جستجو در بیتفا
  • آشنایی با ایردراپ ارز دیجیتال
  • معیارهای مهم در انتخاب بهترین سایت ایردراپ
  • اعتبار سایت ایردراپ
  • به‌روز بودن سایت ایردراپ
  • لیست کردن ایردراپ‌های معتبر
  • ارائه اطلاعات کافی از ایردراپ‌ها
  • بهترین سایت ایردراپ جهت دریافت ارز دیجیتال رایگان
  • سایت ایردراپ Airdrops.io
  • سایت ایردراپ AirdropAlert
  • سایت ایردراپ AirDropBob
  • پلتفرم ایردراپ Freeairdrop.io
  • سایت ایردراپ Earni.fi
  • سایت ایردراپ CoinMarketCap
  • چگونه می‌توان ایردراپ رایگان ارز دیجیتال دریافت کرد؟
  • سایت‌های ایردراپ را مدام بررسی کنید
  • شرایط دریافت ایردراپ را بررسی کنید
  • دستورالعمل‌ها را دنبال کنید
  • ارزها و توکن‌های خود را ایمن کنید
اشتراک گذاری
بهترین سایت ایردراپ - معرفی 6 سایت برای شناسایی ایردراپ

بهترین سایت ایردراپ - معرفی 6 سایت برای شناسایی ایردراپ

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
۱۰ دقیقه
۰
۳۵۶
توسط :
یاسمن یزدان دوست

در دنیای ارزهای دیجیتال، مفهوم "ایردراپ" (airdrop) کاملاً متفاوت از آنچه کاربران دستگاه‌های اپل به عنوان یک ویژگی اشتراک‌گذاری می‌شناسند، است. در اینجا، ایردراپ بیشتر شبیه به یک فرصت برای کسب درآمد رایگان و راحت است. به همین دلیل، علاقه‌مندان به دریافت ایردراپ، هر زمان که سایت معتبری برای ایردراپ پیدا می‌کنند، بسیار هیجان‌زده هستند. درست است که به راحتی می‌توانید از طریق دریافت ایردراپ کسب درآمد کنید اما باید توجه داشته باشید که امکان کلاهبردرای بودن آن نیز وجود دارد. بنابراین، قبل از شرکت در هر ایردراپی باید در مورد آن تحقیق کنید. یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌ها، ایردراپ یونی سواپ در سال ۲۰۲۰ بود. در آن زمان، ۴۹ میلیون یونی به افراد شرکت‌کننده در ایردراپ تعلق گرفت. این پاداش برای افرادی بود که در هنگام نقدینگی کم، حضور داشتند. هدیه آن ۴۰۰ یونی بود و هر UNI ۳ دلار بود که در حال حاضر ارزش آن دو برابر شده است. جهت دریافت این نوع ایردراپ‌ها باید با بهترین سایت‌های ایردراپ آشنا باشید. در ادامه این مقاله با تیم بیتفا همراه باشید تا شما را در پیدا کردن ایردراپ‌های معتبر و بهترین سایت ایردراپ کمک کنیم.

 

آشنایی با ایردراپ ارز دیجیتال

ایردراپ یک استراتژی بازاریابی است که در آن پروژه‌های ارز دیجیتال مقداری از توکن‌های خود را به صورت رایگان به کاربران واجد شرایط ارسال می‌کنند. این کار با هدف بازاریابی، تبلیغات، جذب سرمایه‌گذار یا جهت افزایش نقدینگی انجام می‌شود. کاربران ارز دیجیتال جهت دریافت این ایردراپ‌ها باید یک سری تسک‌های بسیار راحت را انجام دهند. برای مثال بازنشر توییت، یا عضو شدن در کانال‌های شبکه‌های مجازی آن پروژه یا گاهی ایجاد نقدینگی و فعالیت در شبکه و غیره. این فعالیت‌ها مزیت‌های بسیاری برای پروژه‌های ارز دیجیتال دارند، به همین دلیل به افراد شرکت‌کننده جایزه تعلق خواهد گرفت. ایردراپ یکی از بهترین راه‌های تبلیغات و جذب سرمایه برای پروژه‌های ارز دیجیتال است. همچنین یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از دنیای ارزهای دیجیتال است. اما باید به این نکته توجه کنید که ایردراپ نیز مانند دیگر فعالیت‌های حوزه کریپتو، مستعد کلاهبرداری است. از این رو شما باید از صحت و درستی ایردراپ مطمن شوید. همچنین گاهی توسعه‌دهندگان به تعداد کمی از کاربران هدیه می‌دهند و یا تصمیم به لغو ایردراپ می‌گیرند. از همین جهت نمی‌توان تضمین کرد که تمام ایردراپ‌های معتبر، درآمدزا هستند. با این حال جهت فعالیت در این حوزه، باید حتما اطلاعات کافی درباره بهترین سایت ایردراپ و همچنین تشخیص ایردراپ‌ها داشته باشید.

 

معیارهای مهم در انتخاب بهترین سایت ایردراپ

بهترین سایت ایردراپ

قبل از بررسی بهترین سایت‌های ایردراپ بهتر است با معیارهای انتخاب آن آشنا شوید. برای مثال بسیار مهم است که سایت ایردراپی که انتخاب کردید، پیشتر ایردارپ‌های بسیار خوبی را، در زمان مناسبی، معرفی کرده باشد. در ادامه چهار معیار مهم را بررسی خواهیم کرد.

اعتبار سایت ایردراپ

اعتبار سایت یا پلتفرم ایردراپ یک معیار مهم است که باید به آن توجه کنید. این موضوع که ایردراپ را کدام سایت معرفی کرده و مربوط به کدام ارز دیجیتال است بسیار اهمیت دارد. پس باید قبل از انجام هر کاری از صحت و اعتبار سایت ایردراپ مطمن شوید. در ادامه چندین سایت معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد.

به‌روز بودن سایت ایردراپ

برای اینکه از انبوهی از شرکت‌کنندگان که به دنبال فرصت‌های ایردراپ هستند، پیشی بگیرید، باید فقط از پلتفرم‌هایی استفاده کنید که بروز هستند. استفاده از یک کانال ایردراپ با لیست‌های قدیمی شانس شما را در دریافت پاداش کم می‌کند. در حین بررسی این پلتفرم‌ها، پیشنهاد می‌کنیم اختلافات بین زمان نمایش ایردراپ‌ها در وب‌سایت و تاریخ اعلام رسمی اهداها توسط استارتاپ‌ها را بررسی کنید. با این کار، می‌توانید بفهمید که چقدر طول می‌کشد تا کاربران خود را در مورد ایردراپ‌های جدید مطلع کند.

لیست کردن ایردراپ‌های معتبر

اگر متوجه شدید که اکثر ایردراپ‌های موجود در یک کانال مشکوک هستند، توصیه می‌کنیم از بررسی چنین وب‌سایت‌هایی خودداری کنید. به عبارت ساده، کانال‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند، قبل از معرفی ایردراپ‌ها، تحقیقات کافی را انجام نمی‌دهند. همچنین، چنین کانال‌هایی ممکن است با شبکه‌ای از کلاهبرداران مرتبط باشند. پس در نتیجه باید به ایردراپ‌های قبلی که لیست کردند، دقت کنید.

ارائه اطلاعات کافی از ایردراپ‌ها

سایت مناسب ایردراپ باید اطلاعات کافی از جزییات پروژه آن ارز دیجیتال ارائه دهد. به عبارتی باید آن پروژه را تحلیل بنیادی کند. یکی از مسائلی که در حوزه ایردراپ اهمیت دارد این است که در نهایت توکن‌ها با افزایش ارزش رو‌به‌رو شوند و رشد کنند. به همین علت بررسی ماهیت پروژه ارائه‌دهنده ایردراپ ، بسیار حائز اهمیت است. پس در نتیجه سایت ایردراپی را انتخاب کنید که اطلاعات و جزییات گسترده‌ای را درباره پروژه‌ها ارائه می‌دهند و دارای لینک‌هایی به سایت و شبکههای اجتماعی پروژه هستند.

 

بهترین سایت ایردراپ جهت دریافت ارز دیجیتال رایگان

بهترین و محبوب‌ترین سایت‌های ایردراپ را در ادامه معرفی خواهیم کرد. سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم سایت‌های معتبر و معروفی هستند که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشتند.

سایت ایردراپ Airdrops.io

سایت ایردراپ Airdrops.io

Airdrops.io یکی از بهترین سایت‌های ایردراپ گسترده و جامع است که شامل اطلاعات مربوط به تمام ایردراپ‌های حال حاضر و آینده می‌باشد. در صفحه اصلی Airdrops، کاربران می‌توانند جدیدترین ایردراپ های تأیید شده را پیدا کنند. همچنین می‌تواننند اطلاعات مربوط به ایردراپ‌های تاریخی که قابل استناد هستند، را مشاهده کنند. در صورتی که airdrop جاری یا تکمیل شده باشد، ارزش دلاری airdrop را لیست خواهند کرد.

در بخش "Hot Airdrops" و "Potential Airdrops" پروژه‌هایی را که پتانسیل ارائه ایردراپ را دارند، لیست می‌کنند. هیچ راهی جهت مقایسه ایردراپ‌های پروژه‌های مختلف و دیدن اینکه کدام یک بیشترین پتانسیل را دارد وجود ندارد؛ اما شما می‌توانید پروژه‌های زیادی را پیدا کنید. در قسمت هر پروژه اطلاعات کافی درباره شرایط شرکت در ایردراپ و دریافت ارز دیجیتال رایگان فراهم شده است. با بررسی این اطلاعات می‌توانید تشخیص دهید که کدام یک مناسب شما است.

 

سایت ایردراپ AirdropAlert

سایت ایردراپ AirdropAlert

سایت AirDropAlert به عنوان یک پلتفرم مرجعه جهت معرفی ایردراپ‌ها شناخته می‌شود. این سایت در سال 2017 با هدف پاسخگویی به کمبود اطلاعات معتبر در مورد نحوه دریافت airdrops ارز دیجیتال رایگان، راه‌اندازی شد. AirDropAlert یک پایگاه داده بزرگ از ایردراپ‌های مختلف در حال انجام و همچنین منقضی شده است. شما در این پلفترم با اعمال فیلترهای مختلف می‌توانید به راحتی ایردراپ مدنظر خود را پیدا کنید. AirDropAlert همچنین به کاربران یک پایگاه دانش گسترده و یک بخش اخبار مفید با اطلاعات مفید را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در این وب سایت حساب ایجاد کنند تا ایردراپ‌های جالب را دنبال کنند و از هرگونه خبر جدید مطلع شوند. علاوه بر این، AirDropAlert یک بسته خدمات کامل به هر شرکتی که مایل به انجام یک airdrop است، با هاست، بازاریابی و پشتیبانی ارائه می‌دهد. 

 

سایت ایردراپ AirDropBob

سایت ایردراپ AirDropBob

AirDropBob یک سایت ایردراپ دیگر است که طراحی ساده و جذابی دارد و یک پلتفرم مناسب برای اطلاع از airdrop های آینده می‌باشد. یکی از بهترین ویژگی‌های این پلتفرم فیلترینگ و سرچ پیشرفته آن است. این ویژگی فیلتر کردن AirDropBob به شما این امکان را می‌دهد تا ایردراپ‌ها را بر اساس وضعیت آنها (فعال / بسته شده)، بلاکچین آن‌ها، الزامات KYC و موارد دیگر مرتب کنید. پلتفرم AirDropBob در سال 2018 راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون صدها airdrop را لیست کرده است. تیم AirDropBob همچنین قبل از اینکه ایردراپی را لیست کند، درمورد پروژه آن بسیار تحقیق می‌کند. می‌توانید پروژه‌های تأیید شده توسط تیم AirDropBob را با علامت بررسی سبز "Verified" که در صفحه فهرست قرار دارد، پیدا کنید. 

 

پلتفرم ایردراپ Freeairdrop.io

پلتفرم ایردراپ Freeairdrop.io

Freeairdrop یک سایت ایردراپ بسیار ساده است که انواع airdrop‌ها را لیست می‌کند و دستورالعمل‌های گام به گام دقیقی را برای هر ایردراپ ارائه می‌دهد. این وب سایت همچنین دارای کانال تلگرام است که می‌توانید آخرین اخبار مربوط به ایردراپ‌ها را دنبال کنید. ویژگی منحصر‌به‌فرد Freeairdrop این است که این وب سایت همچنین دارای لیست ایردراپ‌های آینده است؛ به این معنا که پروژه‌هایی که هنوز airdrop خود را اعلام نکرده‌اند، اما انتظار می‌رود که در آینده آن را انجام دهند. شما می‌توانید از الان از این پروژه‌ها و پلتفرم‌هایی که پتانسیل ارائه ایردراپ را دارند، استفاده کنید تا در هنگام ارائه ایردراپ به شما هدیه تعلق بگیرد. تنها مشکلی که این پلتفرم دارد، این است که هیچگونه جستجو پیشرفته یا فیلتری برای دسترسی بهتر به ایردراپ‌ها ندارد.

 

سایت ایردراپ Earni.fi

سایت ایردراپ Earni.fi

Earni.fi یکی از بهترین سایت‌های ایردراپ است. این وب سایت، یک پلتفرم منحصربه‌فرد که به کاربران این امکان را می‌دهد که با اتصال کیف پول خود از ایردراپ‌هایی که واجد شرایط آن هستند، مطلع شوند. به عبارت دیگر شما باید آدرس خود را در شبکه اتریوم، Cosmos، BNB یا هر زنجیره EVM دیگری را در این سایت وارد کنید. در این حالت این وب سایت اگر ایردراپی وجود داشته باشد که شما شرایط دریافت آن را داشته باشید، به شما اطلاع می‌دهد. اگر در حال استفاده از شبکه اتریوم یا هر بلاکچین دیگری هستید، بهتان پیشنهاد می‌کنیم که حتما Earni.fi را امتحان کنید. زیرا در این پلتفرم ایردراپ‌هایی را دریافت می‌کنید که نمی‌دانستید واجد شرایط دریافت آن هستید. البته در این پلتفرم ایردراپ‌هایی که مربوط به تاریخچه فعالیت شما در یک پروتکل یا شبکه است، توزیع می‌شود. به عبارت دیگر به میزان فعالیت شما در یک پلتفرم یا شبکه ارز دیجیتال رایگان دریافت می‌کنید.

 

سایت ایردراپ CoinMarketCap

سایت ایردراپ CoinMarketCap

سایت کوین مارکت کپ یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین سایت‌های کریپتو است که اطلاعات کاملا درستی را ارائه می‌دهد. این سایت در سال ۲۰۱۳ توسط برادون چز راه‌اندازی شد. این وب سایت به شما امکان تحقیق درباره تمام ارزهای دیجیتال و بررسی جزییات آن‌ها را به شما می‌دهد. از سمت دیگر تمام ارزهای دیجیتال را با رتبه‌بندی مورد مقایسه قرار می‌دهد. در این وب سایت یک بخش مختص به ایردراپ وجود دارد که اطلاعات بسیار مفیدی را در این باره ارائه می‌دهد. ایردراپ‌ها را به سه دسته پایان یافته، فعال و آینده تقسیم می‌کند. حتی شما می‌توانید ایردراپ‌هایی را که قرار است در آینده ارائه شوند را در واچ لیست خود قرار دهید، تا قبل از اجرای آن‌ها شما را مطلع کنند.

 

چگونه می‌توان ایردراپ رایگان ارز دیجیتال دریافت کرد؟

شرکت‌ها معمولاً توکن‌ها را به کاربران یا دارندگان دارایی‌های دیجیتال خاصی ارائه می‌دهند که به‌طور مستقیم به ارز دیجیتالی که در حال توزیع است مرتبط هستند. پیگیری تبلیغات ایردراپ ذکر شده در وب‌سایت‌های برتر ایردراپ می‌تواند راهی عالی برای به‌روز ماندن با آخرین کمپین‌های ایردراپ باشد. در اینجا یک نمای کلی از نحوه شرکت در یک تبلیغات ایردراپ برای دریافت ارز دیجیتال رایگان آورده شده است. (بهترین ایردراپ های ۲۰۲۳)

سایت‌های ایردراپ را مدام بررسی کنید

وب‌سایت‌های ایردراپ و شبکه‌های اجتماعی معتبر را دنبال کنید تا در مورد ایردراپ‌های آینده به‌روز باشید. این منابع اغلب ایردراپ‌ها را اعلام می‌کنند و اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت را ارائه می‌دهند. شما با تحقیق و بررسی مداوم از هیچ فرصتی در این حوزه عقب نخواهید ماند. هنگامی که با خبر یک ایردراپ جدید مواجه می‌شوید، وقت بگذارید تا در مورد پروژه ارائه‌دهنده ایردراپ تحقیق کنید. به‌دنبال اطلاعات مربوط به تیم، اهداف پروژه، توکن آن و اعتبار آن باشید. اطمینان حاصل کنید که پروژه با علایق و ارزش‌های شما مطابقت دارد.

شرایط دریافت ایردراپ را بررسی کنید

ایردراپ‌ها اغلب دارای شرایط خاص هستند، مانند داشتن یک ارز دیجیتال خاص، استفاده از یک پلتفرم خاص یا رعایت الزامات خاص. دستورالعمل‌ها را به دقت بخوانید و اطمینان حاصل کنید که همه شرایط لازم برای واجد شرایط بودن ایردراپ را دارید. ایردراپ‌ها معمولاً از شما می‌خواهند تا اطلاعات خاصی را ارائه دهید، مانند آدرس کیف پول خود، ایمیل یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود. در هنگام اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی احتیاط کنید و اطمینان حاصل کنید که آن را به منابع مشروع و قابل‌اعتماد ارائه می‌دهید.

دستورالعمل‌ها را دنبال کنید

از دستورالعمل‌های ارائه‌شده توسط پروژه یا پلتفرم برگزارکننده ایردراپ پیروی کنید. این ممکن است شامل پیوستن به کانال‌های رسمی تلگرام یا دیسکورد آنها، دنبال کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آنها یا انجام کارهای خاص مانند اشتراک‌گذاری پست‌ها، ارجاع دوستان یا پر کردن فرم‌ها باشد. پس از انجام مراحل لازم، صبور باشید و منتظر توزیع ایردراپ بمانید. ایردراپ‌ها ممکن است زمان پردازش داشته باشند، زیرا پروژه یا پلتفرم باید شرکت‌کنندگان را تأیید و توکن‌ها را به کاربران واجد شرایط توزیع کند. به اعلان‌های رسمی برای به‌روزرسانی‌های توزیع ایردراپ توجه داشته باشید.

ارزها و توکن‌های خود را ایمن کنید

پس از آن که ارزهای ایردراپ شده را دریافت کردید، لازم است آنها را در کیف پولی که از آن پشتیبانی می‌کند، ذخیره کنید. استفاده از کیف پول سخت‌افزاری مانند Ledger یا کیف پول نرم‌افزاری معتبر مانند کیف پول متامسک یا کیف پول تراست ولت برای ذخیره ایمن توکن‌های خود مناسب است.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد