جستجو در بیتفا
  • «مریخ4» چیست و چگونه کار می‌کند ؟
  • توکن «Mars4»
  • آینده «Mars4»
  • زمین‌های بازی
  • امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.
معرفی پروژه: قابلیت‌های جدید مریخ 4 (Mars4) در راه است!

معرفی پروژه: قابلیت‌های جدید مریخ 4 (Mars4) در راه است!

متوسط
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
۱۰ دقیقه
۴۴
۱,۷۳۸
توسط :
کسری جان‌زاده

سرمایه گذاران رمز ارزها مدام به دنبال این هستند که پروژه‌ها را قبل از رشد عظیم و شناسایی شدن بیابند تا بتوانند بهترین شانس برای افزایش سرمایه خود را داشته باشند و پروژه «مریخ4» یا «Mars4» ممکن است یکی از آن‌ها باشد!

«Mars4» یکی از این پروژه‌هایی است که باید به آن توجه داشته باشید زیرا تیم پشت آن مشغول کار بر روی چند ارتقا جدید و جالب است که در ماه‌های آینده آماده خواهند شد. این ارتقا به بهبود اقتصاد بازی کمک می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد نگاهی به آنچه در آینده قرار است ببینند داشته باشند. در نتیجه این پیشرفت‌ها، انتظار می‌رود پروژه «Mars4» اعتبار پیدا کند و سرمایه‌گذاران بیشتری را به این پروژه جذب کند.

mars

«مریخ4» چیست و چگونه کار می‌کند ؟

«MARS4» در واقع یک بازی همراه با کسب درآمد (Play-To-Earn) است که در متاورس مریخ اتفاق می‌افتد و در آن قطعه زمین‌های مریخ به صورت NFT برای فروش گذاشته شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید و در آن زمین در مریخ کلونی خود را بسازید!

جالب است بدانید تمام این قطعه زمین‌ها با داده‌های ناسا چک شده‌اند که اطمینان حاصل شود که دقیقاً مشابه همین قطعه زمین در سیاره مریخ هستند! این زمین در آینده در بازی استفاده خواهند شد، زمانی که می‌توانید در متاورس مریخ این بازی مواد اوله جمع کنید، پنل‌های خورشیدی نصب کنید و کلونی بسازید!

metaverse mars

توکن «Mars4»

از آنجای که این بازی با کسب درآمد همراه است و به اصطلاح «Play-To-Earn» می‌باشد، تمام مراحل جمع آوری مواد اولیه، مریخ نوردی، ساخت کلونی و غیره با جایزه همراه خواهد بود و آن جایزه هم توکن این بازی به نام «Mars4» است که همین حالا هم در بسیاری از صرافی‌ها لیست شده است!

Listings

توکن «Mars4» هم اکنون با قیمت 0.004 دلار در حال معامله می‌باشد و می‌توانید همین امروز در صرافی‌های زیر آن را تهیه کنید:

  • KuCoin
  • Mexc
  • PancakeSwap
  • SushiSwap
  • Bittrex

 

آینده «Mars4»

انتشار بازی Mars4 به صورت مرحله ای برنامه ریزی شده است. مرحله اول یک نسخه دموی سه بعدی از بازی است که هر مالک زمین می تواند آن را بازی کند. این اولین قدم برای ایجاد یک متاورس مریخ چند نفره است که در آن افراد می‌توانند اجتماعی شوند و زیستگاهی را تشکیل دهند. نسخه آزمایشی برای جمع آوری بازخورد از بازیکنان استفاده می شود تا بازی در آینده بهبود یابد. در واقع این بازی وعده داده که تمام تصمیمات در جهت ارتقا یا تغییر در بازی با نظرسنجی بازیکنان انجام خواهد شد.

ارتقا بزرگ دیگر مرکز کنترل مریخ «MCC» است که قرار است در پایان ژوئن سال جاری اعمال شود. در MCC، بازیکنان می‌توانند به NFT های نگهداری شده خود دسترسی داشته باشند، دارایی‌ها را تجارت و مدیریت کنند و تابلوی امتیازات خود را مشاهده کنند و درآمد دریافت کنند. به عبارت دیگر، MCC شما را قادر می‌سازد تا برای اولین بار با دارایی‌های خود تعامل داشته باشید و از آنها بهره مند شوید.

سرمایه گذاران Mars4 از استخر مجموعه، که به عنوان ابزار توزیع درآمد ایجاد شده است، سود می‌برند. با استفاده از مرکز کنترل مریخ، ممکن است مبلغ کلی را در استخر ببینید و به زمان پرداخت آن رأی دهید. رشد استخر توسط فروش، تراکنش‌های بازار، تبلیغات و حمایت‌های مالی، و تراکنش‌های درون بازی تقویت می‌شود. منابع درآمد بیشتری ممکن است به این لیست اضافه شوند زیرا تیم Mars4 در حال تلاش برای بهبود تجربه سرمایه گذاران با اجازه کسب درآمد بیشتر است.

سهم سرمایه گذاران در مجموعه با امتیاز آن‌ها تعیین می‌شود. می‌توانید برای افزایش امتیاز بهره وری خود NFT بخرید یا با انجام ماموریت‌ها، وظایف یا فعالیت‌های دیگر، بازی را انجام دهید و درآمد کسب کنید. به بیان دیگر، سرمایه گذاری با زمان یا پول بیشتر، درآمد بیشتری را هم ایجاد می‌کند. خرید NFT در حال حاضر امتیاز شما را حتی قبل از انتشار MCC نیز افزایش می‌دهد، اما MCC ابزاری است که به شما امکان نظارت و تنظیم آن را خواهد داد.

 

زمین‌های بازی

این قطعه زمین‌ها که دقیقاً با آن تکه از سیاره مریخ مطابقت دارند هم اکنون قابل خرید هستند و شما می‌توانید با اتصال کیف پول خود به سایت این مجموعه، این زمین‌ها را در قالب یک NFT خریداری کنید!

MARS NFT

قیمت این زمین‌ها در حال حاضر 0.3049 اتریوم می‌باشد که با محاسبه قیمت اتریوم در حال نگارش این مقاله حدود 600 دلار می‌شود و اگر شما فکر می‌کنید به این زمین‌ها نیاز دارید با مراجعه به این لینک می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

این NFTها می‌توانند در بازی استفاده شوند تا به شما در افزایش بهره وری و کسب درآمد بیشتر کمک کنند. به عنوان مثال، می‌توانید یک وسیله نقلیه بخرید و در سطح مریخ سفر کنید، کالاها را تحویل دهید و هزینه‌ها را با توکن «Mars4» دریافت کنید.

وبسایت این پروژه

ویدیو 360 درجه از فضای پروژه

در آخر این پروژه بسیار جذاب و همراه درآمد به نظر می‌آید اما همیشه در سرمایه گذاری باید حواس خود را جمع کنید و با احساس و بدون فکر وارد هیچ پروژه‌ای نشوید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد