جستجو در بیتفا
  • رشد آدرس‌های فعال بیت کوین
  • تحلیل رفتار هولدرهای بیت کوین با استفاده از داده‌های جدید
  • رشد 20 درصدی آدرس‌های بیت کوین از ابتدای سال 2023
  • تحلیل کوتاه مدت آینده بیت کوین
رشد آدرس‌های فعال بیت کوین به بیش از 50 میلیون

رشد آدرس‌های فعال بیت کوین به بیش از 50 میلیون

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
۵ دقیقه
۰
۲۴۰
توسط :
مبین رزمخواه

در 4 دسامبر (دو روز گذشته) بیت کوین با افزایش استفاده قابل توجهی رو به رو شد. حتی کوین‌هایی که خارج از گردش بودند نیز دوباره وارد چرخه بازار شدند. این افزایش فعالیت باعث شد تا تعداد آدرس‌های جدید قابل توجهی در شبکه بیت کوین به ثبت برسد. بسیاری معتقند که افزایش آدرس‌های بیت کوین می‌تواند به پذیرش بیشتر آن کمک کند. ما هر روز در صفحه اختصاصی اخبار بیت کوین امروز تازه‌ترین اتفاقات مرتبط با اولین ارز دیجیتال بازار را مرور می‌کنیم. در این مقاله به رشد آدرس‌های فعال بیت کوین می‌پردازیم و ابعاد مختلف این اتفاق را بررسی می‌کنیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

رشد آدرس‌های فعال بیت کوین

بر اساس آمار منتشر شده، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه بیت کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 400 درصد رشد را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد رشد قیمتی قابل توجهی که برای این ارز دیجیتال رخ داده مهم‌ترین عامل برای این اتفاق باشد. همیشه زمانی که بیت کوین با رشد قیمت مواجه می‌شود، توجه کاربران با هر سطحی از سرمایه را به خود جلب می‌کند و اکنون نیز این اتفاق دوباره تکرار شده است.

میزان آدرس‌های مورد استفاده در یک شبکه بلاکچینی یک شاخص مهم برای ارزیابی عملکرد یک ارز دیجیتال است. به ویژه اگر تمرکز خود را روی آخرین باری که این آدرس‌ها فعال بوده‌اند بگذاریم به دیتاهای ارزشمندی می‌رسیم. در تصویر پایین تعداد آدرس‌های بیت کوین را مشاهده می‌کنید:

رشد آدرس‌های فعال بیت کوین

در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این اطلاعات ارائه خواهیم کرد.

 

تحلیل رفتار هولدرهای بیت کوین با استفاده از داده‌های جدید

بر اساس اطلاعات منتشر شده از آدرس‌های فعال بیت کوین، تعداد قابل توجهی از هولدرهای این ارز دیجیتال که مدت‌ها بود تراکنشی با آدرس خود انجام نداده بودند دوباره فعال شده‌اند. فعال شدن این آدرس‌ها می‌تواند نشانه‌های مختلفی داشته باشد. یکی از احتمالات ممکن این است که افراد قصد دارند سلامت دارایی و امنیت آدرس‌های خود را چک کنند و با انجام یک تراکنش جابه‌جایی از سلامت کوین‌های خود با خبر شوند. در تصویر پایین آمار هولدرهای بیت کوین آورده شده است:

رشد آدرس‌های فعال بیت کوین

مورد بعدی که ممکن است اتفاق بیفتد آماده شدن برای فروش است. به هر حال دارندگانی که سال‌هاست بیت کوین‌های خود را نگهداری می‌کنند در پی کسب سود هستند و با رشد اخیر قیمت بیت کوین می‌توانند سود قابل توجهی کسب کنند. قیمت بیت کوین در ساعات اولیه بامداد امروز از 44 هزار دلار نیز فراتر رفت و اکنون به محدوده جذابی برای کسب سود رسیده است.

در ادامه اطلاعات آماری مرتبط با آدرس‌های فعال بیت کوین در حال حاضر را بررسی خواهیم کرد.

 

رشد 20 درصدی آدرس‌های بیت کوین از ابتدای سال 2023

بر اساس آمار منتشر شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچینی Sentiment، تعداد آدرس‌های فعال بیت کوین از آغاز سال 2023 بیش از 20 درصد افزایش داشته است. اکنون تعداد آدرس‌های فعال بیت کوین به بیش از 50 میلیون عدد رسیده که می‌تواند نقطه عطف مهمی برای آن به شمار رود. بیت کوین همچنان خود را بالای 43 هزار دلار نگه داشته و روند صعودی آن از قدرت بالایی برخوردار است.

از هفته گذشته تا کنون حدود 16 درصد قیمت بیت کوین بیشتر شده و این اتفاق توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. اگر تعداد آدرس‌های فعال بیت کوین به همین صورت رشد پیدا کند می‌توان انتظار این را داشته باشیم که پذیرش بیت کوین در قسمت‌های مختلف ساده‌تر از گذشته شود.

در ادامه با توجه به اطلاعاتی که به آن اشاره شد و مطالب دیگر سعی می‌کنیم به تحلیل بیت کوین در کوتاه مدت بپردازیم.

 

تحلیل کوتاه مدت آینده بیت کوین

تحلیل بیت کوین

از زمانی که بیت کوین توانست مقاومت 38 هزار دلار را پشت سر بگذارد، هایپ صعودی بسیار قدرتمندی در بازار آن شکل گرفت و همچنان به افزایش قیمت ادامه داده است. بیت کوین در حالی همچنان بالای 43 هزار دلار قرار دارد که ساعاتی پیش اعلام شد تأیید صندوق‌های قابل معامله بیت کوین (ETF) توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا دوباره با تأخیر مواجه خواهد شد.

تاریخ جدید اعلام شده برای اظهار نظر SEC در این مورد 25 ژانویه 2024 (5 بهمن 1402) است. با توجه به شرایط بازار به نظر می‌رسد روند صعودی حداقل تا آن زمان ادامه پیدا کند. با توجه به اینکه در تحلیل بیت کوین و ETFهای آن گفته می‌شود دلیلی برای عدم تأیید این صندوق‌ها توسط SEC وجود ندارد، دیدگاه بازار به آینده بیت کوین همچنان مثبت است.

این رشد اخیر باعث شد تا تعداد جدیدی از سرمایه‌گذاران خرد وارد بازار شوند و در صورت تأیید ETFها سرمایه‌های بزرگی وارد بازار بیت کوین خواهد شد.

پس می‌توان گفت که فعلاً حال و هوای بیت کوین صعودی است و می‌توانیم به رشد بیشتر آن نیز امید داشته باشیم. البته توجه داشته باشید که مطالب این مقاله پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و باید با مسئولیت خود اقدام به باز کردن معامله کنید. در نهایت آرزو می‌کنیم که از روند شکل گرفته در بازار بهترین استفاده را داشته باشید و همیشه موفق و پر سود باشید!


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد