جستجو در بیتفا
  • عملکرد PEPE در هفته گذشته
  • وضعیت قیمت PEPE و بررسی شاخص‌های تاثیرگذار
  • راه‌اندازی فورکی از Pepe به نام PepeFork (PORK)
  • سخن پایانی-آیا قیمت PEPE به صفر می‌رسد؟
رشد 14 درصدی قیمت PEPE در عرض یک هفته

رشد 14 درصدی قیمت PEPE در عرض یک هفته

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
۳ دقیقه
۰
۳۵۲
توسط :
رومینا میرفتاحی

بررسی شاخص‌های حرکت کلیدی افزایش تقاضا برای این میم کوین را نشان می‌دهند. قیمت PEPE در هفته گذشته 14 درصد افزایش یافته است. Pepe در مقایسه با سایر میم کوین‌ها عملکرد بهتری داشته و سود بیشتری نسبت به Dogecoin  و Shiba Inu کسب کرده است. طبق بررسی‌های انجام شده در می‌یابیم که تعداد آدرس‌های فعال و جدید روزانه درگیر در معاملات PEPE نیز از هفته گذشته تا حالا افزایش یافته است.

عملکرد PEPE در هفته گذشته

عملکرد PEPE در هفته گذشته منجر به افزایش 14 درصدی ارزش آن شده که به دلیل افزایش تقاضا برای آلتکوین است. بر اساس داده‌های Santiment، تعداد روزانه آدرس‌های درگیر در تراکنش‌های PEPE در این هفت روز حدود 34 درصد افزایش یافته است. ارز Pepe در مقایسه با سایر میم کوین‌های پیشرو عملکرد بهتری داشته و از نظر قیمت سود بیشتری نسبت به Dogecoin [DOGE] و Shiba Inu [SHIB] نیز کسب کرده است. طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت PEPE شاهد رشد 14 درصدی در هفت روز گذشته بود، در حالی که در همان دوره مقادیر DOGE و SHIB به ترتیب 0.40 درصد و 2 درصد کاهش یافتند. به نمودار زیر دقت کنید، داده‌ها نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های جدید ایجاد شده روزانه برای تریدPEPE  31 درصد افزایش یافته است.

نمودار نمایش تعداد آدرس‌های روزانه فعال

وضعیت قیمت PEPE و بررسی شاخص‌های تاثیرگذار

حرکات قیمت PEPE در نمودار روزانه، احساسات صعودی در بازار نقدی توکن را نشان می‌دهد. در حال حاضر، شاخص‌های کلیدی حرکت آلت‌کوین نزدیک به بالاترین حد خرید مشاهده می‌شوند. شاخص قدرت نسبی(RSI) میم کوین PEPE نیز حدود 68.66 است، در حالی که شاخص جریان پول (MFI) آن 78.07 برآورد شده است. این مقادیر گویا این امر است که دارندگان توکن، انباشت را به توزیع ترجیح می‌دهند. علاوه بر این، ارزیابی شاخص واگرایی میانگین متحرک توکن (MACD) تأیید می‌کند که در حال حاضر گاوها کنترل بازار را به دست گرفته‌اند.

خط MACD در بالای خط روند مشاهده شده، این اندیکاتور تا این لحظه فقط نوارهای هیستوگرام سبز را برگردانده است و هنگامی که شاخص MACD یک دارایی به این شکل تنظیم ‌شود یعنی شاهد افزایش حرکت صعودی خواهیم بود. به عبارتی می‌توان گفت این ترسیم به این معناست که میانگین متحرک کوتاه مدت یک دارایی نسبت به میانگین متحرک بلندمدت روند بالاتری دارد که در نهایت نشان دهنده پتانسیل حرکت صعودی قیمت است. علاوه بر این، شاخص جهت مثبت PEPE (سبز) بالای شاخص جهت منفی خود (قرمز) قرار دارد که نشان دهنده قدرت روند صعودی فعلی است.

 نمودار وضعیت قیمت PEPE

با این حال، خوانش‌های نشانگر Bollinger Bands (BB) نشانه‌ای از احتمال اصلاح جزئی در مقدار PEPE است. قیمت آلتکوین بالاتر از باند بالای اندیکاتور BB معامله شده است و وقتی قیمت دارایی به این صورت معامله می‌شود، اغلب نشان می‌دهد که در کوتاه مدت بیش از حد خریداری شده است و ممکن است در آینده نزدیک فرسودگی خریداران آغاز شود.

راه‌اندازی فورکی از Pepe به نام PepeFork (PORK)

Pepe به طور قابل توجهی کمتر از میانگین‌های متحرک اصلی خود معامله می‌شود. از زمان عرضه در آوریل گذشته، بحث و جدل‌های بسیاری پیرامون PEPE وجود داشت و شایعاتی به آن نسبت می‌دادند. هفته گذشته، یک توسعه دهنده رمزارز با نام مستعار Pauly0x، فورکی از Pepe به نام PepeFork (PORK) را راه اندازی کرد. در حالی که بسیاری معتقدند که ممکن است PORK برای رفع نگرانی‌هایی که پیرامون PEPE ایجاد شده بود به وجود آمده باشد، اما همچنان سرمایه‌گذاران باید مراقب باشند که PORK ممکن است خود یک کلاهبرداری باشد. در هر صورت برخلاف رشد 14 درصدی قیمت PEPE، ورود PORK به صحنه ظاهراً تقاضا برای PEPE را کاهش می‌دهد.

سخن پایانی-آیا قیمت PEPE به صفر می‌رسد؟

PEPE/USD آخرین بار در صرافی‌های متمرکز کمتر از 0.0000009 دلار معامله شده است. قیمت پپه از زمان رسیدن به بالاترین حد خود در دسامبر که نزدیک به 0.00000175 دلارمعامله شده بود، تقریباً نصف شده است. نمی‌توان با صراحت از آینده ارز PEPE صحبت کرد اما طبق پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدتی که درمورد قیمت PEPE صورت گرفته است، به نظر می‌رسد که روند تغییرات قیمت این میم کوین همچنان نزولی باقی بماند، به‌خصوص اگر زیر سطح حمایت کلیدی قرار گیرد چراکه خرس‌ها در حال حاضر تلاش می‌کنند تا قیمت این توکن را به زیر سطح حمایت کلیدی 0.0000009 دلار برسانند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد