جستجو در بیتفا
  • معاملات داخلی ۳۱۴ میلیون دلاری یک نهنگ سولانا
  • رشد فوق العاده میم کوین BOME
  • اظهارات BazingaHappy.SOL در دفاع از بی گناهی‌اش!
اتهام به یک نهنگ سولانا در مورد انجام معاملات داخلی ارز BOME

اتهام به یک نهنگ سولانا در مورد انجام معاملات داخلی ارز BOME

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
۴ دقیقه
۰
۲۱۶
توسط :
مبین رزمخواه

میم کوین‌های شبکه سولانا به یکی از پرطرف‌دارترین موضوعات بازار کریپتو تبدیل شده است. این ارزهای دیجیتال با رشد‌های چند صد درصدی توانستند توجه بسیاری از معامله‌گران و فعالان بازار کریپتو را به خود جلب کنند. اکنون اما در مورد ارز دیجیتال BOME خبری منتشر شده است که می‌تواند روی احساسات معامله‌گران نسبت به میم کوین‌های سولانا اثرات منفی داشته باشد. یک نهنگ سولانا اعتراف کرد که هنگام عرضه BOME در صرافی بایننس با انجام معاملات داخلی تغییرات بزرگی در بازار آن ایجاد کرده است‌. در این مقاله خبری به معاملات داخلی نهنگ سولانا می‌پردازیم و ابعاد این اتفاق را مرور خواهیم کرد؛ تا انتهای این مقاله با بیتفا همراه باشید.

 

معاملات داخلی ۳۱۴ میلیون دلاری یک نهنگ سولانا

فصل پر رونق میم کوین‌ها که هنوز به اعتقاد برخی به پایان نرسیده است، جنبه تاریک خود را چند هفته پیش نشان داد. زمانی که میم کوین Book Of Meme (BOME) در صرافی بایننس قرار گرفت و بلافاصله یک نهنگ سولانا متهم به انجام معاملات داخلی شد. در ۱۵ مارس ۲۰۲۴، یک نهنگ ارز دیجیتال مشاهده شد که ۲.۳ میلیون دلار از بایننس برداشت کرد و بعداً از این وجوه برای به دست آوردن ۳۱۴ میلیون واحد میم کوین BOME، آن هم درست ساعت‌ها قبل از فهرست شدن آن در بایننس استفاده کرد.

این انتقال که توسط سرویس ردیابی بلاکچین LookOnChain مشاهده شد، بلافاصله توجه کاربران را جلب کرد و بسیاری از معامله‌گران ارز دیجیتال انگشت اتهام خود را به سمت بایننس نشانه رفتند. در پاسخ، بزرگ‌ترین صرافی کریپتویی بازار تحقیقات گسترده‌ای را با پاداش‌های بزرگ آغاز کرد و از ۱۰۰ هزار دلار تا ۵ میلیون دلار پاداش برای اطلاعات مربوط به معاملات داخلی به مشارکت کنندگان هدیه خواهد داد.

با این حال تحقیقات بایننس در این مورد نتیجه‌ای نداشت و نهنگ مورد نظر نیز اتهامات را در مورد انجام معاملات داخلی به کلی رد کرد. این نهنگ که با نام BazingaHappy.SOL در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) فعالیت می‌کند، طی انتشار مطلبی عنوان کرد که تنها دیدگاه صعودی آن نسبت به میم کوین BOME باعث شد تا چنین تصمیمی اتخاذ کند.

معاملات داخلی نهنگ سولانا

میم کوین BOME از زمان انتشار تا کنون رشد خیره‌کننده‌ای را به ثبت رسانده و همین مسئله حساسیت‌ها در مورد آن را افزایش داده است. در ادامه توضیحات بیشتری در این مورد ارائه خواهیم داد.

 

رشد فوق العاده میم کوین BOME

ارز دیجیتال Book of Meme از کف قیمتی خود که در ۱۴ مارس و در محدوده ۰.۰۰۰۰۵۸۴۸ ثبت شد، بیش از ۲۲ هزار درصد رشد را تجربه کرد. قیمت این میم کوین در ۱۶ مارس به ۰.۰۲۶۸۹ دلار رسید تا بسیاری از تریدرها و معامله‌گران را شگفت زده کند. البته به دنبال انتشار خبر معاملات داخلی و همچنین فشار فروش ایجاد شده، قیمت BOME حدود ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داد.

این رشد عجیب و غریب درست یک روز پس از خرید ۳۱۴ میلیون واحد از این میم کوین توسط نهنگ سولانا اتفاق افتاد. با این حال BazingaHappy.SOL همچنان اتهامات علیه خود را رد می‌کند. در قسمت بعد اظهارات او را مرور خواهیم کرد و با نظرش در مورد میم کوین BOME آشنا خواهیم شد.

معاملات داخلی نهنگ سولانا

 

اظهارات BazingaHappy.SOL در دفاع از بی گناهی‌اش!

همان‌طور که اشاره شد یک نهنگ سولانا با نام BazingaHappy.SOL درست روز قبل از لیست شدن میم کوین BOME در بایننس ۳۱۴ میلیون واحد از آن را خریداری کرد تا بتواند در ظرف ۲۴ ساعت سود شگفت انگیزی را از آن کسب کند. این اتفاق باعث مشکوک شدن معامله‌گران شد و حتی بایننس نیز تحقیقاتی را در این مورد راه‌اندازی کرد.

با این حال BazingaHappy.SOL تمامی اتهامات را رد کرد و گفت تنها دلیلش برای خرید BOME دیدگاه صعودی‌اش در مورد این ارز دیجیتال و آینده آن است. او در اظهاراتش عنوان کرد به زودی BOME سایر میم کوین‌های بازار را کنار خواهد زد و به رتبه یک این بازار خواهد رسید. او معتقد است این میم کوین پتانسیل این را دارد که به شیبا اینو بعدی بازار تبدیل شود و آینده آن را بسیار روشن می‌داند.

میم کوین‌های سولانا در کنار سودهای شگفت انگیز، حواشی زیادی را نیز در بازار کریپتو ایجاد کردند. در چنین شرایطی نواسانات برخی از آن‌ها به شدن افزایش پیدا می‌کند و لازم است هنگام خرید و فروش آن‌ها با احتیاط بیشتری اقدام کنید. در نهایت توصیه ما این است که در معاملات خود در بازار میم کوین‌هایی مانند BOME حتماً مدیریت سرمایه را رعایت کنید تا بتوانید نتایج خوبی از بازار کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد