جستجو در بیتفا
  • بازی ماویا چیست؟
  • نحوه بازی در Heroes of Mavia
  • نحوه دریافت ایردراپ ماویا (Mavia Airdrop)
  • مرحله ۱ : دانلود و نصب بازی ماویا
  • مرحله ۲ : وارد کردن ایمیل
  • مرحله ۳ : آموزش مراحل بازی
  • مرحله ۴ : اتصال کیف پول ارز دیجیتال
  • مرحله ۵ : اتصال اکانت خود
  • مرحله ۶ : وریفای کردن حساب 
  • مرحله ۷ : دریافت ایردراپ ماویا
  • ارز دیجیتال Mavia
  • همکاران پروژه ماویا
  • کاربردهای توکن ماویا 
  • رای‌گیری و حاکمیت
  • دریافت جوایز و شرکت در مسابقه‌های ماویا
  • خرید قابلیت‌های بازی ماویا
  • توکنومیک Mavia
  • بررسی NFT ماویا 
  • استیکینگ ماویا
بازی Mavia چیست؟ بررسی ایردراپ ارز ماویا (Mavia)

بازی Mavia چیست؟ بررسی ایردراپ ارز ماویا (Mavia)

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
۹ دقیقه
۲۳
۱۳,۹۸۶
توسط :
یاسمن یزدان دوست

بازی ماویا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های متاورس است که بسیار شبیه به بازی محبوب Clash of Clans است. در چند هفته اخیر این بازی در توییتر سر و صدایی به پا کرده است و تیم توسعه آن خبر از راه‌اندازی توکن Mavia و ایردراپ آن در ۶ فوریه ۲۰۲۴ دادند. بازی Heroes of Mavia یک بازی Play-To-Earn است، به این معنا که به ازای بازی کردن توکن دریافت می‌کنید. به عبارت دیگر یک راه کسب درآمد در دنیای کریپتو است. نسخه اندروید و ios این بازی در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد و از طریق گوگل پلی و اپل استور قابل دانلود و نصب است. پس با تیم بیتفا همراه باشید تا جوایز این بازی محبوب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم درباره بازی ماویا و همچنین نحوه دریافت ایردراپ Mavia توضیح دهیم. 

 

بازی ماویا چیست؟

بازی ماویا چیست

Heroes of Mavia یک بازی استراتژی موبایلی مبتنی بر وب 3 است که توسط استودیو Skrice به صورت رایگان عرضه می‌شود. بازی ماویا بسیار شبیه به بازی محبوب Clash of Clans است. این بازی در جزیره‌ای به نام Mavia با تم فانتزی اتفاق می‌افتد؛ جایی که بازیکنان روی قطعات زمین پایگاه می‌سازند و با پایگاه‌ها و ارتش‌های همسایه برای کسب منابع درون بازی مانند طلا، نفت و یاقوت مبارزه می‌کنند. در نتیجه باید دوستان خود را جمع کنید تا ارتش خوبی را بسازید. RUBY توکن بومی بازی ماویا است که هدف بازی جمع‌آوری RUBY است. این بازی به طور کلی دارای دو ارز دیجیتال RUBY و MAVIA است.

بازیکنان باید به صورت استراتژیک ساختمان‌های دفاعی مانند دیوارها، برجک‌ها و تله‌ها را در پایگاه خود قرار دهند تا در برابر مهاجمان فرصت طلبی که به دنبال سرقت منابع هستند، دفاع کنند. 

منابع همچنین می‌توانند از طریق حمله به حریفان با نیروهای زمینی، واحدهای موتوری و هوایی از پایگاه‌های رقیب دزدیده شوند. یاقوت با مبارزه با ارتش‌های دشمن به دست می‌آید و می‌تواند برای ارتقا NFTها استفاده شود.

توییتر ماویا

 

نحوه بازی در Heroes of Mavia

شبیه به بازی محبوب Clash of Clans، بازیکنان در جزیره ماویا پایگاه خود را می‌سازند و گسترش می‌دهند، ارتش خود را تقویت می‌کنند و با سایر بازیکنان مبارزه می‌کنند. با این حال، چیزی که ماویا را متمایز می‌کند، امکان کسب توکنی به نام RUBY با رقابت با سایر بازیکنان است.

برای شروع کسب RUBY، بازیکنان ابتدا باید نیروهای زمینی و هوایی شامل واحدهای موتوری، پیاده و هوایی بسازند. سپس می‌توانند از این نیروها برای نبرد با دیگر بازیکنان و محافظت از پایگاه خود در برابر حملات استفاده کنند. علاوه بر این، بازیکنان باید یک ارتش دفاعی تشکیل دهند و برای افزایش قدرت دفاعی، نیروهای خود را ارتقا دهند. این امر به ویژه در هنگام تلاش برای محافظت از منابع ارزشمند اهمیت دارد.

برای پیشرفت در Heroes of Mavia، بازیکنان باید فرماندهی خود (HQ) را نیز بالا ببرند. سطح بالاتر HQ به ساختن ساختمان‌های پیشرفته‌تر اجازه می‌دهد که برای تقویت بیشتر پایگاه و ارتش بازیکن استفاده می‌شود. به حداکثر رساندن دیوارها و برج‌ها برای محافظت از پایگاه و ساختمان‌ها در برابر مهاجمان ضروری است. بازیکنان باید برای دفاع بیشتر از پایگاه خود از تله‌ها و طعمه‌ها استفاده کنند. تله‌ها می‌توانند به بازیکنان کمک کنند تا حریفان را غافلگیر کنند و از پایگاه خود در برابر حملات دفاع کنند.

علاوه بر هیجان مبارزه با دیگر بازیکنان و ساخت ارتش، Mavia Island فرصت منحصر به فردی برای کسب ارز دیجیتال واقعی ارائه می‌دهد. با رقابت موفق با سایر بازیکنان، گیمرها می‌توانند RUBY بیشتری کسب کنند تا به دلخواه از آن استفاده کنند.

 

نحوه دریافت ایردراپ ماویا (Mavia Airdrop)

تیم توسعه ماویا در توییتی اعلام کرد که ایردراپ Mavia در ۶ فوریه ۲۰۲۴ قابل برداشت می‌شود. طبق توییت‌های صرافی Gate.io این ایردراپ احتمالا به ارزش ۴۰ هزار دلار باشد که عدد بسیار قابل توجهی است. در ادامه مراحل دریافت این ایردراپ را توضیح خواهیم داد. 

 

مرحله ۱ : دانلود و نصب بازی ماویا

دانلود بازی ماویا

نسخه اندروید و ios بازی ماویا در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد. ابتدا بازی Heroes of Mavia را از طریق گوگل پلی استور (Google Play Store) یا اپل استور (Apple Store) دانلود و نصب کنید. 

 

مرحله ۲ : وارد کردن ایمیل

ثبت نام در بازی ماویا

پس از نصب کامل برنامه ماویا بر روی گوشی همراه خود، حال از طریق یکی از حساب‌های ایمیل خود، ثبت نام کنید. البته کاربران ios می‌توانند با Apple ID نیز در این بازی ثبت نام کنند. سپس از شما اجازه دسترسی می‌خواهد.

 

مرحله ۳ : آموزش مراحل بازی

آموزش بازی ماویا

در این قسمت بازی Mavia به شما یک ویدیو آموزشی از تمام مراحل بازی را نمایش می‌دهد تا بتوانید به راحتی با آن بازی کنید و امتیاز خود را افزایش دهید. همان طور که گفتیم پول این بازی RUBY است.

 

مرحله ۴ : اتصال کیف پول ارز دیجیتال

اتصال کیف پول به بازی ماویا

در این مرحله شما باید کیف پول ارز دیجیتال خود را به این بازی متصل کنید، اما چگونه؟ ابتدا از طریق دسکتاپ یا مرورگر موبایل خود، وارد سایت اصلی Mavia.com شوید. سپس گزینه Claim Airdrop را انتخاب کنید. پس از آن به شما یک تعداد کیف پول را نمایش می‌دهد. بهترین گزینه کیف پول متامسک است. در تصویر بالا تمام این مراحل را به شما نشان دادیم. البته حواستان باشد که کیف پولی را متصل کنید که دارایی زیادی داخل آن ندارید. اگر این بازی به شما ایردراپ بدهد، از طریق همین کیف پول به دست شما می‌رسد. در نتیجه باید حتما کیف پول خود را متصل کنید. 

 

مرحله ۵ : اتصال اکانت خود

اتصال اکانت ایمیل به پلتفرم ماویا

در این مرحله باید همان حساب ایمیل یا Apple ID را که در بازی وارد کردید، وارد نمایید. این موضوع باعث می‌شود که هویت شما شناسایی شود. در نتیجه حتما این مرحله را باید انجام دهید. در سایت اصلی از قسمت گوشه سمت راست بالا، بر روی اکانت خود کلیک کنید. سپس در پنجره باز شده، گزینه My Account را انتخاب نمایید. سپس به شما گزینه‌های مختلفی را نمایش می‌دهد. حواستان باشد که باید همان ایمیل یا اکانتی را که در بازی وارد کردید، در اینجا نیز وارد نمایید. در تصویر بالا تمام مراحل را به شما نشان دادیم.

 

مرحله ۶ : وریفای کردن حساب 

در همان صفحه اصلی سایت ماویا، زمانی که اسکرول کنید، گزینه Verify را مشاهده می‌کنید. در این حالت از شما یک تست ربات می‌گیرد (Captcha) سپس به شما پیام تایید را نشان می‌دهد.

 

مرحله ۷ : دریافت ایردراپ ماویا

دریافت ایردراپ ماویا

به زودی در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۴ این ایردراپ منتشر خواهد شد. جهت دریافت ایردراپ مطمن شوید که کیف پول‌تان متصل است. همچنین این بازی جهت دریافت ایردراپ، نیاز به گس فی اتریوم دارد. به همین دلیل مقداری ارز اتریوم در کیف پول متامسک خود انتقال دهید. 

 

ارز دیجیتال Mavia

ارز دیجیتال Mavia

ارز دیجیتال Mavia یک توکن ERC-20 است که به گفته تیم توسعه‌دهنده آن در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۴ در برخی از صرافی‌های معتبر راه‌اندازی خواهد شد. برخی از صرافی‌هایی که این توکن ماویا را نمایش دادند و خبر از لیست شدن این ارز دادند شامل : صرافی کوکوین، صرافی HTX، صرافی Bybit، صرافی Gate.io و غیره. همچنین سایت رسمی CoinMarketCap نیز برای توکن ماویا یک صفحه اختصاصی ساخته است. بازی ماویا در کشور چین رتبه یک بازی‌های رایگان را گرفته است.

 

همکاران پروژه ماویا

همکاران پروژه ماویا

یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌هایی که بر پروژه ماویا سرمایه‌گذاری کرده است، Binance Labs است. این موضوع باعث اعتبار بخشی به این بازی محبوب می‌شود. همچنین Delphi و KickStreaming نیز جز کسانی هستند که بر این پروژه سرماهی‌گذاری چشم‌گیری انجام دادند. از همین رو این بازی اعتبار بالایی دارد. در تصویر بالا سازمان‌ها شرکت‌ها و افرادی را که بر این پروژه سرمایه‌گذاری کردن را مشاهده می‌کنید. 

 

کاربردهای توکن ماویا 

کاربردهای توکن ماویا 

ارز ماویا طبق گفته سایت اصلی آن کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه به چندتا از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. 

رای‌گیری و حاکمیت

یکی از مزایای توکن ماویا این است که کاربرانی که این ارز دیجیتال را خریداری می‌کنند، می‌توانند در رای‌گیری‌های مربوط به این بازی شرکت کنند. به عبارتی می‌توانند در ظاهر و الگوریتم‌های این بازی ماویا شریک باشند و نظر شخصی خود را ارائه دهند. به همین دلیل این موضوع برای بازیکن‌ها و طرفداران این بازی بسیار حائز اهمیت است.

دریافت جوایز و شرکت در مسابقه‌های ماویا

یکی دیگر از کاربردهای این توکن شرکت در مسابقه‌های ماویا است. در بازی ماویا شما می‌توانید  مسابقاتی را برنده شوید و جوایزی را دریافت کنید. این جوایز را از طریق توکن ماویا به شما می‌دهد. در نتیجه این توکن، پول اصلی بازی ماویا است و نقش مهمی در این بازی محبوب ایفا می‌کند.

خرید قابلیت‌های بازی ماویا

کاربران و بازیکن‌های بازی ماویا از طریق توکن رابی (RUBY) می‌توانند لباس‌ها و ویژگی‌های جدیدی را خریداری کنند و آپدیت کنند. برای مثال اگر لباس (اسکین) جدیدی وارد این بازی می‌شود، از طریق این توکن رابی می‌توانند آن ها را خریداری کنند و خود را بروزرسانی کنند. 

 

توکنومیک Mavia

توکنومیک Mavia

تعداد کل توکن‌هایی که عرضه خواهند شد ۲۵۰ میلیون Mavia است. در سایت اصلی ماویا شما می‌توانید به طور کامل زمان آزادسازی توکن‌های ماویا و همچنین میزان توزیع آن ها را مشاهده کنید. در تصویر بالا میزان توزیع این توکن را مشاهده می‌کنید.

  • ۳.۵٪ از تمام توکن ها به Airdrop  ماویا تعلق دارد.
  • ۲.۵٪ از آن مربوط به همکاران پروژه ماویا است.
  • ۱۵٪ از توکن‌های ماویا پیش فروش خواهند شد.
  • ۳٪ از کل این توکن‌ها متعلق به مشاوران این پروژه است.
  • ۱۰٪ از تمام این این توکن‌ها مربوط به بازی محبوب ماویا است و به بازی تعلق دارد.
  • ۴۴٪ از این توکن‌های ماویا متعلق به اکوسیستم و جامعه آن است.
  • ۲۲٪ از Maviaها نیز متعلق به تیم توسعه‌دهنده پروژه ماویا است.

 

بررسی NFT ماویا 

NFT ماویا 

کاربران با استفاده از توکن‌های ماویا می‌توان NFTهای آن را خرید و فروش کرد. توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) این بازی ماویا، شامل سه دسته اصلی می‌شود. اولین دسته، دسته قهرمان‌ها (Heroes) است که شما می‌تواند توکن‌های غیرقابل تعویض قهرمان‌ها را خریداری کنید. دومین دسته Land یا همان زمین‌ها این بازی است که شما می‌توانید آن را خرید و فروش کنید.این کار را از طریق MarketPlace ماویا باید انجام داد. این بازی‌ها علاوه بر سرمایه‌گذاری، مزایای دیگری نیز دارند. برای مثال شما زمانی که زمین داشته باشید، RUBY بیشتری دریافت می‌کنید. به عبارت دیگر امتیاز شما بسیار افزایش خواهد یافت که همین موضوع باعث افزایش درآمد شما از بازی ماویا می‌شود. سومین دسته از NFTها خرید و فروش Statues است. در نتیجه شما از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض این بازی نیز می‌توانید کسب درآمد کنید. 

 

استیکینگ ماویا

استیکینگ ماویا

در پلتفرم ماویا شما می‌توانید سه نوع دارایی را استیک کنید و در زمان مشخص شده پاداش خود را دریافت نمایید. استیکینگ یکی از راه‌های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال است. به این روش استیک کردن Soft Staking می‌گویند. در حال حاضر شما فقط می‌توانید توکن‌های غیرقابل تعویض زمین این بازی را استیک کنید. به عبارتی باید ابتدا NFT مربوط به LAND یا همان زمین را خریداری کنید و در استخرهای مختص ماویا، آن را Soft-Staking کنید. در این حالت پس از مدتی به شما پاداش تعلق خواهد گرفت. پس از لانچ شدن توکن ماویا، شما می‌توانید این ارز را نیز استیک کنید و پاداش آن را دریافت کنید. پس از انتشار این توکن به صورت رسمی، شما می‌توانید پاداش‌ استیک‌های زمین خود را دریافت کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد