جستجو در بیتفا
  • شیبا اینو از Sheboshis رونمایی کرد
  • Shiboshis
شیبا اینو از هدیه روز ولنتاین خود برای جامعه SHIB رونمایی کرد

شیبا اینو از هدیه روز ولنتاین خود برای جامعه SHIB رونمایی کرد

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
۲ دقیقه
۰
۲۸۲
توسط :
رومینا میرفتاحی

زمانی که Shytoshi Kusama، توسعه دهنده تیم شیبا اینو، از سورپرایز ویژه این تیم برای ولنتاین صحبت کرد جامعه Shiba Inu بی‌صبرانه منتظر رونمایی این اکوسیستم از سورپرایزشان بود. شیبا اینو به‌تازگی با پخش تریلری وعده رونمایی جدیدی داده بود و سرانجام از "Sheboshis" که نقطه عطف مهمی در گسترش اکوسیستم شیبا اینو محسوب می‌شود پرده برداری شد.

شیبا اینو از Sheboshis رونمایی کرد

در 12 فوریه، کوساما با پیامی رمزآلود در X کنجکاوی جامعه را برانگیخت و به چیز جدیدی در افق اشاره کرد: " Sheboshi مجرد به دنبال عشق جدید... آیا Sheboshi دیگری در آنجا وجود دارد که مشتاقانه منتظر روز ولنتاین باشد؟" این تیزر زمینه را برای یک اعلان بزرگ فراهم کرد، تیم شیبا اینو در ادامه تریلری از حساب رسمی  Sheboshis با پیام، "آه تو هستی... او در راه است، به اوج خود رسید. آیا انتظارش را داشتی؟" منتشر کرد.

رونمایی از Sheboshis

لوسی، مدیر بازاریابی شیبا اینو، در مورد معرفی Sheboshis توضیح داد و به جدول زمانی توسعه این پروژهاشاره کرد. لوسی در این باره چنین گفت "بیایید چند واقعیت را روشن کنیم! توسعه Sheboshis اولین بار در کنفرانس Eth در آگوست 2023 بود که به‌ طور عمومی مطرح شد. با این حال، اولین اشاره مستقیم به آن‌ها در تیم به فوریه 2023 برمی‌گردد." با اینکه Sheboshis هنوز راه اندازی نشده‌اند. اما به گفته لوسی، "این یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود! بیایید از فناوری‌های جدید  استقبال کنیم، آن‌ها را با اغوش باز بپذیریم و لذت ببریم!"

Shiboshis

Shiboshis، مجموعه‌ای از ده هزار NFT در بلاکچین اتریوم است که به بخشی محبوبی از جامعه Shiba Inu تبدیل شده و دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و قابل توجهی در پلتفرم‌هایی مانند OpenSea و Rarible است. Shiboshis با کف قیمت فعلی 0.1651 ETH و حجم معاملات 24 ساعته 7.3186 ETH با 39 فروش، در بازار نوساناتی ایجاد می‌کند.

نمودار قیمت Shiboshis

به نمودار بالا توجه کنید. طبق داده‌های خبرگذاری Bitcoinist، در 24 ساعت گذشته کف قیمت Shiboshis 19.50 درصد افزایش یافته است. میانگین قیمت فروش هفت روزه 0.1728 ETH است، در همان بازه زمانی بالاترین قیمت فروش 0.60 ETH و کمترین قیمت فروش نیز 0.0091 ETH است. قابل ذکر است، این پروژه از نظر قیمت با سقف 0.1651 ETH، در رتبه 186 قرار دارد.

 به نمودار قیمت شیبا اینو در چارت یک روزه دقت کنید.

نمودار قیمت Shiba Inu

جالب است بدانید علیرغم هیجانی که پیرامون این اعلامیه وجود داشت، اما حساب رسمی Sheboshis در X هنوز توجه قابل توجهی را به خود جلب نکرده و از زمان آغاز به کارش در مارس 2023، تنها 385 دنبال‌کننده را به خود اختصاص داده است. به طور کلی انتظار می‌رود معرفی Sheboshis اکوسیستم Shiba Inu را تقویت کند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد