جستجو در بیتفا
  • تحلیل بیت کوین امروز 11 آذر
  • شناسایی دقیق‌تر سطوح
  • نگاهی فاندامنتالی به شرایط قیمتی بیت کوین
  • تحلیل اتریوم امروز 11 آذر
  • تحلیل تکنیکال 3 آلتکوین محبوب (11 آذر)
  • تحلیل تکنیکال شیبا (SHIB)
  • تحلیل فانتوم امروز 11 آذر
  • تحلیل ارز ریپل (XRP) امروز 11 آذر
  • نتیجه تحلیل ارزهای دیجیتال (11 آذر)
تحلیل بازار ارزهای دیجیتال امروز 11 آذر - آخرین تحلیل ارزهای دیجیتال

تحلیل بازار ارزهای دیجیتال امروز 11 آذر - آخرین تحلیل ارزهای دیجیتال

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
۶ دقیقه
۱
۲۳۸
توسط :
پاتریک شاه‌نظری

بازار ارزهای دیجیتال مجدد یک رشدی از خود نشان دادند و با این رشد فروشندگان را دلسرد کردند. بیت کوین برای اولین بار در یک سال گذشته به محدوده 39 هزار دلار رسید و سناریوهای خیلی از تحلیل‌گران را متحول کرد. در این مطلب قصد داریم با توجه به نوسانات اخیر بازار به تحلیل بازار ارزهای دیجیتال امروز 11 آذر بپردازیم. ابتدا به تحلیل بیت کوین و سپس به تحلیل اتریوم می‌پردازیم و در نهایت نیز به تحلیل 3 آلتکوین محبوب خواهیم پرداخت.

در این مقاله تحلیلی از سایت بیتفا همراه باشید تا شرایط بازار را با همدیگر بررسی کنیم!

 

تحلیل بیت کوین امروز 11 آذر

در تحلیل بیت کوین شاهد رشد قیمت تا سقف کانال قیمتی هستیم. سقف کانال قیمتی، با مقاومت مهم 39000 دلار تلاقی دارد و شکست این سطح کار دشواری است. آرایش کندلی نشانه‌ای از عدم قدرت خریداران در تداوم روند صعودی است. با توجه به این ساختار قیمتی، انتظار داریم قیمت تا نواحی پایین‌تر مانند 36000 و 32000 دلار ریزش کند.

قیمت‌های فعلی برای ورود خریداران اصلا مناسب نیست. خریداران باید منتظر شکست سطح مقاومتی (تلاقی سقف کانال و مقاومت 39 هزار دلار) باشند. اگر این سطح بشکند سناریو نزولی از بین می‌رود و سک روند صعودی شکل می‌گیرد.

تحلیل بیت کوین 11 آذر

نتیجه : از قیمت ارز بیت کوین فعلاً انتظار ریزش قیمتی داریم. اما اگر مقاومت 399 هزار دلاری بشکند، روند صعودی شکل می‌گیرد.

 

شناسایی دقیق‌تر سطوح

برای شناسایی دقیق‎تر سطوح نگاهی به تحلیل 4 ساعته بیت کوین خواهیم انداخت. در این تحلیل شاهد برخورد قیمت به محدود مقاومتی 38 هزار دلار نیز هستیم. این ناحیه کار را برای رشد بیت کوین دشوارتر می‌کند. با توجه به ضعف کندل‌های صعودی، از دیدگاه تکنیکالی شکست مقاومت مذکور در شرایط فعلی کار دشواری است. اما اخبار بیت کوین یا یک رویداد تازه می‌تواند باعث این شکست شود.

محدوده‌های حمایتی مهم پیش رو برابر با محدوده 36600 دلار و 35700 دلار است؛ معامله‌گران می‌توانند بر روی این نواحی دیدگاه ایجاد کنند. در صورت شکست سطح مقاومتی نیز اهداف قیمتی در نواحی 40 هزار دلار و 44 هزار دلار قرار خواهد گرفت.

 

نگاهی فاندامنتالی به شرایط قیمتی بیت کوین

برای پیش بینی آینده بیت کوین باید نگاهی به تحلیل بنیادی ارزهای دیجیتال نیز داشت. هاوینگ بعدی بیت کوین نزدیک است و این علاقه کاربران به بازار ارزهای دیجیتال را شدت می‌دهد. از طرفی دیگر جلسه دیروز فدرال رزرو، تاثیرگذاری قبل را بر روی بازار نداشت. این نشان می‌دهد معامله‌‌گران ریسک گریزتر شدند.

این موارد دیدگاه صعودی برای آینده بیت کوین در ذهن ما شکل می‌دهد. اما بیت کوین برای ساخت یک روند صعودی قدرتمند به یک اصلاح سالم قیمتی نیاز دارد و ما انتظار داریم در کوتاه مدت شاهد اصلاح بیت کوین باشیم. اصلاح قیمتی می‌تواند از نواحی فعلی یا نواحی 44 هزار دلار شروع شود.

 

تحلیل اتریوم امروز 11 آذر

در تحلیل اتریوم (در تاریخ 11 آذر) شاهد ورود قیمت به یک محدوده رنج کوتاه مدت هستیم. قیمت به سقف 2120 دلار واکنش داشت و اهداف قبلی ما را محقق کرد. اما در شرایط فعلی شاهد ضعف خریداران هستیم و احتمال زیاد توان شکست مقاومت 2136 دلار را نخواهند داشت.

در روند قبلی قیمت نیز شاهد اطلاح چشم‌گیری نبودیم. با توجه به این موضوع، انتظار داریم قیمت یک اصلاح از نواحی فعلی قیمت تجربه کند. در صورت شروع یک روند نزولی کوتاه‌مدت، به احتمال زیاد شاهد ریزش قیمت ارز اتریوم تا نواحی 1932 دلار و سپس 1899 دلار خواهیم بود. خریداران بلندمدت می‌توانند در این نواحی دیدگاه خرید ایجاد کنند. اما از طرفی دیگر اگر قیمت مقاومت 2136 دلا را از پیش رو بردارد، هدف بعدی قیمت 2200 دلار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال اتریوم 11 آذر

نتیجه : برای قیمت اتریوم روند نزولی پیش بینی می‌کنیم. در صورت ریزش قیمت، اهداف قیمتی 1932 دلار و 1899 دلار خواهد بود. اما اگر قیمت بتواند سطح 2136 دلار را بشکند، روند صعودی تا 2200 دلار ادامه دار خواهد بود.

 

تحلیل تکنیکال 3 آلتکوین محبوب (11 آذر)

در تحلیل بیت کوین و اتریوم، سناریوهای مشابهی شاهد هستیم. هر دو تا محدوده مقاومتی خود رشد کردند اما اکنون نشانه‌هایی از ضعف خریداران دارند. این ساختار انتظارات سناریو نزولی را در ذهن ما ایجاد می‌کند. اما شرایط برای آلتکوین‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال به چه صورت است؟ بر روی این ارزها کجا خریدار و کجا فروشنده باشیم؟

در ادامه مقاله تحلیل ارزهای دیجیتال امروز 11 آذر، به تحلیل آلتکوین‌ها محبوب خواهیم پرداخت. در صورت تمایل به تحلیل ارزهای دیگر، در کامنت‌ها نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

تحلیل تکنیکال شیبا (SHIB)

در ادامه تحلیل آلتکوین‌ها به شیبا خواهیم پرداخت. با توجه به تحلیل تکنیکال شیبا شاهد یک واکنش قیمتی جذاب نسبت به محدوده مقاومتی قیمت بودیم. پس از این واکنش و ریزش قیمت، یک محدوده رنج معاملاتی ایجاد شد. اکنون ساختار کلی قیمت نزولی است و با توجه به آرایش کندل‌های اخیر، انتظار داریم قیمت تا کف محدوده رنج معاملاتی (محدوده 0.0000076 دلار) ریزش کند. پس از شکست این سطح روند نزولی قدرتمند‌تری ایجاد خواهد شد. معامله‌گران ریسک گریز می‌توانند در این نواحی اقدام به باز کردن معاملات فروش کنند.

البته در نظر بگیرید با شکست رو به بالا سقف رنج معاملاتی، روند صعودی ایجاد خواهد شد. پس حد ضرر معاملات فروش را می‌توانیم بالاتر از سقف محدوده رنج معاملاتی قرار دهیم. با فعال شدن حد ضرر می‌توانیم معامله خرید باز کنیم و در مقابل از روند صعودی کسب سود کنیم.

تحلیل تکنیکال شیبا

نتیجه : انتظار ما روند قیمتی ارز شیبا، ریزش تا سطح 0.0000761 دلار است. با شکست این سطح، یک روند نزولی قدرتمندتر ایجاد خواهد شد. اما اگر سقف رنج معاملاتی به سمت بالا بشکند، شاهد روند صعودی خواهیم بود.

 

تحلیل فانتوم امروز 11 آذر

در تحلیل تکنیکال فانتوم (11 آذر)، شاهد نوسان قیمت در یک میکرو کانال نزولی هستیم. قیمت توانست تا مقاومت 0.33 دلار رشد کند، اما اکنون توان کافی برای شکست این سطح را ندارد. آرایش کندلی موجود، نشان دهنده ضعف خریداران و عدم قدرت آن‌ها در شکست محدوده مقاومتی است. با توجه به این ساختار انتظار داریم یک روند نزولی ایجاد شود و قیمت تا نواحی حمایتی 0.277 دلار ریزش کند.

این سطح محدوده مهمی برای قیمت ارز FTM است. اگر این محدوده بتواند از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند، پس می‌توانیم ریزش تا آن سطح را یک اصلاح سالم بدانیم. اما اگر قیمت این سطح را نیز بشکند، یک روند تماماً نزولی ایجاد خواهد شد. خریداران بلندمدت می‌توانند دیدگاه ویژه‌ای بر روی این محدوده ایجاد کنند.

از طرف مقابل اگر محدوده 0.33 دلار بشکند، می‌تواند رشد جذابی را تجربه کند. پس طرفداران ارز فانتوم باید توجه ویژه‌ای به رفتار قیمتی ارز FTM داشته باشند. با شکست این مقاومت می‌توانیم بر روی توکن‌های موجود در این اکوسیستم نیز دیدگاه ویژه‌ای ایجاد کنیم.

تحلیل تکنیکال فانتوم 11 آذر

نتیجه : در تحلیل فانتوم، انتظار روند نزولی داریم. پیش بینی ما از نوسانات قیمت، ریزش تا 0.277 دلار است. اما اگر سطح مقاومتی 0.33 دلار رو به بالا بشکند، یک روند صعودی جدید ایجاد خواهد شد.

 

تحلیل ارز ریپل (XRP) امروز 11 آذر

ارز دیجیتال XRP پس از ریزش تا محدوده حمایتی 0.57 دلار، هنوز قدرت بالایی برای شروع روند صعودی ندارد. قیمت تا نواحی مقاومتی 0.62 دلار رشد کرد، اما آرایش کندلی نشان دهنده عدم قدرت خریداران است. با توجه به این ساختار، انتظار داریم قیمت مجدد تا نواحی 0.57 دلار ریزش کند. معامله‌گران فیوچرز می‌توانند از این ریزش قیمت کسب سود کنند.

اما اگر ناحیه قیمتی 0.62 دلار به سمت بالا بشکند، می‌توانیم انتظار ایجاد یک روند صعودی و رشد قیمت تا نواحی بالاتر را داشت. از طرفی دیگر با شکست رو به پایین سطح 0.57 دلار، می‌توانیم منتظر ایجاد یک روند ریزش قدرتمند را داشت.

تحلیل تکنیکال ریپل 11 آذر

نتیجه : در این تحلیل از ارز XRP، انتظار ریزش قیمت تا نواحی 0.57 دلار را داریم. در صورت شکست این سطح، روند نزولی ادامه دار خواهد بود. اما در مقابل اگر قیمت بتواند سطح 0.62 دلار را رو به بالا بشکند، یک روند صعودی ایجاد خواهد شد.

 

نتیجه تحلیل ارزهای دیجیتال (11 آذر)

در این مقاله ابتدا به تحلیل بیت کوین و اتریوم پرداختیم و سپس روند قیمتی سه آلتکوین را بررسی کردیم. ماهیت کلی بازار نشان‌دهنده ضعف خریداران است و تمایل بازار به یک اصلاح قیمتی است.

اکثر رمز ارزها درگیر محدوده مقاومتی خود هستند و انتظار ریزش قیمتی از این سطوح را داریم. اما هر کدام از ارزهای دیجیتال بتواند سطح مقاومتی خود را بشکند، می‌توانید یک روند صعودی را شکل دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد