جستجو در بیتفا
  • نصب و راه اندازی کیف پول یورویی
  • ساخت کیف پول جدید در مرحله ی نصب
  • واریز کاردانو به کیف پول یورویی
  • سپرده گذاری کاردانو در کیف پول یورویی
  • برداشت از کیف پول یورویی
  • جمع بندی
آموزش کامل کیف پول یورویی (YOROI)

آموزش کامل کیف پول یورویی (YOROI)

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
۱۰ دقیقه
۵
۱,۲۹۷
توسط :
آتیلا ذوالقدر

کیف پول یورویی یا همان YOROI یک کیف پول امن، کاربردی و ساده می‌باشد که برای رمزارز کاردانو (ADA) طراحی شده است که در آن به راحتی می‌توانید رمزارز ADA را نگه داری و یا حتی استیک (سپرده گذاری) کنید. این کیف پول قابل نصب روی گوشی‌های اندروید، ‌ای او اس و همچنین قابلیت افزونه برای مرورگر‌های کروم و فایرفاکس را نیز دارد. امنیت بالا، نرم افزار ساده با رابط کاربری خوب و آسان، استیک و سپرده گذاری کاردانو و... از نقاط قوت این کیف پول محسوب می‌شود. از نقاط ضعف آن نیز می‌توان به این اشاره کرد که فقط از بلاکچین کاردانو پشتیبانی می‌کند. در این مقاله از بیتفا می‌خواهیم به بررسی و آموزش این کیف پول جذاب بپردازیم پس با ما تا انتها مقاله همراه باشید.

نصب و راه اندازی کیف پول یورویی

برای نصب کیف پول یورویی می‌توانید ابتدا به وبسایت yoroi-wallet.com  مراجعه کنید سپس یکی از روش‌های نصب آن را به دلخواه خود انتخاب کنید. همانطور که در ابتدا گفتیم این کیف پول از گوشی‌های اندروید و ios و همچنین به عنوان افزونه در مرورگر‌های کروم، فایرفاکس و ادج قابل اجرا است.

یورویی

پس از نصب آن ابتدا زبان مورد نظر خود را برای کار با این کیف پول انتخاب کنید.

یورویی

پس از انتخاب زبان، صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که در آن قوانین و شرایط استفاده از این کیف پول نوشته شده است که برای کار با آن باید آن را مطالعه و سپس تایید کنید.

یورویی

در صفحه‌ی بعد از شما اجازه می‌گیرد که برای جا به جایی کاردانو بتواند با URL تراکنش انجام دهد.

یورویی

ساخت کیف پول جدید در مرحله ی نصب

پس از انجام این مراحل برای شما پنجره‌ای باز می‌شود حاوی سه گزینه است:

  1. بازیابی کیف پول
  2. ساخت یک کیف پول جدید
  3. اتصال به کیف پول سخت افزاری

که برای ساخت یک کیف پول جدید باید روی گزینه‌ی create wallet کلیک کنید.

یورویی

پس از آن شما باید پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنید که اکثرا کاربران با کاردانو کار می‌کنند و گزینه‌ی کاردانو را انتخاب می‌کنند.

یورویی

سپس از شما سوال می‌شود که تمایل دارید یک کیف پول جدید بسازید یا یک کیف پول کاغذی جدید که در این مورد هم اکثرا همگی گزینه‌ی create wallet انتخاب می‌کنند.

یورویی

پس از آن 12 کلمه‌ یا همان کلمات امنیتی شما نمایش داده می‌شود که حتما آن‌ها را باید در یک جای امن (به صورت فیزیکی) یادداشت کنید و به دست کسی ندهید. چون در صورت از دست رفتن این کلمات امکان بازیابی کیف پول را نخواهید داشت.

یورویی

پس از آن کیف پول شما با موفقیت ساخته می‌شود.

 

واریز کاردانو به کیف پول یورویی

برای انتقال کاردانو به کیف پول یورویی ابتدا گزینه‌ی RECEIVE را انتخاب کرده سپس آدرسی که نمایش داده می‌شود را کپی کنید و به آن کاردانو ارسال کنید.

یورویی

 

سپرده گذاری کاردانو در کیف پول یورویی

برای ورود به این بخش باید روی گزینه‌ی delegation list بزنید سپس یکی از استخر‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یورویی

در بسیاری از استخر‌ها از شما کارمزد دریافت می‌شود اما این کارمزد دریافتی از پاداش شما کم خواهد شد و از سرمایه‌ی اصلی هیچ چیزی کم نمی‌شود.

در تصویر پایین مقدار کارمزد تحت عنوان fee نمایش داده می‌شود و در قسمت amount شما تعداد کاردانویی که قصد سپرده گذاری یا استیک آن را دارید، تعیین می‌کنید.

یورویی

سپس گزینه‌ی Delegate را انتخاب کنید سپرده گذاری شما نهایی شود.

 

برداشت از کیف پول یورویی

برای برداشت هم روی گزینه‌ی Send کلیک کنید و آدرس مورد نظر و تعداد کاردانویی که قصد برداشت آن را دارید وارد نمایید و برداشت خود را نهایی کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا آموزش کار با کیف پول یورویی را به شما عزیزان آموزش دهیم. پس از مطالعه‌ی این مقاله شما می‌توانید این کیف پول را بر روی موبایل یا کامپیوتر خود نصب کنید، به آن کاردانو واریز کنید و کاردانو هاتون رو داخلش نگه داری کنید. اگر تمایل داشتید می‌توانید مقداری از کاردانو‌ هایتان را داخل استخر مورد نظر سپرده گذاری کنید و در نهایت بعد از دریافت پاداش آن‌ها را برداشت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد