جستجو در بیتفا
  • رسیدن قیمت دوج کوین به ۰.۲ دلار
  • رشد ارزش بازار دوج کوین
  • نگاهی به تحلیل‌های موجود از دوج کوین
  • نزدیک شدن به Doge Day و پیش فروش خوب Dogeverse
رشد دوج کوین به ۰.۲ دلار با اخبار راه‌اندازی Dogeverse

رشد دوج کوین به ۰.۲ دلار با اخبار راه‌اندازی Dogeverse

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
۴ دقیقه
۰
۱۴۹
توسط :
مبین رزمخواه

اولین میم کوین بازار کریپتو در حال حاضر مارکت کپی معادل ۲۸ میلیارد دلار دارد و حجم معاملات روزانه‌اش نیز به ۲.۷ میلیارد دلار رسیده است. در این شرایط بسیاری از معامله‌گران توجهشان را به دوج کوین جلب کرده‌اند زیرا پیش فروش Dogeverse با جذب ۱.۷ میلیون دلار در ۳ روز توانسته خبرساز شود. در این مقاله، نگاهی به رشد دوج کوین و اخبار و اتفاقات پیرامون آن خواهیم داشت؛ تا انتهای این متن با بیتفا همراه باشید.


رسیدن قیمت دوج کوین به ۰.۲ دلار

دوج کوین، میم کوین پیشرو بازار ارز دیجیتال، اخیراً رشد قابل توجهی داشته و از مرز ۰.۲ دلار عبور کرده است. رشد دوج کوین معامله‌گران و طرف‌داران آن را به ادامه داشتن روند صعودی امیدوار کرده است. 

از آنجایی که برای مدت کوتاهی قیمت دوج کوین به ۰.۱۹۹۳ دلار رسید و سپس توانست خود را در دوشنبه به ۰.۲ بازگرداند، به نظر می‌رسد این میم کوین برای بازگشت و پس زدن فشار فروش که در اوایل آوریل رخ داد آماده است.

علاوه بر این احساسات و تحلیل‌های خوش بینانه، دوج کوین نسبت به بازار ارزهای دیجیتال که امروز پس از اصلاح روز گذشته ۱.۹ درصد افزایش یافته، عملکرد بهتری داشته و ۵.۸ درصد رشد را تجربه کرده است.

نکته قابل توجه این است که دوج کوین در این هفته ۹.۸ درصد، در ماه جاری ۱۲.۴ درصد و از ابتدای امسال میلادی ۱۳۴ درصد افزایش قیمت یافته است. این افزایش قیمت با رشد مارکت کپ آن نیز همراه بوده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد‌.

 

رشد ارزش بازار دوج کوین

در حال حاضر با مارکت کپ یا ارزش بازار ۲۸ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲.۷ میلیارد دلاری در ۲۴ ساعت گذشته، حرکات دوج کوین به دقت توسط معامله‌گران و علاقه‌مندان زیر نظر گرفته شده است.

در این شرایط چندین تحلیلگر بازار ارز دیجیتال به دوج کوین توجه ویژه‌ای نشان دادند.

در بخش بعدی نگاهی به تحلیل‌های موجود از قیمت دوج کوین خواهیم داشت. لازم است در اینجا به این نکته اشاره کنیم این تحلیل‌ها پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و تنها در این بخش نظرات تحلیل‌گران مختلف را برای شما گردآوری خواهیم کرد. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری و باز کردن معامله در بازار دوج کوین را دارید، با مدیریت سرمایه و همچنین مسئولیت شخصی وارد شوید. 

 

نگاهی به تحلیل‌های موجود از دوج کوین

حساب کاربری Knight INJ در پلتفرم X پیش‌بینی کرد که این میم کوین پس از شکستن مقاومت مهم ۰.۱۵ دلار اکنون ۰.۴۵ دلار را هدف قرار داده است.

این تحلیلگر عنوان کرد: تست مجدد حمایت ۰.۱۵ دلاری آن به عنوان پشتیبانی مهم قبل از جهش ۳۰۶ درصدی به سمت اهداف تعیین شده بعدی عمل خواهد کرد.

به طور مشابه، حساب Whale of City نیز انتظار دارد دوج کوین تا ۰.۴۵ دلار افزایش یابد که در نمودار ماهانه آن هدف چندان دور از ذهنی نیست.

یکی دیگر از تحلیلگران، World of Charts، خاطرنشان کرد که دوج کوین در یک الگوی صعودی در حال تثبیت حرکت خود است و پیش‌بینی می‌کند پس از یک اصلاح، به سمت ۰.۳ دلار حرکت کند.


نزدیک شدن به Doge Day و پیش فروش خوب Dogeverse

علاوه بر تحلیل‌‌های منتشر شده، انتظار می‌رود که در روز دوج (Doge Day) در ۲۰ آوریل که شایعه می‌شود روز مورد علاقه ایلان ماسک نیز باشد، علاقه به دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال مرتبط با آن تشدید شود.

از دیگر مواردی که می‌تواند باعث رونق بازار دوج کوین شود، Dogeverse است. در قلمرو میم کوین‌ها، Dogeverse، یک میم کوین چند زنجیره‌ای جدید، با پیش‌فروشی بیش از ۱ میلیون دلاری توجه زیادی را به خود جلب کرده است، زیرا سرمایه‌گذاران قصد دارند تا از قیمت‌گذاری اولیه و با تخفیف آن استفاده کنند.

 این پروژه نوآورانه شش شبکه پیشرو انتشار میم کوین‌ها شامل اتریوم، بایننس اسمارت چین، پالیگان، سولانا، شبکه بیس و اولانچ را در بر می‌گیرد. گفته می‌شود فعالیت‌های آن صرف نظر از اینکه کدام بلاکچین بر بخش میم کوین‌ها تسلط بیشتری دارد انجام خواهد شد‌.

 پیش فروش Dogeverse به سرعت ۱.۷ میلیون دلار را در ظرف مدت تنها سه روز جمع آوری کرد و استقبال قابل توجهی از طرف معامله‌گران را به همراه داشت. سرمایه گذاران همچنین توسط پتانسیل سود سالانه ۵۸۳ درصدی از طریق استیکینگ جذب می‌شوند. اگرچه این نرخ با گسترش استخر نقدینگی کاهش خواهد یافت.

با پیشرفت کمپین Dogeverse، هزینه مشارکت در این پروژه افزایش می‌یابد. رشد قیمت بعدی طی دو روز آینده برنامه‌ریزی شده و زمانی که سرمایه جمع‌آوری‌شده به ۲.۶ میلیون دلار برسد دوباره شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود‌.

 این سیستم قیمت‌گذاری استراتژیک و با بازدهی بالا، Dogeverse را به عنوان یک بازیگر جدید و امیدوارکننده در بازار ارزهای دیجیتال معرفی می‌کند. این پروژه قصد دارد انتشار میم کوین‌ها و استفاده از آن‌ها را در شبکه‌های بلاکچینی ساده‌تر از گذشته کند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد