جستجو در بیتفا
  • حمایت آنتونی اسکاراموچی از جو بایدن
  • قوانین مدنظر بایدن می‌تواند به نفع بیت کوین تمام شود
  • دونالد ترامپ در مقابل جو بایدن
  • انتقاد به جو بایدن و دولت او
آنتونی اسکاراموچی: انتخاب مجدد جو بایدن به نفع بیت کوین خواهد بود

آنتونی اسکاراموچی: انتخاب مجدد جو بایدن به نفع بیت کوین خواهد بود

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
۲ دقیقه
۰
۳۵۱
توسط :
رومینا میرفتاحی

آنتونی اسکاراموچی معتقد است انتخاب مجدد بایدن بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر مثبت می‌گذارد. او از ساختارهای سنتی-اجتماعی پیشنهادی بایدن حمایت کرده و ادعا می‌کند وجود این ساختارها برای موفقیت کریپتو حیاتی است. انتظار می‌رود درصورتی که دولت باییدن موفق به تنظیم قوانین و مقررات مناسب برای ارزهای دیجیتال شود، یک چارچوب قانونی پایدار و امن‌تر برای این حوزه بوجود آید.

حمایت آنتونی اسکاراموچی از جو بایدن

گزارشات اخیر نشان می‌دهد که اسکاراموچی از دیدگاه جو بایدن که معتقد است ساختار سلسله مراتبی و سنتیِ جامعه امن‌ترین و محتمل‌ترین مسیر موفقیت است، حمایت می‌کند. بایدن ضرورت ایجاد قوانین جدید را به ارزهای دیجیتال، بخصوص بیت کوین تعمیم داده است. به نقل از خبرگذاری beincrypto، آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار و شریک مدیریت Skybridge، معتقد است که پیشنهادات جو بایدن برای تنظیم قوانین مرتبط با حوزه کریپتو سازنده خواهد بود و تأثیر مثبتی بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

قوانین مدنظر بایدن می‌تواند به نفع بیت کوین تمام شود

آنتونی اسکاراموچی در پی حمایت از ایده دولت بایدن، معتقد است این مقررات ممکن است در ابتدا برای فعالان حوزه کریپتو خوشایند نباشد و وضع قوانین جدید را سختگیری بدانند، اما داشتن دستورالعمل‌های روشن، مبنای محکمی برای استدلال‌های حقوقی در دادگاه فراهم می‌کند و بطور کلی فضای تجارت دیجیتال را کمی سازمان یافته‌تر و ایمن‌تر می‌کند. این امر برای کسانی که روی ارزهای دیجیتال به‌ویژه روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کردند بسیار خوب و به نفع خواهد بود. اسکاراموچی اظهار می‌کند که "بله، ممکن است شما از وضع یک سری مقررات خوشتان نیاید، اما حداقل یک روند قابل پیش بینی برای قانون وجود دارد و احتمالاً دنیای ارزهای دیجیتال به این واسطه کمی پایدارتر شود."

دونالد ترامپ در مقابل جو بایدن

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در 5 نوامبر برگزار خواهد شد. درحالی که بایدن از مخالفان ارزهای دیجیتال است، ترامپ در موضع مقابل قرار دارد و از طرفداران ارزهای دیجیتال و حامیان حوزه کریپتو به شمار می‌رود. نظرسنجی‌های مختلفی که فعلا صورت گرفته است نشان می‌دهد ترامپ با فاصله‌ی چند امتیاز از جو بایدن جلوتر است.

وضعیت نظرسنجی. دونالد ترامپ در مقابل جو بایدن

انتقاد به جو بایدن و دولت او

خبرگذاری beincrypto گزارش داده است که کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل، از بایدن به دلیل موضعش در برابر ارزهای دیجیتال انتقاد کرده است. کریس لارسن که خود از طرفداران ارزهای دیجیتال است و این تکنولوژی را وسیله‌ای برای پیشرفت در آینده نزدیک می‌داند، معتقد است که مخالفت بایدن با مقوله کریپتو مانع از نوآوری کشور می‌شود. از طرف دیگر مدیر عامل Coinbase، برایان آرمسترانگ، از عدم وجود بستر مناسب انتقاد کرد و گفت به دلیل فقدان مقررات مناسب و کارآمد در ایالت متحده، بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری آمریکا به خارج از کشور منتقل شده‌اند. در این بین دولت بایدن اخیراً به دلیل تأثیرات منفی‌ای که استخراج رمزارزها بر محیط دارد، مالیات سنگینی را برای استخراج کریپتو پیشنهاد کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد