جستجو در بیتفا
  • اظهار نظر ki young ju درمورد رشد قیمت بیت کوین
  • شاخص S&P 500 به 5 هزار رسید
  • رشد 40 درصدیِ سهام NVIDIA
  • اظهار نظر Greg Magadini از به‌کارگیری هوش مصنوعی
دلیل پیش بینی 112 هزار دلاری برای قیمت بیت کوین در سال جاری چیست؟

دلیل پیش بینی 112 هزار دلاری برای قیمت بیت کوین در سال جاری چیست؟

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
۳ دقیقه
۱
۶۹۴
توسط :
رومینا میرفتاحی

از یک ماه پیش که ETFهای بیت کوین نقطه‌ای عرضه شدند تا روز جمعه، بیش از 192000 بیت کوین در انبارها جمع آوری شده‌است. اگر روند فعلی جریان خرید ETFها در سال جاری ادامه یابد، قیمت بیت کوین می‌تواند به سطح 112000 دلار برسد. از طرفی بیت کوین هفته گذشته بیش از 13 درصد رشد کرده است و بیشترین سود هفتگی از ماه اکتبر را به ثبت رسانده. همچنین شاهد افزایش شاخص S&P 500 به رهبری هوش مصنوعی هستیم که از حرکت صعودی قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند.

اظهار نظر ki young ju درمورد رشد قیمت بیت کوین

CryptoQuant به تازگی اعلام کرده است که اگر روند فعلی جریان‌های ورودی مربوط به صندوق‌ قابل معامله بیت کوین (ETF) ادامه پیدا کند، قیمت بیت‌کوین امسال می‌تواند حتی به 112000 دلار نیز برسد.

کی یانگ جو، مدیرعامل این شرکت، در این باره گفت "بازار بیت کوین شاهد 9.5 میلیارد دلار ورودی ETF در ماه بوده است که سقف تحقق یافته را تا 114 میلیارد دلار در سال افزایش می‌دهد. حتی با وجود خروجی‌های دلاری گری اسکیل (GBTC) ، افزایش 76 میلیارد دلاری می‌تواند سقف تحقق یافته را از 451 میلیارد دلار به 527-565 میلیارد دلار افزایش دهد."

کی یانگ جو به نسبت MVRV، معیاری از توکن‌های فعال در آخرین قیمت معامله شده‌ی خود، اشاره کرده است. او اظهار داشت که اگر نسبت MVRV در مرز 104,000 تا 112,00 دلار به 3.9 برسد، از لحاظ تاریخی به بالاترین حد خود رسیده و اگر نسبت MVRV به 0.75 برسد، پایین ترین سطح از نظر تاریخی را نشان می‌دهد.

شاخص S&P 500 به 5 هزار رسید

بیت کوین هفته گذشته بیش از 13 درصد رشد کرد و بیشترین سود هفتگی از ماه اکتبر را به ثبت رساند. S&P 500، شاخص سهام معیار وال استریت، برای پنجمین هفته افزایش یافت و برای اولین بار به بالای مرز 5000 دلار رسید. افزایش شاخص S&P 500 به رهبری هوش مصنوعی از حرکت صعودی در بازار ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند.

رشد 40 درصدیِ سهام NVIDIA

سهام NVIDIA که در حال حاضر بیش از 40 درصد در سال افزایش یافته است، پیشتاز رشد سهام به رهبری هوش مصنوعی است. حق بیمه ریسک سهام، پاداش مالکیت سهام بر اوراق قرضه دولتی را با نرخ به اصطلاح "بدون ریسک" اندازه‌گیری می‌کند. پایین‌ترین میزانِ حق بیمه ریسک سهام مربوط به سال 2023 می‌باشد. اکنون حق بیمه ریسک سهامِ S&P 500 به پایین ترین حد خود از سال 2023 رسیده است و به همین دلیل برخی از صاحب‌نظران معتقدند که سهام NVIDIA برخلاف رشد 40 درصدی که تجربه کرده‌است همچنان گران به نظر می‌رسد.

اظهار نظر Greg Magadini از به‌کارگیری هوش مصنوعی

طبق گفته گرگ ماگادینی (Greg Magadini)، رونق سهام مرتبط با هوش مصنوعی باعث افزایش شاخص S&P 500 شده است و حرکت صعودی نویدبخش خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت کریپتو

مادگینی در ادامه چنین اظهار کرد که "سخت است که بگوییم هوش مصنوعی بیش از حد ارزش گذاری شده است. ما واقعاً در ابتدای داستانِ به کار گیریِ هوش مصنوعی و پذیرش آن از طرف جامعه هستیم." مادگینی در جواب پرسش اینکه آینده هوش مصنوعی را چگونه ارزیابی می‌کند گفت به نظر او آینده هوش مصنوعی قطعاً ناشناخته است و Crypto نیز در موقعیت مشابهی قرار دارد.

ماگادینی ادعا می‌کند که ریسک پذیری صنعت کریپتو و فعالان این حوزه یعنی سرمایه گذاران و معامله‌گران و..برای پذیرش فناوری‌های روز درمورد ارزهای دیجیتال در عین حال هم خوب است هم خوب نیست.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد