جستجو در بیتفا
  • انجام معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس
  • بررسی سؤالات فیوچرز صرافی بینگ ایکس
  • نکات مهم هنگام انجام معاملات فیوچرز
  • مزایا و معایب انجام معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس
جواب سوالات فیوچرز بینگ ایکس

جواب سوالات فیوچرز بینگ ایکس

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
۵ دقیقه
۴
۳,۷۱۴
توسط :
مبین رزمخواه

صرافی بینگ ایکس (BingX) یکی از صرافی‌های معتبر کریپتویی حال حاضر در فضای ارزهای دیجیتال است که توانسته امکانات بسیار خوبی را در اختیار تریدرها قرار دهد. این پلتفرم معاملاتی بخش فیوچرز بسیار فعالی دارد و به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی کاربران ایرانی زیادی از آن استفاده می‌کنند. برای ورود به بخش فیوچرز این صرافی لازم است تا به پرسش‌هایی که ابتدا از شما سؤال می‌شود پاسخ دهید. در این مقاله به سؤالات فیوچرز بینگ ایکس می‌پردازیم و نحوه پاسخ دادن به آن‌ها را به شما آموزش می‌دهیم؛ با بیتفا همراه باشید. 

 

انجام معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس

معاملات فیوچرز همیشه بین کاربران کریپتو بسیار محبوب بوده و هستند. ماهیت خطرپذیر تریدرها، آن‌ها را به ریسک کردن در این بازار سوق می‌دهد که با رعایت نکات ایمنی می‌تواند سودهای جذابی برایشان به ارمغان بیاورد.

صرافی بینگ ایکس با پشتیبانی از معاملات فیوچرز در دو نوع استاندارد و پرپچوال توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب کند.

ورود به بخش فیوچرز پیش نیازهایی دارد و تریدرها باید از دانش فنی لازم برای انجام این نوع معاملات برخوردار باشند. صرافی بینگ ایکس برای اینکه بخش فیوچرز خود را در اختیار تریدرها قرار دهد سؤالاتی را از کاربران می‌پرسد و نیاز است تا افراد به این پرسش‌ها پاسخ‌های مناسبی را ارائه کنند. 


در ادامه به سؤالات فیوچرز بینگ ایکس اشاره می‌کنیم و پاسخ‌های مناسب را به اطلاع شما می‌رسانیم. 

 

بررسی سؤالات فیوچرز صرافی بینگ ایکس

برای اینکه به انجام معاملات فیوچرز بپردازید باید دانش شما در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال و همچنین مدیریت سرمایه در حد قابل قبولی قرار داشته باشد. 

معاملات فیوچرز به دلیل ماهیت پر ریسکی که دارند برای همه تریدرها مناسب نیست. در صرافی بینگ ایکس با پرسیدن سؤالاتی میزان آمادگی شما برای این نوع معاملات سنجیده می‌شود. این بخش به این دلیل طراحی شده تا شما با ویژگی‌های معاملات فیوچرز و ریسک‌هایی که در آن وجود دارد آشنا شوید.

با ورود به صرافی بینگ ایکس با انتخاب قسمت Derivatives تب فیوچرز برای شما باز می‌شود. در این صفحه با توجه به اینکه اولین باری است که می‌خواهید وارد این قسمت بشوید، مطالب به شما نمایش داده می‌شود که نیاز است آن‌ها را تأیید کنید. آن را خوب مطالعه کنید و در نهایت مانند تصویر پایین تأییدهای لازم را انجام دهید. 

فیوچرز بینگ ایکس

سپس صرافی بینگ ایکس یک آزمون کوتاه از شما می‌گیرد. دلیل این کار هم این است که می‌خواهد مطمئن شود شما با ریسک‌های موجود در معاملات فیوچرز آشنایی دارید و با اطلاعات کامل وارد این بخش می‌شوید. 

برای فعال شدن حساب فیوچرز لازم است که به این سؤالات پاسخ درستی ارائه دهید. در ادامه پاسخ درست این پرسش‌ها را خدمت شما ارائه می‌کنیم. 

طبق تصویر زیر به سؤالات پاسخ دهید و در نهایت گزینه Confirm (تأیید) را انتخاب کنید. 

فیوچرز بینگ ایکس

پس از اینکه همه موارد را به درستی انجام دادید به صفحه نهایی که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید می‌رسید. در نهایت تیک گزینه Active Futures Trading را بزنید تا معاملات فیوچرز برای شما فعال شود. 

فیوچرز بینگ ایکس

اکنون اگر که به صفحه اول صرافی بروید و به بخش Derivatives مراجعه کنید می‌توانید به بخش‌های فیوچرز پرپچوال و استاندارد صرافی بینگ ایکس دسترسی داشته باشید. محیط این قسمت را در تصویر پایین مشاهده خواهید کرد.

فیوچرز بینگ ایکس

در ادامه نکات مهم در انجام معاملات فیوچرز را به صورت مختصر برای شما بیان می‌کنیم.

 

نکات مهم هنگام انجام معاملات فیوچرز

در معاملات فیوچرز به دلیل اینکه تریدرها می‌توانند با استفاده از اهرم حجم معاملات خود را افزایش دهند از جذابیت خاصی بین کاربران برخوردار است. این نوع معاملات در صورت اجرای اصولی توانایی این را دارند که سود شما چند برابر کنند. اما به این نکته توجه داشته باشید که در کنار افزایش ضریب سود، میزان ضرر احتمالی شما نیز با توجه به اهرم انتخابی افزایش پیدا می‌کند. 

در این نوع معاملات همیشه باید مدیریت سرمایه را به صورت اصولی رعایت کنید تا دارایی‌های شما با تهدید مواجه نشوند. برای معاملات فیوچرز از اهرم‌های بالا استفاده نکنید. زیرا در اهرم‌های بالا نوسانات کوچک در بازار می‌توانند باعث ضرر شما شوند و در برخی مواقع نیز خطر لیکوئید شدن برای شما وجود دارد.

با توجه به توضیحات ارائه شده اگر که صرافی بینگ ایکس را برای معاملات فیوچرز انتخاب کردید، لازم است با مزایا و معایب آن آشنا شوید. 

در ادامه به مزایا و معایب انجام معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس اشاره خواهیم کرد. 

 

مزایا و معایب انجام معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس از رمز ارزهای زیادی در قسمت فیوچرز خود پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تنوع معاملات تریدرها را افزایش دهد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که برای معاملات فیوچرز بهترین گزینه‌ها همیشه رمز ارزهایی هستند که حجم معاملات بالایی دارند.


مزایای معاملات فیوچرز بینگ ایکس

  • وجود رمز ارزهای متنوع
  • حجم معاملات قابل قبول
  • ویژگی‌های مدیریت معامله مناسب


معایب معاملات فیوچرز بینگ ایکس

  • عدم وجود مرکز تماس برای حل مشکلات کاربران
  • کارمزد بالای برخی از شبکه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ۰۹:۵۰
علیرضاباقرزاده
کاش نحوه استاپ گذاشتن تو فیوچرز را آموزش می دادید ممنون
پاسخ

 
تیم پشتیبانی
سلام وقتتون بخیر. در مقاله فیوچرز به زبان ساده در این لینک https://bitfa.ir/what-is-futures-trading به این مورد اشاره شده.