جستجو در بیتفا
  • تاریخچه و تیم توسعه دهنده‌ی کالکشن pudgy penguins
  • شروع فعالیت پروژه pudgy penguins
  • آیتم‌های مختلف کالکشن Pudgy Penguins
  • چرا کالکشن Pudgy Penguins قیمت بالایی دارند؟
  • کدام یک از افراد سرشناس از این مجموعه استقبال کرده‌اند؟
  • گران‌ترین NFT های معامله شده در این کالکشن
  • حواشی کالکشن
  • آینده‌ی کالکشن Pudgy Penguins
کالکشن pudgy penguins چیست؟ آشنایی با NFT پنگوئن‌های تپل

کالکشن pudgy penguins چیست؟ آشنایی با NFT پنگوئن‌های تپل

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
۵ دقیقه
۴
۷۳۵
توسط :
تیم بیتفا

کالکشن Pudgy Penguins به عنوان یکی از پرطرفدارترین کالکشن‌های NFT  شناخته می‌شود. این کالکشن که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، شامل 8,888 توکن غیر مثلی است که هر یک از آن ها با یک پنگوئن تپل و بامزه تزئین شده‌اند. این کالکشن بسیار مورد توجه معامله گران بازار NFT ها قرار دارد و می‌تواند مدت‌ها به عنوان یک ترند در این بازار باقی بماند. اما این پروژه چه تفاوت‌هایی دارد؟ مزیت این کالکشن چیست؟ آیا ارزش سرمایه گذاری دارد؟

در این مقاله با بیتفا همراه باشید تا به معرفی مجموعه Pudgy Penguins و بررسی موارد مختلف بپردازیم و با این کالکشن بیشتر آشنا شویم.

 

تاریخچه و تیم توسعه دهنده‌ی کالکشن pudgy penguins

تیم توسعه دهنده کالکشن Pudgy Penguins یک تیم جوان و خلاق است که در حوزه فناوری و بلاکچین فعالیت دارند. این تیم با هدف ایجاد یک کالکشن پرطرفدار و جذاب، به کار خود پرداختند و با ارائه مجموعه Pudgy Penguins، موفق به جلب توجه بسیاری از علاقه‌مندان و کاربران حوزه NFT شدند.

هر یک از توکن های کالکشن Pudgy Penguins، با یک پنگوئن تپل تزئین شده است که هر کدام با طراحی‌های مختلف، به عنوان یک توکن غیر مثلی (NFT) ایجاد شده‌اند. همچنین، برای هر یک از پنگوئن‌های این کالکشن، یک فایل صوتی و ویدیویی از صدای آن پنگوئن نیز وجود دارد که به NFT ها اضافه شده است.

 

شروع فعالیت پروژه pudgy penguins

کالکشن NFT پنگوئن‌های تپل، در 22 جولای 2021 راه اندازی شد و به طرز باورنکردنی و تنها در 20 دقیقه، تمام NFT های این مجموعه در پیش فروش به فروش رسیدند. میانگین حجم معاملاتی مجموعه پنگوئن‌های تپل پس از ارائه به 100 هزار دلار و در تاریخ 13 آگوست همان سال، به 13 میلیون دلار رسید. اما از اواخر سپتامبر به میزان 300 هزار تا 500 هزار دلار کاهش پیدا کرد. البته لازم به ذکر است که این افت قیمت با افت قیمت کل بازار NFT ها در همان تاریخ همزمان بود.

امروزه این پروژه در پلتفرم Open sea یکی از پرطرفدارترین‌ها است و در کنار مجموعه‌های محبوبی مانند کالکشن میمون‌های کسل قرار دارد.

 

آیتم‌های مختلف کالکشن Pudgy Penguins

علاوه بر پنگوئن‌های تپل و بامزه، کالکشن Pudgy Penguins شامل آیتم‌های دیگری نیز می‌باشد که به توکن‌ها اضافه شده است. برای مثال، برای برخی از توکن‌ها، یک عینک آفتابی و یا یک کلاه وجود دارد که آن توکن را از دیگران متمایز می‌کند. همچنین، برای برخی توکن‌ها، یک پیراهن و یا یک شال گردن نیز طراحی شده است که به آن توکن جذابیت بیشتری می‌بخشد.

 

چرا کالکشن Pudgy Penguins قیمت بالایی دارند؟

یکی از دلایل اصلی قیمت بالای توکن‌های کالکشن Pudgy Penguins، محبوبیت و تقاضای بسیار زیاد برای این کالکشن است. همچنین، طراحی‌های خلاقانه و جذاب پنگوئن‌های این کالکشن نیز موجب شده‌ است که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به این دسته از nft ها، به دنبال خرید توکن‌های Pudgy Penguins باشند.

همچنین، حمایت و استقبال افراد سرشناس و محبوب نیز از دلایلی است که این کالکشن را مشهور و محبوب کرده و به دنبال آن، موجب افزایش ارزش و قیمت آن شده است.

 

کدام یک از افراد سرشناس از این مجموعه استقبال کرده‌اند؟

تعداد زیادی از افراد سرشناس در دنیای فناوری و بلاکچین، از جمله Elon Musk، Mark Cuban و Chamath Palihapitiya از این کالکشن حمایت و استقبال کرده‌اند. همچنین، تعداد زیادی از ستارگان ورزشی و هنرمندان نیز به خرید NFT های این کالکشن پرداخته‌اند که همین امر موجب افزایش تقاضا برای این کالکشن و در ادامه افزایش قیمت شده است. حتی در مواردی، این nft ها با قیمت‌های فضایی و عجیب به فروش رسیده‌اند!

 

گران‌ترین NFT های معامله شده در این کالکشن

یکی از گران‌ترین NFT های معامله شده در کالکشن Pudgy Penguins، پنگوئنی با نام "Penguin #6969" است که در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱، با قیمت ۳۰۰ اتر به فروش رفته است. این پنگوئن با طراحی خاص و جذاب خود، توجه بسیاری از کاربران حوزه NFT را به خود جلب کرده و به یکی از گران‌ترین NFT های معامله شده در کالکشن Pudgy Penguins تبدیل شده است. پنگوئن دیگری که به عنوان یکی از گران‌ترین NFT های معامله شده در کالکشن Pudgy Penguins شناخته می‌شود، پنگوئنی با نام "Penguin #696" است که در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱، با قیمت ۲۵۰ واحد ارز اتریوم به فروش رفت.

با توجه به محبوبیت کالکشن Pudgy Penguins و افزایش تعامل کاربران با حوزه NFTها، این احتمال وجود دارد که در آینده، پنگوئن‌های دیگری از این کالکشن نیز با چنین قیمت‌هایی به فروش برسند. به همین دلیل، سرمایه‌ گذاران به دنبال خرید و فروش این NFT ها هستند و این کالکشن به یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌ گذاری در بازار NFT تبدیل شده است.

 

حواشی کالکشن

همانطور که در دنیای NFT ها معمول است، کالکشن Pudgy Penguins نیز با بسیاری از حواشی و رخدادهای جالب همراه بوده است. به عنوان مثال، یکی از توکن‌های این کالکشن با قیمت 1,000 ETH به فروش رفته بود، اما بعداً مشخص شد که خریدار این توکن، اشتباهی این مبلغ را به جای 100 ETH واریز کرده بود.

همچنین، در یکی از حواشی دیگر، یکی از توکن‌های این کالکشن به صورت قانونی به یک شخص فروخته شد، اما بعداً مشخص شد که فروشنده این توکن، حق مالکیت آن را نداشته است!

 

آینده‌ی کالکشن Pudgy Penguins

با توجه به محبوبیت کالکشن Pudgy Penguins، آینده‌ی آن نیز می‌تواند روشن باشد. تیم توسعه دهنده این کالکشن، قصد دارد با اضافه کردن قابلیت‌های جدید و بهبود دادن ویژگی‌های موجود، این کالکشن را به یکی از برترین کالکشن‌های NFT تبدیل کند. همچنین، این کالکشن به دلیل طراحی‌های خلاقانه و جذاب و البته محبوبیت و شرایط مثبت خود، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین کالکشن‌های NFT برای سرمایه‌ گذاری در بازار کریپتو و حوزه NFT شناخته شود.

اما در حالت کلی توجه داشته باشید در شرایط فعلی شرایط بازار NFT برای سرمایه گذاری ریسک بالایی دارد و اکثر معامله‌گران به جای سرمایه گذاری در حال معامله کردن این NFT ها و گرفتن نوسان از قیمت آن‌ها هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد