جستجو در بیتفا
  • اعلام راه‌اندازی ETHFI
  • ایردراپ Etherfi
  • پروتکل بازسازی اتریوم چیست؟
  • ایردراپ Eigenlayer
  • ایردراپ Swell
  • سخن پایانی
اترفای (ETHER.FI) از انتشار ایردراپ ارز ETHFI خبر داد

اترفای (ETHER.FI) از انتشار ایردراپ ارز ETHFI خبر داد

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
۴ دقیقه
۰
۸۸۳
توسط :
رومینا میرفتاحی

بزرگترین پروتکل لیکوئید ری‌استیکینگ مبتنی بر شبکه اتریوم، اترفای، از انتشار توکن حاکمیتی خود در تاریخ 28 اسفند خبر داد و جامعه کریپتو را هیجان زده کرد. بنظر می‌رسد چشم انداز بازار ارزهای دیجیتال با معرفی ETHFI در آستانه تحول است و این توسعه نقطه عطف مهمی در اکوسیستم غیرمتمرکز و آینده آن خواهد بود.

اعلام راه‌اندازی ETHFI

بنیاد ether.fi که بزرگترین پروتکل لیکوئید استیکینگ مبتنی بر اتریوم است، به تازگی راه‌اندازی ETHFI را اعلام کرده است؛ ETHFI، یک توکن حاکمیتی با TVL قابل توجه و کیف پول‌های فعال است که با عرضه ثابت و ایردراپ‌های استراتژیک، بر توانمندسازی جامعه اتریوم و شکل دادن آینده‌ای نوآورانه در حوزه DeFi تمرکز دارد. نحوه توزیع ایردراپ توکن ETHFI، 6 درصد در فصل اول و سپس 5 درصد در فصل دوم خواهد بود. این رویکرد نه تنها به دارندگان اولیه‌ی این توکن تعلق می‌گیرد و پاداشی بابت وفاداری آنهاست، بلکه کاربران را به مشارکت و حمایت مداوم از این پروتکل تشویق می‌کند که دقیقا هدف اصلی از توزیع ایردراپ‌هاست، یعنی همان تبلیغ و بازاریابی!!

ایردراپ Etherfi

Etherfi، اخیراً در مجموع 5.3 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذاران مختلف جمع آوری کرده و اعلام کرده است که فردا (28 اسفند مصادف با 18 مارس) رمزارز ETHERFI خود را در Binance فهرست خواهد کرد و پس از راه‌اندازی توکن، به کاربران خود ایردراپ خواهد داد. این ایردراپ بین همه دارندگانی که اتر خود را روی پروتکل eETH قفل کرده‌اند، توزیع می‌شود؛ البته به نقل از خبرگزاری cryptopolitan، درصد کمی از ایردراپ‌ به سهامداران Etherfi که در ماه‌های اخیر، ETH خود را قفل کرده‌اند اختصاص داده خواهد شد. تیم Etherfi هنوز جزئیات دقیقی از ایردراپ خود را منتشر نکرده است و در حال حاضر مشخص نیست که ارزش قیمتی این ایردراپ چقدر است، اما بر اساس داده‌های موجود در بازار پیش‌بینی می‌شود که احتمالاً مقدار این ایردراپ در محدوده قیمتیِ بین 0.005 و 0.0017 دلار باشد. مدیرعامل Etherfi در مصاحبه اخیر خود با The Defiant اظهار داشت که اگرچه هنوز جزئیات دقیقی از نحوه توزیع توکن‌ها تعریف نشده است، اما کاربران از نتیجه آن راضی خواهند بود.

ایردراپ Etherfi می‌تواند مقدمه‌ای بر توسعه اکوسیستم‌هایی مانند Eigenlayer و Swell باشد که در ادامه به آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

پروتکل بازسازی اتریوم چیست؟

به عمل به اشتراک گذاشتن ETH در سراسر شبکه اتریوم و سایر پلتفرم‌ها ری‌استیکینگ اتریوم (Restaking ETH)، گفته می‌شود. پروتکل بازسازی اتریوم یا ری‌استیکینگ اتریوم به کسانی که اتر را در اختیار دارند اجازه می‌دهد تا در ازای دریافت eETH، یک توکن لیکوئید که می‌تواند در بازار مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده شود را روی EigenLayer مجدداً خریداری کنند. این پروتکل به کاربران اجازه می‌دهد تا پاداش‌های بیشتری کسب کنند و در عین حال به بهبود امنیت در شبکه سهامداری از طریق مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) کمک می‌کند. مجموع سرمایه قفل شده(TVL) در پروتکل‌های ری‌استیکینگ طی دو ماه گذشته به بیش از 10 میلیارد دلار افزایش یافته است. علاوه بر Etherfi، سایر پروتکل‌های بازسازی نیز می‌توانند  با ایردراپ‌های خود در هفته‌های آتی، فارمرهای کریپتورا شگفت زده کنند. در ادامه این مقاله خبری با تیم بیتفا همراه باشید که به معرفی دو پروژه‌ بازسازی با احتمال ایردراپ فوق العاده در آینده خواهیم پرداخت.

ایردراپ Eigenlayer

Eigenlayer اول از همه آمادگی خود را اعلام کرده است و اظهار داشته که آماده است تا میلیون‌ها دلار توکن EIGEN را به سهامداران پروتکل ارسال کند. کمپین جدید توزیع کریپتو از یک سیستم امتیاز دهی به نام (Eigenlayer points) پیروی می‌کند که به کاربران بر اساس میزان وفاداری و مشارکتشان پاداش می‌دهد. شایان ذکر است که با استفاده از Etherfi، شما به‌طور خودکار واجد شرایط Eigenlayer airdrop هستید و حتی از افزایش در کسب امتیاز نیز بهره‌مند می‌شوید.

ایردراپ  EigenLayer

با در نظر گرفتن افزایش به شدت زیاد TVL به مبلغ 12.3 میلیارد دلار برای این پرتوکل، می‌توانیم تضمین کنیم که راه‌اندازی توکن جدید EigenLayer در تاریخ ثبت خواهد شد.

ایردراپ Swell

یکی دیگر از پروژه‌هایی که باید به آن توجه داشت، Swell است. جالب است بدانید صرفاً مشارکت جامعه در پروتکل Swell، به شکل امتیاز محاسبه می‌شود! هر امتیاز "Pearl" نامیده می‌شود که در آینده نزدیک (احتمالاً حوالی آوریل/مه) به توکن‌های SWELL تبدیل خواهند شد. سرمایه‌گذاران حدس می‌زنند که Swell یک airdrop اختصاصی برای کاربران اولیه خود در نظر گرفته است. به هر حال، با توجه به رشد سریع TVL و همینطور اشتیاق فزاینده سرمایه‌گذاران برای این نوع پروتکل، می‌توان گفت که ایردراپ Swell یکی از بهترین‌های سال 2024 خواهد بود.

ایردراپ Swell

سخن پایانی

با معرفی ETHFI، اکوسیستم ether.fi برای رشد و نوآوری بی‌سابقه خود آماده می‌شود. توکن حاکمیت نه تنها یک مکانیسم مستقیم برای مشارکت جامعه ارائه می‌کند، بلکه زمینه را برای پیشرفت‌های مهم در ارتقای پروتکل، پارامترهای اقتصادی فراهم می‌کند. توکن ETHFI در قلب ether.fi قرار دارد و دارندگان توکن را قادر می‌سازد تا در تصمیم‌گیری‌های کلیدی تأثیر بگذارند و به موفقیت بلندمدت پروتکل کمک کنند. راه‌اندازی ETHFI توسط بنیاد ether.fi چیزی بیش از معرفی یک توکن جدید است بلکه گامی جسورانه برای آینده‌ی امور مالی غیرمتمرکز در حوزه DeFi است.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد