جستجو در بیتفا
  • افزایش قیمت بیت کوین با نزدیک شدن به تاریخ  هاوینگ
  • RSI ماهانه
  • اظهار نظر  Thielenدر مورد قیمت BTC
دو دلیل که بیت کوین می‌تواند قبل از هاوینگ به رکورد 69 هزار دلار برسد

دو دلیل که بیت کوین می‌تواند قبل از هاوینگ به رکورد 69 هزار دلار برسد

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
۲ دقیقه
۰
۲۹۴
توسط :
رومینا میرفتاحی

برخی تحلیل‌گران معتقدند الگویی وجود دارد که طبق آن، 12 تا 16 ماه قبل از رویداد هاوینگ قیمت کاهش پیدا می‌کند و پس از هاوینگ، به تدریج دوران رشد‌های صعودی آغاز می‌شود. اما اینبار با نزدیک شدن به چهارمین هاوینگ بیت کوین وضعیت چنین بنظر نمی‌رسد زیرا این اواخر شاهد رشد خوب قیمت بیت کوین بوده‌ایم. بیت کوین (BTC) چند ماه بسیار درخشانی را پشت سر گذاشته است. صعود پیش از هاوینگ و RSI ماهانه می‌توانند از دلایلی باشد که طبق آن بنظر می‌رسد قیمت بیت کوین بتواند تا قبل از هاوینگ به ، به 69000 دلار برسد.

افزایش قیمت بیت کوین با نزدیک شدن به تاریخ  هاوینگ

هاوینگ که در 19 آوریل انجام خواهد شد، پاداش هر بلاک را از 6.5 بیت کوین به 3.25 بیت کوین کاهش می‌دهد. هرچه به رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک تر می‌شویم، احتمال افزایش قیمت بیت کوین بیشتر می‌شود، به طوری که قیمت‌ها پیش از هاوینگ، بیش از 30 درصد افزایش یافته است. مارکوس تیلن، بنیانگذار 10X Research خطاب به خبرگذاری Coindesk گفت که بیت کوین در 60 روز قبل از هاوینگ به طور متوسط 32 درصد افزایش یافته است. در زمان نوشتن این مقاله در یکم اسفند ماه، قیمت بیت کوین به بیش از 52000 دلار رسیده است. بر اساس تحلیل تکنیکال بیت کوین و بررسی داده‌های قبلی، افزایش 32 درصدیِ بیت کوین به این معنی است که قیمت‌ می‌تواند تا قبل از هاوینگ پیش رو، به بالاترین سطح تاریخی یعنی 69000 دلار برسد و با این قیمت معامله شوند.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 69000 دلار پیش از رویداد هاوینگ

RSI ماهانه

RSI، توسعه یافته توسط J. Welles Wilder، یک شاخص حرکت است که سرعت و تغییر حرکات قیمت را در یک دوره معین، معمولاً 14 روز، هفته یا ماهانه اندازه گیری می‌کند. نرخ بالای 70 این شاخص، نشان دهنده یک حرکت صعودی قوی در افزایش شدید قیمت‌هاست. هفته گذشته،RSI  چهارده روزه بیت کوین برای اولین بار از دسامبر به بالای 80 رسید. این یعنی شاهد افزایش شدید قیمت بیت کوین خواهیم بود و رسیدن قیمت بیت کوین به 69000 دلار تا قبل از 19 آوریل، یعنی پیش از رویداد هاوینگ پیش‌رو دور از انتظار نیست. طبق تحقیقات اخیر 10X نیز، در 12 مورد از 14 سیگنال اخیر RSI، روند صعودی سریع پیش‌بینی می‌شود که منجر به افزایش 54 درصدی در 60 روز آینده خواهد شد.

اظهار نظر  Thielenدر مورد قیمت BTC

Thielen در این‌باره می‌گوید "برای شرایط، بیت‌کوین در زمان راه‌اندازی آخرین سیگنال با 48294 دلار معامله شد، و اگر تاریخچه افزایش 54 درصدی در 60 روز، راهنما باشد، بیت‌کوین می‌تواند بر اساس این سیگنال به 74600 دلار برسد. البته عملکرد گذشته همیشه نتایج آتی را صد در صد تضمین نمی‌کند و عوامل کلان اقتصادی می‌توانند به تنهایی روندها را ایجاد کنند یا شکست دهند."


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد