جستجو در بیتفا
  • پشتیبانی بایننس از بلاکچین OMNI
  • آشنایی با بلاکچین OMNI
  • زمان بندی لانچ پول بایننس برای بلاکچین Omni
پشتیبانی از بلاکچین OMNI در لانچ پول بایننس

پشتیبانی از بلاکچین OMNI در لانچ پول بایننس

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
۳ دقیقه
۰
۱۶۸
توسط :
مبین رزمخواه

صرافی بایننس اعلام کرد از طریق برنامه لانچ پول (Launchpool) پشتیبانی از بلاکچین Omni را آغاز کند. شبکه Omni با هدف یکپارچه سازی اکوسیستم رول‌آپ اتریوم طراحی شده است. بلاکچین Omni برای توسعه دهندگان به منظور ساخت اپلیکیشن‌های بلاکچینی در دسترس خواهد بود. اکنون در لانچ پول بایننس کاربران این صرافی می‌توانند با استیک BNB و استیبل کوین FDUSD نسبت به استخراج ارز دیجیتال OMNI اقدام کنند. در این مقاله جزئیات پشتیبانی بایننس از بلاکچین OMNI را مرور می‌کنیم و به ابعاد مختلف آن اشاره خواهیم کرد؛ تا انتهای این متن با بیتفا همراه باشید.

 

پشتیبانی بایننس از بلاکچین OMNI

پروژه لانچ پول بایننس مخصوص استیک کردن دارایی‌های جدید است که در ازای آن به کاربران پاداش‌های مختلفی اهدا می‌شود‌. در هر پروژه یک یا چند توکن برای استیک کردن و یک توکن نیز به عنوان جایزه استیکینگ تعیین می‌شود. در آخرین اطلاعیه لانچ پول بایننس، پشتیبانی از پروژه لایه یک جدید Omni Network در این طرح آغاز شده است.

شبکه Omni یک بلاکچین لایه یک نوپا است که برای دیده شدن نیاز به حمایت توسعه دهندگان و سرمایه‌گذاران دارد. پذیرفته شدن آن در پروژه لانچ پول بایننس کمک بزرگی برای آن خواهد بود. در ادامه با بلاکچین Omni و برخی از ویژگی‌هایش به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

پشتیبانی بایننس از بلاکچین OMNI

 

آشنایی با بلاکچین OMNI

پروژه Omni Network با هدف یکپارچه سازی اکوسیستم رول آپ اتریوم طراحی شده است. Omni یک پروتکل بومی اتریوم است که قابلیت برقراری ارتباط با کمترین تأخیر (Low Latency) را بین همه مجموعه‌های اتریوم برقرار می‌کند. Omni دارای یک معماری امن، کاربرد محور و سازگار جهانی است که اتریوم را به عنوان یک سیستم عامل واحد و یکپارچه به کاربران و توسعه دهندگان ارائه می‌دهد.

با استفاده از Omni، توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های بومی جهانی بسازند که به طور پیش فرض به تمام نقدینگی و کاربران شبکه اتریوم دسترسی داشته باشد. ارز دیجیتال Omni با استاندارد ERC-20 طراحی شده و قابلیت‌های زیادی در بلاکچین OMNI دارد. ورود این پروژه به پروژه لانچ پول بایننس می‌تواند مسیر توسعه و جذب سرمایه آن را بسیار هموارتر از گذشته کند.

پروژه‌های لانچ پول بایننس دارای زمان‌های محدودی هستند و کاربرانی که قصد شرکت در آن را دارند باید در زمان مناسب نسبت به انجام موارد گفته شده اقدام کنند. در مورد برنامه زمانی این پروژه در ادامه صحبت خواهیم کرد.

 

زمان بندی لانچ پول بایننس برای بلاکچین Omni

پشتیبانی بایننس از بلاکچین OMNI

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، از ۱۳ تا ۱۷ آوریل کاربران می‌توانند توکن بومی صرافی بایننس یعنی BNB را همراه با استیبل کوین FDUSD در استخرهای مختلف استیک کنند تا بتوانند سود خود را در قالب توکن‌های OMNI برداشت کنند.

در برنامه‌های صرافی آورده شده است که ارز دیجیتال OMNI در ۱۷ آوریل در پلتفرم معاملاتی آن لیست خواهد شد. بر اساس اطلاعات موجود، بایننس این توکن را با یک تگ مخصوص "مارکت کپ پایین" لیست خواهد کرد. این تگ نشان دهنده معاملات و حجم پایین این ارز دیجیتال است که ممکن است نوسانات زیادی به همراه داشته باشد.

بایننس از افرادی که قصد معامله این نوع توکن‌ها را دارند هر ۹۰ روز یک بار آزمون می‌گیرد تا مطمئن شود دانش کافی برای فعالیت در این بخش از بازار ارز دیجیتال را دارا هستند. در هفته گذشته لانچ پول بایننس پروژه بلاکچین ساگا (Saga) را برگزار کرد. بلاکچین ساگا مخصوص توسعه دهندگان و تسهیل فعالیت آن‌ها برای ایجاد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApp) اختصاصی با عنوان Chainlets طراحی شده است.

شرکت در پروژه‌های لانچ پول بایننس مخصوص افراد ریسک پذیر است که قصد دارند شانس خود را برای دریافت سود در یک مدت زمان نسبتاً کوتاه آزمایش کنند. برای فعالیت در این پروژه‌ها معمولاً دانش فنی به خصوصی لازم است و باید با سازوکار انجام مراحل آن آشنایی کامل را داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد