جستجو در بیتفا
  • کاهش قیمت NFTها در پی افزایش قیمت اتریوم
  • کاهش قیمت توکن ApeCoin
  • قرار گرفتن برخی NFTها در لیست حراج مزایده
با افزایش قیمت اتریوم علاقه به NFTهای مبتنی بر اتریوم کاهش یافته است-چرا؟

با افزایش قیمت اتریوم علاقه به NFTهای مبتنی بر اتریوم کاهش یافته است-چرا؟

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
۲ دقیقه
۱
۳۰۴
توسط :
رومینا میرفتاحی

اتریوم در چند هفته گذشته شاهد افزایش شدید قیمت بود. با اینکه رشد قیمت ETH برای دارندگان اتریوم خوب بود، اما نمی‌توان در مورد NFT‌های مبتنی بر اتریوم چنین گفت. چرا با افزایش قیمت اتریوم شاهد کاهش علاقه جامعه کریپتو به NFTهای مبتنی بر اتریوم مثل BAYC و MAYC و بطور کلی ApeCoin هستیم؟

کاهش قیمت NFTها در پی افزایش قیمت اتریوم

طبق تجزیه و تحلیل متخصصان Blur، صعود مداوم در قیمت اتریوم با کاهش قیمت NFTهای مبتنی بر اتریوم همزمان شده است. NFTهای محبوبی مانند BAYC (Mutant Ape Yacht Club) و MAYC (Mutant Ape Yacht Club) از مجموعه‌هایی هستند که شاهد افت قیمت بودند.مردم نسبت به نگهداری ETH تمایل بیشتری دارند تا نگهداری مجموعه‌های NFT. بطور کلی طی 24 ساعت گذشته، شاهد کاهش‌های قابل توجهی در قیمت NFTها بودیم، بطوری کهBored Ape Yacht Club (BAYC) حدود 10 درصد،Mutant Ape Yacht Club (MAYC)  تقریبا 11 درصد و DeGods و Azuki نیز به ترتیب 8 و 6 درصد کاهش قیمت تجربه کردند.

کاهش قیمت NFTهای مبتنی بر اتریوم

کاهش قیمت توکن ApeCoin

ApeCoin، توکن مرتبط با Yuga Labs، که BAYC و MAYC را ایجاد کرده است علی‌رغم محبوبیتی که در بازار تجربه کرده بود، شاهد کاهش قیمت شد. در 24 ساعت گذشته، قیمت APE، حدود 3.35 درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله در تاریخ 23 اسفند ماه، با قیمت 2.24 دلار معامله می‌شود. با این حال، کاهش قیمت به اندازه کافی قابل توجه نبود که بتواند روند صعودی‌ای را که نشان داده بود، معکوس کند. علاوه ‌بر قیمت، سرعت معامله APE نیز کاهش یافته که نشان دهنده کاهش دفعات خرید و فروش است. این عوامل می‌تواند قیمت APE را در آینده نزدیک حتی بیشتر از حالا کاهش دهد. اگرچه روند کلی این توکن همچنان صعودی است، اما رشد شبکه در اطراف APE بطور قابل توجهی کاهش یافته و این نشان می‌دهد که تعداد علاقه‌مندان توکن APE نیز کاهش یافته است که می‌تواند شانس شکوفایی APE را از بین ببرد.

کاهش قیمت ApeCoin

قرار گرفتن برخی NFTها در لیست حراج مزایده

وضعیت انحلال فروش عمومی حاکی از آن است که در حال حاضر 70 BAYC، 110 MAYC و 100 NFT برای فروش عمومی وجود دارند. اصطلاح وضعیت انحلال معمولاً در زمینه بازارها یا پلتفرم‌هایی استفاده می‌شود که فرایند خرید و فروش طی مناقصه انجام می‌شود. در موضوع NFT‌ها این اصطلاح نشان می‌دهد که NFT‌های مشخص‌شده بخشی از فرآیند مزایده هستند و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. وضعیت انحلال حراج اغلب به این معنی است که NFTها برای حراج فهرست شده‌اند و خریداران می‌توانند برای به دست آوردن این دارایی‌های دیجیتال، در مزایده شرکت کرده و پیشنهاد خود را مطرح کنند.

در نهایت، بنظر می‌رسد مردم نسبت به نگهداری ETH تمایل بیشتری دارند تا نگهداری مجموعه‌های NFT. این نشان می‌دهد که آن‌ها به توکن ETH نسبت به مجموعه‌های NFT، اعتماد بیشتری دارند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد