس را در قسمت آدرس (Address) وارد کنید. مقداری که قصد انتقال آن را دارید نیز در قسمت Amount تعیین کنید.

انتقال تتر از تراست ولت به بینگ ایکس

پس از انجام این مراحل یک تأییدیه برای تراکنش شما ایجاد می‌شود که پس از وارد کردن رمز عبور و یا ارائه اثر انگشت تراکنش شما به شبکه ارسال خواهد شد.

تا اینجا در مقاله واریز و برداشت در صرافی BingX مراحل بخش واریز را مرور کردیم. در ادامه برداشت از صرافی بینگ ایکس را بررسی می‌کنیم.

 

برداشت از صرافی بینگ ایکس

برداشت از صرافی بینگ ایکس نیز مراحل ساده‌ای دارد که می‌توانید به راحتی انجام دهید. با این کار شما دارایی‌های خود را از صرافی خارج می‌کنید. می‌توانید آن‌ها را برای تبدیل به ریال به صرافی‌های ایرانی ارسال کنید و یا اینکه به کیف پول ارز دیجیتال خود انتقال دهید.

در ادامه به هر دو مورد اشاره خواهیم کرد.

 

برداشت ارز دیجیتال از صرافی بینگ ایکس و انتقال به صرافی ایرانی

اگر که قصد دارید مستقیماً دارایی‌های خود را به ریال تبدیل کنید لازم است رمز ارزهای خود را به یک صرافی ایرانی ارسال کنید. در ادامه برداشت از بینگ ایکس و انتقال به صرافی ایرانی نوبیتکس را بررسی می‌کنیم. دوباره به این نکته اشاره می‌کنیم که مراحل این کار در اکثر صرافی‌های ایرانی مشابه است. با توجه به فرایند کار می‌توانید به سادگی به هر صرافی که خواستید برداشت از بینگ ایکس را انجام دهید.

برای برداشت از بینگ ایکس و انتقال ارزهای دیجیتال خود به صرافی بینگ ایکس مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد حساب خود در بینگ ایکس شوید. از قسمت بالا سمت راست با انتخاب آیکون دارایی‌ها (Assets) گزینه برداشت (Withdraw) را انتخاب کنید.

انتخاب برداشت بینگ ایکس

با انتخاب گزینه Withdraw صفحه برداشت برای شما باز می‌شود. توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید از حساب بینگ ایکس خود رمز ارز برداشت کنید باید اعتبارسنج گوگل (Google Authenticator) را به حساب خود متصل کنید. این کار مراحل ساده‌ای دارد که با انجام دادن آن طبق توضیحات صرافی قادر به فعال کردنش خواهید بود.

سپس صفحه برداشت برای شما باز می‌شود. در قسمت Currency، رمز ارز مورد نظر مانند تتر را انتخاب کنید. در قسمت Network در پایین‌تر شبکه انتقال را مشخص کنید.

برداشت تتر بینگ ایکس

در قسمت آدرس لازم است که آدرس تتر نوبیتکس را وارد کنید. پس از وارد کردن آدرس تتر و انجام تأییدیه‌های لازم تراکنش شما انجام خواهد شد. در ادامه مراحل برداشتن آدرس تتر نوبیتکس را مشاهده می‌کنید.

 

برداشتن آدرس تتر در نوبیتکس

برای دسترسی به آدرس تتر خود در صرافی نوبیتکس لازم است مراحل زیر را انجام دهید.

وارد حساب کاربری خود شوید و قسمت کیف‌های من را باز کنید.

کیف پول نوبیتکس

در اینجا لازم است گزینه اندک‌ها را فعال کنید تا اگر از یک دارایی چیزی برای نمایش ندارید به شما نشان داده شود. سپس تتر را در میان رمز ارزها پیدا کنید و واریز را انتخاب کنید.

در صفحه واریز، گزینه رمز ارز را انتخاب کنید. مطمئن شوید که تتر را در کادر پایین‌تر انتخاب کنید. در قسمت شبکه نیز مطمئن شوید شبکه یکسانی را برای برداشت انتخاب کرده‌اید. مثلاً اگر در قسمت Withdraw بینگ ایکس شبکه ترون را برای تتر انتخاب کردید، در اینجا نیز شبکه را ترون قرار دهید.

انتخاب تتر نوبیتکس

سپس با انتخاب ایجاد آدرس واریز آدرس تتر شما در نوبیتکس ایجاد می‌شود که می‌توانید از آن برای برداشت از بینگ ایکس و یا هر پلتفرم دیگری استفاده کنید.

ایجاد آدرس واریز نوبیتکس

تا اینجا مراحل مختلفی از واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس را مرور کردیم. در قسمت بعد برداشت از بینگ ایکس به تراست ولت را آموزش خواهیم داد.

 

برداشت از بینگ ایکس به تراست ولت

برخی از افراد تمایل دارند که دارایی‌های خود را در کیف پول ذخیره کنند و فعلاً نیاز به نقد کردن آن ندارند. این افراد می‌توانند دارایی‌های خود را از بینگ ایکس به یک کیف پول مانند تراست ولت انتقال دهند. توجه داشته باشید که مراحل برداشت وجه از بینگ ایکس مشابه آنچه که توضیح داده شد انجام می‌شود. تنها لازم است هنگام ورود آدرس ارز دیجیتال، آدرس رمز ارز خود در تراست ولت را وارد کنید.

در این قسمت به آموزش برداشتن آدرس تتر از تراست ولت اشاره می‌کنیم.

با ورود به نرم افزار تراست ولت، از قسمت Currency ارز تتر را پیدا می‌کنید. توجه داشته باشید که تتر در چند شبکه موجود است و باید شبکه مخصوصی که قصد انجام انتقال در آن را دارید انتخاب کنید. سپس گزینه دریافت (Receive) را انتخاب کنید. در اینجا آدرس شما به نمایش داده می‌شود. با وارد کردن این آدرس در قسمت برداشت از بینگ ایکس می‌توانید تترهای خود را به تراست ولت انتقال دهید.

انتقال تتر از بینگ ایکس به تراست ولت

 

در این مقاله تمامی مراحلی که باید برای واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس بدانید به شما توضیح داده شد. در قسمت پایانی به نکات مهمی برای انجام این کار اشاره می‌کنیم.

 

نکات مهم در واریز و برداشت از صرافی بینگ ایکس

همان‌طور که مشاهده کردید، واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس به سادگی قابل انجام است. تنها لازم است به برخی نکات در این کار توجه کنید تا در آینده به مشکل بر نخورید.

اولین نکته این است که به دلیل تحریم ایران در اکثر پلتفرم‌های بین‌المللی بهتر است انتقال و واریز و برداشت از بینگ ایکس مستقیماً به یک صرافی ایرانی صورت نگیرد. درست است که در حال حاضر فعالیت ایرانی‌ها در بینگ ایکس آزاد است اما در آینده مشخص نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

پس بهتر است برای واریز و برداشت در صرافی BingX از کیف پول ارز دیجیتال مانند تراست ولت استفاده کنید. هرچند در این کار باید به کارمزد انتقال تتر نیز توجه کنید.

نکته بعدی دقت در تطابق شبکه و رمز ارز مورد نظر است. تمامی مسئولیت این انتقال بر عهده شما است و باید با دقت کامل این فرایند را انجام دهید. اگر شبکه و یا آدرس رمز ارز را اشتباه انتخاب کنید دارایی‌های شما از بین خواهد رفت. البته با توجه به مراحلی که به آن اشاره شد و توضیحاتی که در صرافی‌ها ارائه می‌شود، این مشکل بسیار کم برایتان رخ خواهد داد.

در انتهای مقاله واریز و برداشت در صرافی BingX به این نکته اشاره می‌کنیم ممکن است برخی از تراکنش‌های برای انجان به مقداری زمان نیاز داشته باشند. بین 10 تا 15 دقیقه در شرایط عادی و در مواقع شلوغی شبکه این عدد بیشتر نیز خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد