جستجو در بیتفا
  • پروژه Zigazoo
  • آموزش توکن‌های غیرمثلی در Zigazoo
  • NFT ها در Zigazoo
  • ارز Zigabucks در Zigazoo
  • بنیان‌گذاران پروژه Zigazoo
  • سرمایه‌گذاران پروژه Zigazoo
  • جمع‌بندی
پلتفرم زیگازو (Zigazoo) - آموزش بلاکچین به کودکان

پلتفرم زیگازو (Zigazoo) - آموزش بلاکچین به کودکان

متوسط
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
۶ دقیقه
۹
۹۱۹
توسط :
مائده پیمان

با توجه به رشد روزافزون صنعت بلاکچین و کاربرد آن در زندگی روزمره، آموزش دارایی‌های دیجیتالی به کودکان و آشنایی آن‌ها با این حوزه، همواره از دغدغه‌های اصلی والدین و بزرگان صنعت کریپتو بوده است. در این رقابت اطلاعاتی قرن ۲۱، والدین هوشمند سعی دارند هم‌زمان با آموزش‌های روتین مدرسه، مطالب روز و مهمی مثل بلاکچین را هم به کودکان خود آموزش دهند. پروژه‌ Zigazoo، بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی و پلتفرم آموزش توکن‌های غیرمثلی (NFT) رایگان برای کودکان، در این راستا شروع به فعالیت کرده است که در ادامه‌ی مقاله به معرفی آن می‌پردازیم، پس با ما در بیتفا همراه باشید.

 

پروژه Zigazoo

پلتفرم زیگازو (Zigazoo)، شبکه‌ی اجتماعی مختص به کودکان ۵ تا ۱۲ سال است که مشابه به رسانه‌های اجتماعی Instagram و TikTok عمل می‌کند و در زمینه آموزش توکن‌های غیرمثلی (NFT) به کودکان فعالیت دارد. در Zigazoo، کودکان می‌توانند از خود ویدیو‌های ۳۰ ثانیه‌ای ضبط و منتشر کنند و در چالش‌های ارائه شده توسط معلمان و برندهای مطرح شرکت کنند. این ویدیوها علاوه بر افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان، به آن‌ها کمک می‌کند تا درک خود را از حریم خصوصی و شبکه‌های اجتماعی بیشتر کنند.

پروژه زیگازو zigazoo

زیگازو (Zigazoo)، یک اپلیکیشن رایگان کاربردی برای کودکان است که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد تا به والدین و مربیان کمک کند که کودکان را به سمت آموزش و آشنایی با NFTها سوق دهند. در Zigazoo کودکان با دوستان خود سرگرم می‌شوند و به کاوش می‌پردازند. آن‌ها همزمان به یادگیری و به اشتراک گذاشتن اطلاعات‌شان می‌پردازند و از وقت خود لذت می‌برند! این پلتفرم، کاملا با هدف برقراری روابط آنلاین سالم میان کودکان طراحی شده و آنها از این سن می‌توانند به جای جذب شبکه‌های اجتماعی ناامن دیگر، در زیگازو به عنوان شهروندان دیجیتال فعالیت داشته و در فضایی امن با دوستان خود در تعامل باشند. ایمنی برای کودکان از روز اول، اولین اولویت زیگازو Zigazoo بوده است.

همچنین این پروژه دارای گواهینامه KidSAFE COPPA است و همه محتواها توسط تیم نظارتی Zigazoo با جدیت بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که فقط محتوای سالم و مناسب کودکان توسط افراد فعال در Zigazoo منتشر می‌شود.

مطالب زیادی در مورد زیگازو Zigazoo در مجله‌های معروفی همچون TechCrunch ،CNN ،Axios و New York Times ارائه شده و توسط Scary Mommy و Moms.com مورد تحسین واقع شده است. همچنین این پروژه با محبوب‌ترین شرکت‌های سرگرمی جهان، لیگ‌های ورزشی، ناشران، افراد مشهور و همچنین باغ وحش‌ها همکاری داشته و با موزه‌ها، نوازندگان مطرح، ورزشکاران و برندهای معروف حوزه کودکان، برای ارائه محتوای هیجان‌انگیز، تعامل داشته است.

پروژه زیگازو zigazoo

 

آموزش توکن‌های غیرمثلی در Zigazoo

زیگازو Zigazoo، همواره در تلاش برای آموزش کودکان با بلاکچین و به طور اختصاصی توکن‌‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. همچنین این پروژه اخیراً آموزش اینترنت نسل سوم (Web 3.0) را به خانواده‌ها آغاز کرده است، چرا که Web 3.0 آینده‌ی اینترنت و بخش بزرگی از آینده‌ی فرزاندان خواهد بود. در اپلیکیشن Zigazoo، کودکان می‌توانند NFT‌های کلکسیونی خود را در پلتفرم به دست آورده و به جمع‌آوری و معامله آن‌ها بپردازند و همچنین با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

NFT ها در Zigazoo

ماموریت Zigazoo برای آوردن NFTها به طور خاص برای کودکان این است که فضایی امن برای آنها فراهم کند تا بتوانند خلاقیت خودشان را ابراز کنند و جنبه های ضروری Web3 را آموزش بینند و سواد مالی که اساس اقتصاد آینده خواهد بود، را بهبود بخشند. این پروژه، مجموعه‌ توکن‌های غیرمثلی خودش که مختص به کودکان است را با کمک شرکت Moonbug Entertainment در بلاکچین Flow منتشر کرد. افراد می‌توانند، این بسته‌های NFT از برندهای مختلف را مستقیماً از طریق برنامه Zigazoo با ارز مجازی درون برنامه‌ای Zigabucks یا دلار (USD) خریداری کنند. پس از دریافت NFT، افراد می‌توانند با Zigazooer (کاربران داخل برنامه) در داخل خود اپلیکیشن معامله کنند.

پروژه زیگازو zigazoo

این پروژه، قیمت بسته‌های NFT را تا ۵.۹۹ دلار کاهش داده است تا خانواده‌های بیشتری توانایی تهیه آن را داشته باشند و به کودکان بیشتری امکان تعامل و آموزش امکان دسترسی برای برای تعامل و آموزش در مورد آینده NFT ها بدهند. کلکسیونرهای NFT Zigazoo نه تنها می‌توانند آثار هنری NFT منحصر به‌فردی داشته باشند، بلکه می‌توانند ویدیو بسازند، آواتارهای خود را سفارشی کنند، و محتوای منحصربه‌فرد تولید کنند و با NFT های خود، دنیای Web3 شخصی خود را بسازند و سطوح جدیدی از خلاقیت خود را کشف کنند.

بسته‌های معمولی : ۵.۹۹ دلار
بسته‌های کمیاب : ۱۹.۹۹ دلار
بسته‌های افسانه ای : ۴۹.۹۹ دلار

 

ارز Zigabucks در Zigazoo

ارز Zigabucks،‌ یک ارز مجازی درون‌برنامه‌ای است که با انجام چالش و کامل کردن آن‌ها به دست می‌آید. بچه‌ها می‌توانند از آن برای خرید کالاهای طرفداران مجازی، تزئین آواتار، خرید انیمیشن و هدیه‌های مختص در بازی برای دوستان استفاده کنند. همچنین هر باری که وارد اپلیکیشن شوید، یک زیگاباکس به عنوان پاداش دریافت می‌کنید. تمام خریدهای Zigabucks با اطلاع والدین انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که بچه‌ها بدون اجازه پول خرج نمی‌کنند. همچنین قابل ذکر است که هیچ راهی برای بچه‌ها وجود ندارد که زیگاباکس را با ارز واقعی مبادله کنند یا کسی بتواند برای آنها ارز ارسال کند.

 

بنیان‌گذاران پروژه Zigazoo

بنیان‌گذار مدیر ارشد اجرایی، Zak Ringelstein، معلمی است که با تاسیس Zigazoo قصد دارد به کودکان این فرصت را بدهد تا در فعالیت‌های آموزشی مفرح، فرایند یادگیری داشته باشند. رینگلشتاین به مدت پنج سال در مدرسه ابتدایی تدریس کرد، شرکت UClass را تأسیس کرد. او همچنین در فهرست ۳۰ شخص زیر ۳۰ سال فوربس (Forbes) قرار گرفت و نامزد حزب اصلی برای مجلس سنای ایالات متحده شد. او دارای لیسانس تاریخ از دانشگاه کلمبیا است و مقطع دکترای خود را در کالج معلمان کلمبیا نیز به پایان رسانده است. از دیگر افراد تیم می‌شود به Saiji Kanak، مدیر ارشد عملیاتی پروژه و Rob Andrews، مدیر فنی آن اشاره کرد.

پروژه زیگازو zigazoo

 

سرمایه‌گذاران پروژه Zigazoo

این پروژه در حال حاضر موفق به جمع‌آوری ۲۵ میلیون دلار بودجه از سرمایه‌گذاران شده که در دور آخر جذب سرمایه سری A در تاریخ ۲۸ ژوئن موفق به کسب ۱۷ میلیون دلار بودجه به رهبری Liberty City Ventures شد.

از دیگر سرمایه‌گذارانی که به این پروژه اعتقاد دارند و حمایت مالی کردند می‌شود به اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (NBA)، شرکت آلمانی OneFootball، صندوق سرمایه‌گذاری پر ریسک Animoca Brands، پروژه بلاکچینی Dapper Labs (که به افراد امکان خرید کارت NFT بازیکنان و لحظات حساس بازی‌های NBA می‌دهد)، Causeway ،Medici VC ، Lightspeed Venture Partners ،Flamingo Capital ،Core Ventures و Spartan Group از سرمایه گذاران این استارت‌آپ هستند.

همچنین دو خواهر معروف در شبکه‌ی اجتماعی تیک‌ تاک (TikTok) به اسم Dixie D'Amelio و Charli D'Amelio از دیگر سرمایه‌گذارانی هستند که می‌شود نام برد.

پروژه زیگازو zigazoo


زاک رینگلشتاین، بنیانگذار این پروژه گفته که قرار است این سرمایه جدید را برای تبدیل شدن به بزرگترین کمپانی کودکان متمرکز بر web 3.0 و NFT در دنیا استفاده کند.

 

جمع‌بندی

پروژه زیگازو با هدف توسعه پلتفرم شبکه‌ اجتماعی مختص به کودکان که ایمن و سالم باشد ساخته شده است. اگر شما کودک ۵ تا ۱۲ ساله‌ای در اطرف می‌شناسید و به دنبال راهی برای آموزش آنها با NFTها و دنیای وب 3.0 هستید، همین الان برنامه Zigazoo را از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن Zigazoo برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Zigazoo برای IOS


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد