جستجو در بیتفا
  • معرفی کامل سایت کریپتو بابلز
  • اطلاعات فاندامنتال در سایت Crypto bubbles
  • همکاری سایت کریپتو بابلز با سایت‌های معروف فاندامنتال
  • همکاری سایت کریپتو بابلز با صرافی‌های متمرکز
  • تیم توسعه سایت Crypto bubbles
کریپتو بابلز چیست؟ آموزش کار با سایت Crypto bubbles

کریپتو بابلز چیست؟ آموزش کار با سایت Crypto bubbles

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
۴ دقیقه
۴
۳,۶۸۰
توسط :
کامیار جعفریان

یکی از مهم‌ترین پارامترهای مهم برای سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های ارز دیجیتال نگاه به وضعیت فاندامنتال و بنیادی آن‌ها است. کدام ارزها بیشترین رشد را داشته‌اند؟ کدام ارزها در هفته یا ماه گذشته بیشترین ریزش را تجربه کرده‌اند. بیشترین حجم معاملات ماه‌های اخیر مربوط به کدام ارزها بوده است؟ سایت کریپتو بابلز پاسخ به تمامی این سوالات را به صورت لحظه‌ای در اختیار مخاطبان قرار داده است. در ادامه با بیتفا همراه باشید تا به بررسی سایت Crypto bubbles بپردازیم.

 

معرفی کامل سایت کریپتو بابلز

سایت Crypto bubbles یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در دنیا محسوب ‌می‌شود که به صورت لحظه‌ای اطلاعات فاندامنتال ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای ورود به این سایت می‌توانید از "این لینک" استفاده کنید.

اکثر تحلیلگران حوزه فاندامنتال برای بررسی بنیادی وضعیت ارزهای دیجیتال از این وبسایت استفاده می‌کنند. اولین چیزی که بعد از ورود به این وبسایت مشاهده می‌کنید وضعیت تغییرات قیمت اکثر ارزها در 24 ساعت گذشته است. طراحی گرافیگی این وبسایت به صورت اختصاصی و متفاوت از سایر سایت‌های فعال در این حوزه طراحی شده است. تغییرات قیمتی بیت کوین و کلیه آلتکوین‌ها در وبسایت کریپتو بابلز به صورت حباب‌های زیبا و جذاب نمایش داده می‌شوند. در تصویر زیر حباب‌ها و نمای گرافیکی جذاب این وبسایت را مشاهده می‌کنید.

سایت کریپتو بابلز

رنگ سبز دور حباب یک ارز، نشان دهنده رشد آن در 24 ساعت گذشته است. رنگ قرمز، نشانگر این است که ارز موجود در 24 ساعت گذشته افت قیمتی را تجربه کرده است. درصد رشد یا کاهش قیمتی ارز مورد نظر نیز داخل حباب و در پایین نماد ارز موجود نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که تغییرات قیمتی ارزها در سایت کریپتو بابلز تنها به صورت روزانه نیستند. به زبان ساده‌تر شما می‌توانید در بالای صفحه سایت کریپتو بابلز، با کلیک بر روی گزینه‌های Hour , Day ,Week , Month و Year تغییرات موجود را در بعد ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه مشاهده کنید. توجه داشته باشید که علاوه بر وضعیت تغییر قیمت یک ارز، اطلاعات دیگری را می‌توانید در سایت کریپتو بابلز مشاهده کنید. ما در ادامه مقاله به بررسی کامل اطلاعات موجود در این سایت پرداخته‌ایم.

 

اطلاعات فاندامنتال در سایت Crypto bubbles

با کلیک بر روی حباب مخصوص به هر ارز، اطلاعات فاندامنتال دیگری را می‌توانید در رابطه با ارز مورد نظر به‌ دست آورید. این اطلاعات به ترتیب شامل رتبه ارز (Rank) ، ارزش کل بازار آن (MarketCap) و در نهایت حجم معاملات ارز (Volume) است. حتما به این نکته توجه داشته باشید که در سایت کریپتو بابلز و در بخش حجم معاملات یک ارز، تنها وضعیت 24 ساعت گذشته آن را می‌توانید مشاهده کنید. نکته مهم دیگر این است که این وبسایت تنها به منظور مشاهده وضعیت فاندامنتال کلی ارزها طراحی شده است. برای سرمایه‌گذاری یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال احتیاج به بررسی آن‌ها به صورت بنیادی‌تر دارید.

Crypto Bubbles اطلاعات فاندامنتال در سایت

ناگفته نماند که برای مشاهده بیشترین تغییرات ارزش کل بازار بهترین ارزها در 24 ساعت گذشته، میتوانید در قسمت بالایی و سمت چپ سایت روی گزینه (MarketCap +  Day ) کلیک کنید. با کلیک بر روی نماد ویرایش (علامت مداد) در فسمت بالایی سایت گزینه‌ای دیگر با نام دامیننس برای شما نمایش داده می‌شود. با کلیک کردن روی این گزینه Dominance می‌توانید بیشترین تغییرات مثبت ومنفی در نرخ تسلط ارزها را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در وسط سایت کریپتو بابلز لیست 100 ارز دیجیتال برتر برای شما نمایش داده شده‌اند و با کلیک برروی گزینه TOP 100 در قسمت راست Header صفحه ‌می‌توانید تعداد ارزهای بیشتری را به دلخواه خودتان (تا 1000 ارز برتر) مشاهده کنید.

 

همکاری سایت کریپتو بابلز با سایت‌های معروف فاندامنتال

دو وبسایت معروف CoinMarketCap و CoinGecko از معروف‌ترین وبسایت‌ها برای بررسی توکنومیکس، برخی شاخصه‌های اقتصاد توکن (TokenEconomy) و وضعیت بنیادی یک ارز دیجیتال هستند. به همین منظور سایت کریپتو بابلز امکان دسترسی مستقیم به این دو منبع را در وبسایت خود قرار داده است. همانطور که در پاراگراف‌های قبلی توضیح داده شد با کلیک بر روی حباب هر ارز دیجیتال در این سایت، اطلاعاتی کلی از وضعیت ارز مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود. دو گزینه دیگر داخل حباب برای شما نمایش داده ‌شوند که به ترتیب از سمت چپ، نماد وبسایت CoinMarketCap و CoinGecko هستند و با کلیک روی هر کدام، اطلاعات دقیق‌تر ارز دیجیتال مورد نظر در این وبسایت‌ها برای شما نمایش داده خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم مقاله "صفر تا صد کوین مارکت کپ" را مطالعه کنید.

 

همکاری سایت کریپتو بابلز با صرافی‌های متمرکز

وبسایت کریپتو بابلز قابلیت اتصال به معتبر‌ترین صرافی‌های متمرکز را فراهم ساخته است و با کلیک بر روی حباب موجود در هر ارز، در قسمت لیست صرافی‌ها، امکان اتصال مستقیم به صرافی مورد نظر برای ترید هر ارز را پیدا می‌کنید. البته این گزینه در قسمت‌های دیگر سایت مانند بخش Links  (سمت چپ وسط سایت ) و بخش  Footer سایت نیز طراحی شده است. از جمله صرافی‌هایی که امکان اتصال مستقیم به سایت کریپتو بابلز دارند می‌توان به Binance , Mexc , Bybit و Kucoin اشاره کرد. در حال حاضر یکی از مطمئن‌ترین صرافی‌هایی که امکان ترید برای ایرانیان را فراهم کرده صرافی Mexc می‌باشد. 

برای استفاده از این صرافی پیشنهاد می‌کنم مقاله " آموزش کار با صرافی Mexc " را مطالعه کنید.

 

تیم توسعه سایت Crypto bubbles

در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از اعضای اصلی تیم توسعه وبسایت کریپتو بابلز وجود ندارد؛ اما به طور کلی این وبسایت در رسانه‌های تلگرام و ایکس (توییتر سابق) فعالیت ‌می‌کند. حساب کاربری ایکس سایت کریپتو بابلز به صورت روزانه فعالیت دارد. از آنجا که سایت Crypto bubbles تمامی اطلاعات فاندامنتال ارزها را درسایت خود قرار نداده، در بخش Footer وبسایت اعلام کرده که هیچ‌ کدام از داده‌های ارائه شده توصیه مالی نمی‌باشند. اپلیکیشن اختصاصی این وبسایت نیز در دسترس است و در انتهای سایت اصلی CryptoBubbles می‌توانید آن را در دو نسخه Android و IOS دانلود کنید. در نهایت نیز باید گفت که تیم توسعه این وبسایت نیز در شهر وایدن واقع در کشور آلمان فعالیت می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد