جستجو در بیتفا
  • معرفی بهترین والت‌های ترون
  • کیف پول دیجیتالی ترون
  • کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)
  • آموزش دریافت ترون در تراست ولت
  • آموزش ارسال ترون از تراست ولت
  • کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)
  • کیف پول ترون موبایل ولت (Tron Mobile Wallet)
  • کیف پول ترون لینک (Tronlink)
  • کیف پول ترون اسکن (Tron Scan)
  • ذخیره ترون در ولت‌های سخت افزاری
بهترین کیف پول ترون چیست؟

بهترین کیف پول ترون چیست؟

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
۹ دقیقه
۰
۳۲۴
توسط :
مبین رزمخواه

ترون یک شبکه غیر متمرکز مبتنی بر بلاکچین است که با هدف ارائه تراکنش‌هایی سریع و ارزان راه اندازی شد. این شبکه توانسته با پشتیبانی از رمز ارزهای TRC-20 جایگاه ویژه‌ای در صنعت ارزهای دیجیتال پیدا کند. توکن بومی این شبکه ترون (TRX) نام دارد و برای ذخیره رمز ارز ترون بهترین راه استفاده از ولت‌های مطمئن است. در ادامه این مقاله به گزینه‌های موجود برای استفاده به عنوان بهترین کیف پول ترون اشاره می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک را بررسی خواهیم کرد؛ با بیتفا همراه باشید.

 

معرفی بهترین والت‌های ترون

شبکه ترون در حال حاضر جایگاه مهمی در حوزه‌های مختلف صنعت ارز دیجیتال پیدا کرده است. بلاکچین این شبکه توانسته از طیف گسترده‌ای از رمز ارزها با استانداردهای TRC-20، TRC-10 و TRC-721 پشتیبانی کند.

ترون در حال حاضر یکی از سریع‌ترین بلاکچین‌های فضای کریپتو است که کارمزد تراکنش‌های بسیار پایینی دارد. این ویژگی‌ها باعث شده تا بسیاری افراد از ترون برای انتقال دارایی‌های خود استفاده کنند.

برای استفاده از شبکه ترون و نگهداری توکن آن یعنی TRX لازم است تا یک کیف پول امن داشته باشید. یک والت ترون باید این قابلیت را داشته باشد که در کنار حفظ امنیت دارایی‌ها، امکان تبادلات مستقیم را نیز در خود فراهم کند. اگر که به دنبال بهترین ولت ترون هستید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

در ابتدا نگاهی به کیف پول‌های دیجیتالی معتبر خواهیم داشت و سپس چند مورد از آن‌ها که می‌توانند به عنوان والت ترون عملکرد خوبی داشته باشند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کیف پول دیجیتالی ترون

کیف پول‌های دیجیتالی نرم افزارهایی برای گوشی‌های هوشمند و یا افزونه‌هایی برای مرورگرهای فضای دسکتاپ هستند که به صورت رایگان امکان ذخیره ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم می‌کنند. با استفاده از این نوع ولت‌ها امنیت دارایی‌های شما در حد قابل قبولی تضمین می‌شود و بسیاری از آن‌ها امکان انجام تراکنش‌های مختلف را نیز برای شما فراهم خواهند کرد.

برخی از ولت‌های دیجیتالی از یک مرورگر داخلی استفاده می‌کنند که با استفاده از آن می‌توانید در حوزه‌های مختلف دیفای (DeFi) و همچنین بازار خرید و فروش توکن NFT فعالیت کنید.

در ادامه به معرفی چندین مورد از بهترین والت‌های دیجیتالی برای ترون می‌پردازیم.

تراست ولت ترون

 

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول نام آشنای تراست ولت با پشتیبانی از طیف وسیعی از توکن‌ها و شبکه‌ها قابلیت این را دارد تا اکثر دارایی‌های شما را در خود ذخیره کند. این کیف پول دارای امنیت بالایی است و با استفاده از مرورگری که در آن وجود دارد می‌توانید فعالیت‌های حوزه دیفای (DeFi) را نیز در آن انجام دهید.

در ادامه به آموزش ارسال و دریافت ترون از طریق کیف پول تراست ولت می‌پردازیم و فرایند انجام این تراکنش‌ها را مرور خواهیم کرد. لازم به ذکر است که ارسال و دریافت ترون در سایر ولت‌ها نیز مراحل مشابهی دارد و با توجه به مراحل پیش رو می‌توانید در هر ولت ترون تراکنش‌های خود را انجام دهید.

 

آموزش دریافت ترون در تراست ولت

برای دریافت ترون از طریق تراست ولت ابتدا صفحه مخصوص رمز ارز TRX را باز کنید. در اینجا گزینه Receive (دریافت) را انتخاب کنید. با این کار یک آدرس و یک کد QR برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

برای اینکه ترون‌های خود را وارد تراست ولت کنید باید این آدرس را کپی کنید و واریز ترون به آن را از طریق صرافی و یا سایر ولت‌ها انجام دهید. توجه داشته باشید که آدرس را به صورت کامل کپی کنید. برای بهتر انجام شدن این کار از گزینه کپی که در کنار آدرس قرار دارد استفاده کنید. همچنین با اسکن کد نمایش داده شده آدرس کیف پول برای شما ظاهر خواهد شد.

دریافت ترون تراست ولت

پس از واریز ترون بعد از موفقیت آمیز بودن تراکنش توکن‌های شما در صفحه مخصوص آن در تراست ولت نمایان خواهد شد.

 

آموزش ارسال ترون از تراست ولت

برای ارسال ترون از تراست ولت مجدداً باید به صفحه مخصوص TRX در این کیف پول بروید‌. این بار گزینه Send (ارسال) را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید در قسمت Address آدرس کیف پولی که قصد دارید ترون‌های خود را به آن واریز کنید را وارد کنید.

در قسمت Amount (مقدار) میزان توکن‌های مورد نظر را وارد می‌کنید و در نهایت با انتخاب Confirm (تأیید) تراکنش را آماده انجام خواهید کرد.

ارسال ترون تراست ولت

سپس یک پیام در تراست ولت به شما نشان داده می‌شود که در آن اطلاعات کامل تراکنش آورده شده است. در اینجا آدرس و مقدار توکن‌ها را دوباره بررسی کنید و در صورت درست بودن اقدام به تأیید نهایی تراکنش کنید. با انجام این کار ترون‌های شما به آدرس مورد نظر انتقال پیدا خواهد کرد.

بهترین راه دانلود تراست ولت دریافت لینک‌های معتبر آن از طریق سایت رسمی توسعه دهنده آن است که در این لینک آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

 

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

کیف پول رمز ارزی اتمیک (Atomic) امکان نگهداری بیش از ۵۰۰ رمز ارز و توکن را دارد. این کیف پول دارای ویژگی‌هایی مانند امنیت بالا، سرعت تراکنش مناسب و رابط کاربری ساده است.

والت Atomic از استاندارد TRC-20 پشتیبانی می‌کند و برای نگهداری رمز ارز ترون (TRX) نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اتمیک ولت ترون

علاوه بر توکن TRX، کیف پول اتمیک از توکن‌هایی با استاندارد ERC-20، BEP-2 و TRC-10 و TRC-20 نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این می‌توانید توکن‌های دارای استانداردهای NEP-5 و WAVES را هم در آن ذخیره کنید.

برای دریافت نسخه‌های مختلف اتمیک ولت می‌توانید به صفحه دانلود رسمی آن مراجعه کنید.

 

کیف پول ترون موبایل ولت (Tron Mobile Wallet)

کیف پول اختصاصی ترون برای موبایل با نام Tron Mobile Wallet یک کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال است که به طور خاص برای نگهداری رمز ارز ترون (TRX) طراحی شده است. این کیف پول دارای ویژگی‌های قابل توجهی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • امنیت بالا: از جمله امکانات کیف پول Tron Mobile Wallet می‌توان به امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد. این ولت با استفاده از رمزنگاری AES-256 و احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) این اطمینان را برای شما ایجاد می‌کند که دارایی‌هایتان همواره در امان هستند.
  • رابط کاربری ساده: کیف پول Tron Mobile طراحی بسیار ساده‌ای دارد و کاربران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. این امکانات مدیریت دارایی در این ولت را بسیار ساده می‌کند.
  • قابلیت پشتیبانی از استانداردهای مختلف: کیف پول اختصاصی Tron از توکن‌هایی با استاندارد TRC-10 و TRC-20 پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا رمز ارزهای خود را به راحتی مدیریت کنید و تراکنش‌های لازم را انجام دهید.
  • سرعت تراکنش بالا: با استفاده از این ولت، تراکنش‌های شما بسیار سریع و با سرعت بالا انجام می‌شوند.

کیف پول ترون موبایل

قابلیت پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف: کیف پول Tron Mobile بر روی دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS و اندروید قابل استفاده است که دسترسی آن در بین کاربران را افزایش می‌دهد.

 

کیف پول ترون لینک (Tronlink)

ولت ترون لینک از کیف پول‌های نرم افزاری اختصاصی برای شبکه ترون به حساب می‌آید که البته حواشی زیادی نیز پیرامون آن ایجاد شد. در مقاله کیف پول ترون لینک چیست به صورت کامل به این ولت پرداختیم و ویژگی‌ها، امکانات و حتی شایعاتی که در مورد آن منتشر شد را بررسی کردیم!

کیف پول ترون لینک یک ولت حرفه‌ای مخصوص کسانی است که تراکنش‌های زیادی در شبکه ترون انجام می‌دهند و نیاز دارند تا از توکن‌های TRC-20، TRC-10 و TRC-721 در طول روز تراکنش‌های مختلفی انجام دهند. این ولت در کنار امنیت بالا قابلیت‌های جالبی را در اختیار کاربرانش قرار داده تا بتوانید با فریز کردن بخشی از ترون‌های خود به امکانات ویژه‌تری دست پیدا کنید. امکاناتی مانند حق رأی در شبکه ترون و انجام معاملات بدون کارمزد از قابلیت‌هایی است که برای کاربران ویژه ترون لینک فعال خواهد شد.

ولت ترون لینک

این کیف پول در دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس کاربران موبایل قرار دارد و کاربران دسکتاپ نیز می‌توانند از نسخه تحت وب آن که به صورت افزونه برای مرورگر کروم منتشر شده استفاده کنند.

 

کیف پول ترون اسکن (Tron Scan)

ولت ترون اسکن نیز یکی دیگر از ولت‌های اختصاصی شبکه ترون است. نکته جالب اینجاست که این کیف پول با نام مشابه توسط دو سازمان مختلف برای دسکتاپ و مرورگرهای تحت وب توسعه یافته است. نسخه دسکتاپ آن کاملاً متفاوت با نسخه مرورگر آن است و اگر قصد نصب کردن آن‌ها را دارید حتماً به تفاوت‌های این دو توجه کنید.

نسخه مخصوص وب ترون اسکن این امکان را برای کاربران شبکه ترون فراهم کرده تا از هر مرورگری که به اینترنت متصل است بتوانند توکن‌های خود را مدیریت کنند. همین کار باعث شده تا امنیت آن تا حدودی کمتر از سایر ولت‌های موجود باشد. البته لازم به ذکر است که می‌توانید این ولت را به کیف پول سخت افزاری لجر متصل کنید تا امنیت دارایی‌های خود را افزایش دهید.

ترون اسکن

در مورد رابط کاربری نیز این کیف پول حرف زیادی برای گفتن ندارد ولی اگر می‌خواهید به توکن‌های خود در مرورگرهای مختلفی دسترسی داشته باشید می‌تواند تراکنش‌های شما را با سرعتی خوب انجام دهد. 

 

ذخیره ترون در ولت‌های سخت افزاری

اگر که به امنیت دارایی‌های خود اهمیت زیادی می‌دهید و قصد انجام تراکنش‌های زیادی در روز ندارید، استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری به عنوان والت ترون می‌تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. این نوع کیف پول‌ها امنیتی به مراتب بیشتر از کیف پول‌های دیجیتالی دارند اما برای تهیه آن‌ها نیاز است تا هزینه اولیه نسبتاً زیادی بپردازید.

در اینجا به چند مورد از بهترین ولت‌های سخت افزاری برای نگهداری ترون اشاره خواهیم کرد و ویژگی‌های هر کدام را به اختصار به شما ارائه خواهیم داد.

کول ولت پرو ترون

  • ولت‌های سخت افزاری لجر (Ledger): برند لجر توانسته با کیفیتی عالی در مدل‌های لجر نانو اس و نانو ایکس از طیف بسیار گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند. این ولت به صورت کامل از توکن‌های شبکه ترون پشتیبانی می‌کند و حتی می‌توانید با نگهداری دارایی‌هایتان در آن از طریق سیستم استیکینگ کسب سود کنید. امنیت بالا در این کیف پول با استفاده از سیستم احراز هویت 2 مرحله‌ای چندین برابر شده و با خیال راحت می‌توانید هر حجمی از توکن ترون را در آن نگهداری کنید.
  • کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو (Cool Wallet Pro): این ولت سخت افزاری نیز از جمله قدرتمندترین کیف پول‌های موجود در بازار است که با ظاهر خاص خود بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است. استفاده از این ولت بسیار ساده است و از اکثر رمز ارزهای بزرگ بازار پشتیبانی می‌کند. توکن ترون در میان ارزهای مورد پشتیبانی کول ولت پرو قرار دارد و می‌توانید از سیستم استیکینگ شبکه آن نیز استفاده کنید.

 

در بخش پایانی مقاله بهتر است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه و استفاده از یک کیف پول مخصوص ترون ابتدا نیازهای خود را شناسایی کنید و بر اساس انتظاراتی که از یک ولت ترون دارید بین گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. اگر قصد انجام تراکنش‌های زیادی در طول روز دارید کیف پول‌های دیجیتالی کار شما را ساده‌تر خواهند کرد. اما اگر نیاز دارید تا ترون را در حجم زیادی ذخیره کنید و می‌خواهید به صورت بلند مدت روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید می‌توانید از ولت‌های سخت افزاری استفاده کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد