جستجو در بیتفا
  • KuCoin متعهد به شفافیت
  • اعلام وضعیت کارکنان KuCoin
مدیر عامل KuCoin، شایعه موجودی 300 عدد بیت کوین را در صرافی‌اش رد کرد!

مدیر عامل KuCoin، شایعه موجودی 300 عدد بیت کوین را در صرافی‌اش رد کرد!

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
۲ دقیقه
۵
۴۲۰
توسط :
کسری جان‌زاده

پیش از این روز شنبه (2 جولای)، شایعاتی درمورد KuCoin منتشر شده بود که به ورشکستگی کوکوین اشاره می‌کرد که این شایعه توسط مدیر عامل کوکوین رد شد. اما در میان این شایعات یکی از آن‌ها بود که سر و صدای زیادی تولید کرده بود و آن هم این شایعه موجودی 300 بیت کوین KuCoin بود! حالا مدیر عامل کوکوین این شایعه را رد کرده است و حتی ایراداتی هم از سیستم‌های ردیابی این موجودی‌ها گرفته است.

به گفته جانی لیو(Johnny Lyu)، مدیرعامل کوکوین، ابزارهای ردیابی آنچین که در حال حاضر محبوب شده‌اند نمی‌توانند به خوبی موجودی صرافی‌ها را ردیابی کنند زیرا بسیاری از کیف پول‌های متعلق به صرافی‌ها برچسب گذاری نشده‌اند.

فردی با منشن کردن مدیرعامل کوکین این توییت را منتشر کرد:

توییت شایعه 500 بیت کوین کوکوین

«شایعه‌ای شنیده شده که کوکوین فقط 300 بیت کوین در کیف پول خود دارد، اما زمانی که من آن را بررسی کردم نشان داد که بیش از 16000 بیت کوین در کیف پول کوکوین وجود دارد. پس حدس می‌زنم خبر جعلی باشد؟ »

سپس مدیر عامل کوکوین نظر خود را درمورد میزان دارایی‌های بیت کوین KuCoin  در پاسخ به این توییت اینگونه بیان کرد:

توییت مدیر عامل کوکوین

«اکثر ابزارهای ردیابی زنجیره‌ای نمی‌توانند تعادل دقیق مبادلات را ارائه دهند و این تقصیر آنها نیست، فقط به این دلیل است که بسیاری از آدرس‌های صرافی‌ها برچسب گذاری نشده‌اند. قبلاً بسیاری از کیف پول‌های KuCoin توسط Glassnode ردیابی نمی‌شدند و اخیراً برچسب‌های BTC را برای KuCoin به‌روزرسانی کردند.»

جانی لیو در ادامه افزود:

توییت مدیر عامل کوکوین

«با این حال، موجودی فعلی بیت کوین KuCoin نشان داده شده دست کم گرفته می‌شود زیرا بسیاری از آدرس‌های KuCoin برچسب گذاری نشده‌اند.»

مقالات مرتبط در سایت بیتفا: مدیر عامل KuCoin تمام شایعات درباره متوقف کردن امکان برداشت از این صرافی را تکذیب کرد!

 

KuCoin متعهد به شفافیت

جانی لیو همچنین اعلام کرد به زودی گزارش مالی نیمه اول سال  2022 منتشر خواهد شد. مدیرعامل KuCoin اعلام کرد این گزارش به تمام شایعاتی که کوکوین را به LUNA، Three Arrows Capital و Babel Finance نسبت می‌دهند و شایعه موجودی 300 بیت کوین کوکوین پایان خواهد داد.

دنیای KuCoin

اعلام وضعیت کارکنان KuCoin

به همین ترتیب، ماروشا (Mārūsha)، عضو انجمن کریپتو، که در توییتر با نام @mattomattik نیز شناخته می‌شود، اظهار داشت که اطلاعاتی را از یکی از کارکنان KuCoin دریافت کرده است که تأیید می‌کند این صرافی از سلامت مالی خوبی برخوردار است.

علاوه بر این، ماروشا توضیح داد که FUD علیه KuCoin ممکن است تاکتیکی از سوی برخی معامله‌گران برای انتقال نقدینگی از این صرافی به جای دیگری باشد. او همچنین به جامعه کریپتو هشدار داد که همه چیزهایی را که در توییتر می‌خوانند باور نکنند، زیرا برخی از اینفلوئنسرها می‌توانند از این پلتفرم برای منافع خودخواهانه خود استفاده کنند.

 

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد