جستجو در بیتفا
  • تهدید Do Kwon توسط Anonymous
  • معرفی Anonymous
گروه هکر شناخته شده Anonymous خالق لونا Do Kwon را تهدید کرد!

گروه هکر شناخته شده Anonymous خالق لونا Do Kwon را تهدید کرد!

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
۹
۷۱۶
توسط :
کسری جان‌زاده

تهدید Do Kwon توسط گروه هکر معروف Anonymous به سر تیتر خبر‌ها تبدیل شده است. گروه Anonymous، یکی از معروف ترین گروه‌های هکر است که در مدت کوتاهی توانسته محبوبیت زیادی را نزد مردم بدست آورد و حالا این گروه گفته که تمام سابقه Do Kwon را از زمان ورود او به رمز ارزها را عمومی خواهد کرد!

تهدید Do Kwon توسط Anonymous

تهدید Do Kwon توسط Anonymous

در ویدیویی که از این گروه منتشر شده است آمده است که:

«Anonymous در حال بررسی کل تاریخچه Do Kwon است تا ببینیم چه چیزهایی می‌توانیم یاد بگیریم و آشکار کنیم. شکی نیست که جرم‌های بسیار دیگری در مسیر نابودی شما وجود خواهد داشت.»

این گروه همچنین متعهد شد که در رابطه با فروپاشی اکوسیستم ترا (Terra) در ماه می و 40 میلیارد دلاری که از دست رفت اطمینان حاصل کند که Do Kwon به دست عدالت سپرده خواهد شد. سقوط Terra که در ماه گذشته اتفاق افتاد امواج شوک و زیان‌های هنگفتی را به فعالان این حوزه وارد کرد که طبق گزارش‌ها برخی از آن‌ها کل سرمایه خود را در اثر این اتفاق از دست داده‌اند. در این ویدیو Anonymous فهرستی از جنایاتی که به Do Kwon نسبت داده شده است رو کرد، از جمله این شایعه که او قبل از فروپاشی اکوسیستم ترا، 80 میلیون دلار ماهانه از این رمز ارز نقد می‌کرده و دست داشتن او در استیبل کوین دیگری به نام Basis Cash که این استیبل کوین نیز دچار فروپاشی شد.

در ادامه این ویدیو Anonymous برای Do Kwon گفته شد که:

«Do Kwon، اگر درحال گوش دادن هستی متاسفانه هیچ راهی برای برگرداندن ضررهای اتفاق افتاده وجود ندارد. در این مرحله حداقل کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که شما را مسئول بدانیم و تمام تلاش خود را بکنیم تا پاسخ این ضررها را بدهید.»

این گروه همچنین از Do Kwon برای «تاکتیک مبتکرانه» و «عمل کردن به گونه‌ای که هرگز شکست نخورد» انتقاد کرد. این گروه افزود که بسیاری از کسب و کارها شکست می‌خورند و گاهی مردم اشتباه می‌کنند اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد Do Kwon از ابتدا قصد بدی داشته است و این همان دلیلی است که این گروه می‌خواهد از جواب دادن او به جرم‌های خود اطمینان حاصل کند.

 

معرفی Anonymous

Anonymous یک گروه با فعالیت‌های هکری غیر متمرکز است که فعالیت خود را در سال 2003 در وب‌سایتی با عضوهای ناشناس به نام 4Chan آغاز کرد. این گروه به دلیل سازماندهی حملات سایبری گسترده علیه موسسات دولتی، آژانس‌ها، شرکت‌های خصوصی و حتی کلیسای ساینتولوژی شهرت خود را بدست آورد.

گروه Anonymous

با وجود دستاوردهای بسیاری که این گروه در گذشته داشته است برخی از کاربران معتقدند اخیراً این گروه موفقیت خاصی بدست نیاورده است. یکی از کاربران Reddit گفت: «با وجود انتشار پست‌های بسیار تا به حال ندیده‌ام که این گروه موفقیت زیادی بدست آورده باشد.» همچنین تعداد بسیاری از کاربران دیگر نیز به انتقاد از Anonymous پرداخته‌اند اما همزمان امیدوار هستند که اگر واقعاً Do Kwon مقصر است به دستان عدالت سپرده شود.

در زمان نگارش این مقاله لونا قدیم (LUNC) در رتبه 213 بازار با قیمت 0.00008552 دلار و لونا جدید (Luna) در رتبه 221 بازار با قیمت 2.23 دلار مبادله می‌شود. باید صبر کنیم تا مشخص شود Anonymous به چه شواهدی دست خواهد یافت و چقدر به حرف‌های خود عمل خواهد کرد.

 

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۰:۴۲
123456
عااللییی
پاسخ

 
تیم پشتیبانی
ممنون از نظرتون ❤️