جستجو در بیتفا
  • شرایط صعودی BNB؛ ارز دیجیتال بایننس آماده پرواز؟!
  • مسیر رشد BNB در حال هموار شدن است
  • پایان روزهای رِنج BNB
شرایط صعودی BNB پس از هاوینگ؛ احتمال رشد ارز دیجیتال صرافی بایننس

شرایط صعودی BNB پس از هاوینگ؛ احتمال رشد ارز دیجیتال صرافی بایننس

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
۳ دقیقه
۰
۱۵۴
توسط :
مبین رزمخواه

با انجام شدن هاوینگ بیت کوین شرایط برای برخی از آلت کوین‌ها فراهم شده است تا بتوانند رشد خوبی را تجربه کنند. یکی از این آن‌ها ارز بومی صرافی بایننس یعنی BNB است که اکنون ساختار صعودی به خود گرفته است. بلاکچین این ارز یعنی BNB Chain روند انتقال عملکردهای Beacon Chain به BSC را آغاز کرده است و این اتفاق می‌تواند باعث ایجاد رونق تازه‌ای در این شبکه شود. در این مقاله به شرایط صعودی BNB می‌پردازیم و ابعاد مختلف آن را بررسی خواهیم کرد؛ تا انتهای این متن با بیتفا همراه باشید.

 

شرایط صعودی BNB؛ ارز دیجیتال بایننس آماده پرواز؟!

بسیاری از مردم امید زیادی به رویداد هاوینگ بیت کوین داشتند، به خصوص برخی از افراد گمان می‌کردند که بازار به زودی متحول خواهد شد و شاهد رشد‌های عظیم از بیت کوین و آلت کوین‌ها می‌شویم. با این حال، با اینکه همه آلت کوین‌ها نتوانستند صعودی شوند همچنان گزینه‌های جذابی برای زیر نظر گرفتن وجود دارد.

ارز دیجیتال BNB، رمز ارز بومی صرافی بایننس در میان معدود گزینه‌هایی است که این روزها می‌توانید شرایط خوبی را در آن مشاهده کنید. در حال حاضر، اگرچه هاوینگ بیت کوین در همان لحظه تأثیر زیادی بر BNB نداشت، وضعیت می‌تواند به زودی تغییر کند و شاهد رشد خوبی از این ارز دیجیتال در ادامه باشیم.

نکته جالب توجه این است که مسیر BNB برای رشد در حال هموار شدن است و به نظر می‌رسد به زودی شاهد حرکت خوبی از این ارز خواهیم بود. در بخش بعدی این مقاله به شرایط صعودی BNB بیشتر اشاره خواهیم کرد. پیش از آن در تصویر پایین نگاهی به نمودار قیمت ارز BNB در تایم فریم یک ساعته داشته باشید:

نمودار قیمت BNB

 

مسیر رشد BNB در حال هموار شدن است

عملکرد قیمت BNB در هفته گذشته با نوساناتی همراه بود و ارزش آن نزدیک به ۷٪ کاهش یافت.  با این حال، پس از هاوینگ بیت کوین، قیمت BNB نیز تا حدودی تثبیت شد و در ۲۴ ساعت گذشته تنها با ۰.۵٪ اصلاح مواجه شده است. در زمان انتشار این مقاله، قیمت BNB در محدوده ۵۷۸ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار یا مارکت کپ آن نیز به بیش از ۸۳ میلیارد دلار رسیده است.

نکته جالب توجه این است که با کاهش نوسانات قیمت BNB احساسات صعودی تریدرها در مورد آن افزایش پیدا کرده است. شاخص وزنی سنتیمنت که نشان دهنده شرایط معاملات انجام شده روی یک ارز دیجیتال است اکنون در وضعیت صعودی قرار گرفته است. همچنین شاخص فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیز برای آن افزایش یافته که نشان دهنده محبوب شدن آن در فضای کریپتو است.

 

در نمودار زیر اطلاعات مربوط با شاخص سنتیمنت وزنی، قیمت و فعالیت شبکه‌های اجتماعی ارز BNB را مشاهده می‌کنید که از پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین Sentiment به دست آمده است:

نمودار سنتیمنت BNB

پایان روزهای رِنج BNB

با توجه به اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد حرکت بزرگ BNB خواهیم بود. بر اساس داده‌هایی که در مورد بلاکچین BNB منتشر شده است، در روزهای آینده شاهد حجم عظیمی از نقل  انتقالات در این شبکه خواهیم بود.

بخش زیادی از این انتقالات به عنوان روند انتقال از زنجیره Beacon به زنجیره بایننس اسمارت چین (BSC) انجام می‌شود. این بلاکچین در گذشته در برنامه‌هایش عنوان کرده بود که قصد دارد عملکردهای زنجیره Beacon را به BSC انتقال دهد و در نهایت زنجیره Beacon را تعطیل اعلام کند. از آوریل ۲۰۲۴ اعتبارسنج‌ها به BSC مهاجرت خواهند کرد و کار خود را در شبکه جدید ادامه خواهند داد. این اتفاق می‌تواند در روزهای آینده باعث ایجاد نوسانات قیمتی و افزایش ارزش این ارز دیجیتال شود.

ارز دیجیتال BNB

برخی از تحلیل‌گران هدف ۶۰۰ دلاری را نزدیک‌ترین هدف آینده ارز BNB برای روزهای آینده می‌دانند که چندان دور از ذهن هم نیست. اگر BNB بتواند خود را به بالای ۶۰۰ دلار برساند و کندل‌های مهمی را در بالای آن تثبیت کند، می‌توانیم شاهد رشد بیشتر آن به سمت ۶۲۵ و سپس ۶۵۰ دلار باشیم.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که این مقاله پیشنهاد سرمایه گذاری نیست و صرفاً اتفاقاتی که برای ارز BNB در حال روی دادن است را مرور کردیم. اگر قصد خرید و یا باز کردن معامله روی این ارز را دارید ابتدا تحقیقات خود را کامل کنید و سپس با مسئولیت خود و مدیریت سرمایه وارد شوید‌.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد