جستجو در بیتفا
  • تحلیل تکنیکال بیت کوین
  • تحلیل نمودار اتریوم
  • تحلیل دامیننس بیت کوین (BTC.D)
  • بررسی چند رمز ارز جذاب برای خریداران میان مدتی
  • تحلیل تکنیکال رمز ارز فانتوم
  • تحلیل تکنیکال رمز ارز لایت کوین
  • تحلیل نکنیکال رمز ارز استلار
  • جمع بندی
آیا آلت کوین ها احتمال رشد دارند؟

آیا آلت کوین ها احتمال رشد دارند؟

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
۶ دقیقه
۲۵
۸۸۲
توسط :
محمد مهرآفرین

بازار رمز ارز ها در روزهای اخیر با استقبال خیلی خوبی از طرف خریداران روبه‌رو شده که با توجه به اخبار خوبی که تاثیر مستقیمی روی بازار میزاره شاهد یک موج صعودی قدرتمند در بازار بودیم، که البته باید به این نکته توجه کرد که اکثر خریداران آمریکایی و اروپایی نتواستند از این لگ صعودی بهره مند شوند، چراکه بازار در سشن آسیا با کندل های مومنتوم تمام مقاومت های مینور و ماژور رو از بین برد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شرایط کلی بازار و ارزهای پرپتانسیل برای رالی بعدی بازار رو بررسی کنیم !!!

یکی از مهم ترین اخباری که تاثیر مستقیمی روی سفارش خریداران داشت، خبر درخواست صندوق سرمایه گذاری (ETF) از سوی شرکت بلک راک (یکی از بزرگ‌ترین شرکت های مدیریت دارایی در جهان) بود، که سبب شد خریداران بدون تردید در عرض چند ساعت با سفارشات خود بیت کوین را از قیمت 24000 دلار تا قیمت 30000 دلار بکشانند. هر چند که به دلیل وارد نشدن معامله گران و سرمایه گذاران آمریکایی و اروپایی، انتظار می‌رود شاهد موج صعودی دیگری در بازار باشیم که انتظار رسیدن قیمت بیت کوین به اولین مقاومت خود در محدوده 33000 دلار و اتریوم در محدوده مقاومتی 2150 دلار را داریم.

 

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین با توجه به رشد خیلی خوبی که از خودش نشان داد، اکنون به محدوده ای رسیده است که تارگت خریدارانی است که در کف قیمتی وارد شدند، که با توجه به آرایش کندل های اخیر می‌توان به این موضوع پی برد.

انتظاری که داریم اصلاح قیمتی تا نواحی حمایتی مناسب برای ورود خریداران است که این فرصتی برای خریداران جا مانده نیز هست که هم می‌توانند روی بیت کوین پوزیشن باز کنند و هم روی آلتکوین ها.

تحلیل نمودار اتریوم

تحلیل تکنیکال اتریوم

معامله گران عزیز، همانطور که در چارت نیز مشخص است، کندل های اخیر بازار نوید یک اصلاح را می‌دهد، که هر اصلاح رو به پایینی شرایط ورود خریداران را فراهم می‌کند، و خریدارانی که به هر دلیلی در موج اول نتوانستند از بازار کسب سود کنند، در اصلاح قیمتی می‌توانند سفارشات خود را در سطوح حمایتی ثبت کنند.

لازم به ذکر است که با توجه به جو کلی مارکت انتظار داریم آلت کوین ها نیز رشد خوبی را تجربه کنند و به سرمایه گذارانشان سود خوبی بدهند، که در ادامه چند رمز ارز که شرایط خوبی برای ورود دارند نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

تحلیل دامیننس بیت کوین (BTC.D)

چارت دامیننس بیت کوین

همانطور که در چارت نیز مشخص شده است، با توجه به فشار خریداران و وجود کندل های قدرتمند صعودی، انتظار ادامه روند جاری و رسیدن به مقاومت مشخص شده را داریم، که با توجه به انتظاری که در رابطه با روند بیت کوین در میان مدت داریم سناریوی جذابی است.

 

بررسی چند رمز ارز جذاب برای خریداران میان مدتی

تا اینجای مقاله نمودار بیت کوین، اتریوم و تعدادی از شاخص‌ها را بررسی کردیم تا دیدگاه کلی در رابطه با حرکات پیشرو آلت کوین‌ها در ذهن خود ایجاد کنیم. در ادامه این مقاله به تحلیل تعدادی ار آلت کوین‌ها خواهیم پرداخت.

 

تحلیل تکنیکال رمز ارز فانتوم

تحلیل تکنیکال فانتوم

فانتوم با توجه به اینکه کانال نزولی خودش را شکونده و از طرفی به یک محدوده حمایتی جذاب برخورد داشته، در اصلاح قیمتی برای ورود خریداران در لول های مشخص شده مثل 0.28 دلار می‌تونه مناسب باشه.

 

تحلیل تکنیکال رمز ارز لایت کوین

تحلیل تکنیکال لایت کوین

لایت کوین با توجه به اینکه با قدرت خیلی خوبی ساختار بازار رو به سمت شکسته و برای بار چهارم با کندل های مومنتوم به مقاومت مشخص شده برخورد کرده است، انتظار داریم در موج بعدی این مقاومت شکسته شود و تا محدوده 120 دلار شاهد رشد این رمز ارز باشیم. بکر ترین نواحی برای ورود نیز در چارت مشخص شده است، مثل محدوده قیمتی 82 دلار.

 

تحلیل نکنیکال رمز ارز استلار

تحلیل تکنیکال استلار

استلار شرایط بسیار جذابی برای سرمایه گذاران دارد، که اگر قیمت وارد اصلاح شود محدوده 0.085 دلار برای سفارش گذاری مناسب است و اگر سطح مشخص شده شکسته شود، در نواحی 0.0933 دلار می‌توان با استاپ اوردر ها وارد بازار شد و تا مقاومت و تارگت بعدی قیمت، طبق شماتیک رسم شده با بازار همراه بود.

 

جمع بندی

باتوجه به شرایط بازار و جو کلی معامله گران کریپتو، انتظار ادامه روند شکل گرفته را به سمت اهداف بالاتر داریم و با توجه به مورد غفلت واقع شدن پروژه های خوب، در موج بعدی به احتمال بسیار زیاد شاهد رشد آلت کوین ها نیز خواهیم بود. لازم به ذکر است که حتما حتما رسانه بیتفا را هر روز دنبال بکنید که در صورت وقوع رخدادهای سیاسی مثل درگیری احتمالی در روسیه، راهکار های مناسب برای مدیریت پرتفوی به شما ارائه دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد