جستجو در بیتفا
  • رونق چشمگیر میم کوین‌های شبکه سولانا
  • آشنایی با میم کوین BOME
  • پیش فروش پر تب و تاب میم کوین BOME
  • توزیع مناسب میم کوین BOME
  • آیا امکان رشد بیشتر میم کوین BOME وجود دارد؟
ادامه رونق چشم‌گیر میم کوین‌های سولانا، BOME در دو روز ۶۰۰ میلیون دلاری شد!

ادامه رونق چشم‌گیر میم کوین‌های سولانا، BOME در دو روز ۶۰۰ میلیون دلاری شد!

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
۴ دقیقه
۰
۵۷۲
توسط :
مبین رزمخواه

مدتی است که میم کوین‌های شبکه سولانا به ترند بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند. این میم کوین‌ها یکی پس از دیگری به بازار عرضه می‌شوند و برخی از آن‌ها سودهای عجیب و غریبی به خریدارانشان رسانده است. در این مقاله به رشد میم کوین BOME یکی از تازه‌واردترین میم کوین‌های شبکه سولانا در بازار می‌پردازیم و روندی که طی کرده است را مرور می‌کنیم. این میم کوین در مدت زمان کمی توانست به حجم بازار 600 میلیون دلار برسد و طرف‌داران زیادی پیدا کرده است! برای آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال تازه وارد؛ تا انتهای این مقاله با بیتفا همراه باشید.

 

رونق چشمگیر میم کوین‌های شبکه سولانا

حدود چند ماهی است که میم کوین‌های متعددی روی شبکه سولانا اجرا می‌شوند. سولانا به دلیل کارمزدهای پایین و همچنین جامعه کاربران پویایی که دارد بستر بسیار مناسبی برای ایجاد میم کوین‌ها به شمار می‌رود. میم کوین‌هایی مانند Dogwifhat یا ارز دیجیتال WEN در ماه اخیر سروصداهای زیادی ایجاد کردند و توانستند توجه بسیاری از فعالان بازار کریپتو را به میم کوین‌های این حوزه جلب کنند.

رونق این میم کوین‌ها روی قیمت سولانا نیز اثرگذار بوده است. قیمت سولانا در زمانی که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با اصلاح مواجه شد حدود 7 درصد رشد را تجربه کرد و تا مرز 200 دلاری شدن نیز پیش رفت.

ارز دیجیتال BOME جدیدترین شگفتی ساز بازار توکن‌های سولانا است. در ادامه با این میم کوین بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

آشنایی با میم کوین BOME

ارز دیجیتال BOME

جدیدترین میم کوین شبکه سولانا با نام Book of Meme با نماد معاملاتی BOME است. این ارز دیجیتال طی یک پیش فروش بی سروصدا که توسط یک هنرمند حوزه NFT با نام Darkfarms برگزار شد به بازار عرضه شد. این پیش فروش سه روز قبل برگزار شد و در همین مدت این میم کوین توانست به مارکت کپ 600 میلیون دلاری برسد.

در صفحه وب متعلق به پروژه BOME عنوان شده است که این میم کوین در تلاش است تا فرهنگ وب 3.0 را با ادغام میم‌ها، راه‌حل‌های ذخیره سازی غیرمتمرکز، تجارت شت کوین‌ها و شرط بندی متحول کند! در این سایت کلکسیون و کتابی از میم‌های منتشر نشده وجود دارد که گفته می‌شود به زودی در پلتفرم اردینال‌های شبکه بیت کوین (BTC Ordinals) به صورت توکن‌های NFT منتشر خواهد شد.

این میم کوین در پیش فروش خود اتفاق جالب توجهی را رقم زد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

 

پیش فروش پر تب و تاب میم کوین BOME

فروش اولیه ارز دیجیتال BOME حدود 3 روز پیش برگزار شد. در این پیش فروش در ظرف 24 ساعت بیش از 10 هزار سولانا با ارزش تقریبی 1.8 میلیون دلار جمع‌آوری شد. نیمی از این سرمایه جمع‌آوری شده به عنوان نقدینگی برای توکن BOME استفاده خواهد شد.

میم کوین BOME

نکته جالب توجه این است که افراد مشارکت کننده در پیش فروش اکنون 100 برابر در سود هستند! این اتفاق نشان دهنده استقبال بالای کاربران حتی بعد از عرضه اولیه توکن BOME بوده است.

 

توزیع مناسب میم کوین BOME

هولدر شماره یک این ارز که در پیش فروش بیش از 75 هزار دلار از میم کوین BOME را خریداری کرد، شخصی با نام sundayfunday.sol شناسایی شده است. با اینکه او در لیست افرادی که بیشترین توکن BOME را در اختیار دارند نفر اول است اما حدود تنها 2% از کل عرضه آن را خریداری کرده است. این مسئله نشان دهنده توزیع مناسب این توکن بین کاربران است که خود فاکتور مهمی برای اعتماد به یک پروژه تازه وارد محسوب می‌شود.

اکنون شاید برای شما این سؤال ایجاد شده باشد که آیا BOME امکان رشد بیشتر را دارد یا خیر؟ در بخش انتهایی این مقاله خبری سعی می‌کنیم به این پرسش پاسخ دهیم.

 

آیا امکان رشد بیشتر میم کوین BOME وجود دارد؟

همان‌طور که می‌دانید میم کوین‌ها در بازار کریپتو نوسانات بسیار زیادی را تجربه می‌کنند. پیش‌بینی اینکه در آینده ممکن است چه اتفاقاتی برای آن‌ها رخ دهد کار چندان ساده‌ای نیست.

میم کوین BOME

ارز دیجیتال Book of Memes در فاز پیش فروش توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. موفقیت این میم کوین تا اندازه زیادی به NFTهای موجود در کالکشنی که توسط خالق این ارز ایجاد شده ارتباط دارد. این NFTها با نام Smowls مجموعه‌ای از قورباغه‌های مشهور پپه را در استایل‌های مختلف به تصویر می‌کشند. کف قیمت این مجموعه تا پیش از انتشار میم کوین BOME در محدوده 200 دلار قرار داشت. در حال حاضر حداقل قیمت آن به 0.6 اتریوم یا حدود 2280 دلار رسیده است!

میم کوین BOME رشد بسیار خیره‌کننده 5 هزار درصدی را تجربه کرده است. با توجه به این آمار و اطلاعات می‌توان گفت شاید اکنون زمان چندان مناسبی برای ورود به بازار این میم کوین نباشد. صرافی‌های معتبری مانند بایننس، Bitrue و HTX نیز اعلام کردند که این میم کوین را به لیست معاملات خود اضافه کرده‌اند!

معمولاً پس از ورود اولیه میم کوین‌ها به صرافی‌های متمرکز شاهد ریزشی در قیمت آن‌ها خواهیم بود. توصیه ما این است که اگر قصد ورود به بازار این میم کوین را دارید به دنبال اصلاح قیمت مناسب باشید و سپس با مسئولیت خود اقدام به خرید کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد