جستجو در بیتفا
  • کیف پول ارز دوج کوین چیست؟
  • کیف پول Trust Wallet
  • انتقال دوج کوین به تراست ولت
  • ارسال دوج کوین از تراست ولت
  • کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S
  • کیف پول نرم افزاری Coinomi
  • کیف پول SafePal
کیف پول دوج کوین چیست؟ معرفی 4 کیف پول برتر برای ارز Doge

کیف پول دوج کوین چیست؟ معرفی 4 کیف پول برتر برای ارز Doge

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
۶ دقیقه
۰
۴۲۳
توسط :
مبین رزمخواه

رمز ارز دوج کوین به عنوان اولین میم کوین بازار ارزهای دیجیتال، همیشه از محبوبیت خاصی بین کاربران کریپتو داشته است. صرف نظر از انتقاداتی که به دوج کوین و یا سایر میم کوین‌ها وجود دارد، حجم معاملات آن نشان می‌دهد که تریدرهای زیادی مشغول به خرید و فروش و حتی هولد کردن آن هستند. برای نگهداری رمز ارزها بهترین گزینه استفاده از کیف پول ارز دیجیتال است. در این مقاله سعی می‌کنیم در مورد بهترین کیف پول دوج کوین صحبت کنیم و گزینه‌های موجود را بررسی کنیم

در ادامه این مقاله با بیتفا همراه باشید ابتدا به بهترین روش برای نگهداری ارز Doge بپرداریم.

 

کیف پول ارز دوج کوین چیست؟

دوج کوین به عنوان اولین میم کوین بازار در سال 2013 توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر ایجاد شد. در ابتدا هدف از توسعه دوج کوین ایجاد رمز ارزی برای سرگرمی و استفاده به عنوان پول مجازی در شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پاداش و انجام پرداخت‌های همتا به همتا عنوان شده بود. اما ارز دیجیتال دوج کم‌کم بین کاربران کریپتو جایگاه مهمی پیدا کرد و توانست بین ارزهای دیجیتال بزرگ بازار و در بین 10 رمز ارز برتر کریپتو قرار بگیرد.

با رشد بازار و شبکه دوج کوین عده زیادی به این میم کوین به دید یک ذخیره ارزش نگاه کردند و کم‌کم هولد کردن آن آغاز شد. نگهداری ارزهای دیجیتال همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران کریپتو بوده است. برای نگهداری دوج کوین نیز اکنون روش‌های مختلفی وجود دارد که بهترین آن‌ها استفاده از یک کیف پول دیجیتالی است.

برای سرمایه‌گذاری روی رمز ارز دوج کوین استفاده از یک کیف پول اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین ماینرهای این ارز دیجیتال نیز لازم است تا برای ذخیره آن از یک ولت مخصوص استفاده کنند. ذخیره رمز ارز در کیف پول ارز دیجیتال از بهترین روش‌های نگهداری این نوع دارایی‌ها است و با این کار شما امنیت ارزهای خود را افزایش می‌دهید.

کیف پول دوج کوین

در ادامه این مقاله به بررسی کیف پول‌های رمز ارزی مختلفی که می‌تواند برای نگهداری دوج کوین مناسب باشد می‌پردازیم. ابتدا با معرفی یک کیف پول دیجیتالی محبوب کار خود را آغاز می‌کنیم.

 

کیف پول Trust Wallet

شاید بتوان گفت رایج‌ترین کیف پول در بین کاربران کریپتو ایرانی کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) است. این ولت محبوب با پشتیبانی از برترین رمز ارزهای بازار می‌تواند وظیفه نگهداری دارایی‌های شما را به خوبی انجام دهد. تراست ولت به دلیل امنیت بالایی که دارد کاربران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.

تراست ولت

پشتیبانی از نرم افزارهای هوشمند بلاکچینی و دیفای، تراست ولت را به یک کیف پول رمز ارزی کاربردی تبدیل کرده که نیازهای مختلف کاربران را پوشش می‌دهد. در ادامه به آموزش ارسال و دریافت دوج کوین از طریق کیف پول تراست ولت می‌پردازیم و مراحل آن را با یکدیگر مرور می‌کنیم. در اینجا باید به این نکته نیز اشاره کنیم که مراحل ارسال و دریافت دوج کوین در سایر کیف پول‌ها نیز تا اندازه زیادی مشابه تراست ولت است.

 

انتقال دوج کوین به تراست ولت

برای انتقال دوج کوین به تراست ولت باید ابتدا حساب و کیف پول خود را راه اندازی کنید. برای این کار مقاله آموزش کیف پول تراست ولت را مطالعه کنید، حساب خود را راه اندازی کنید و با ادامه این متن همراه ما باشید تا مراحل دریافت دوج کوین را پیش ببریم.

پس از اینکه حساب خود را ایجاد کردید، برای دریافت دوج کوین از قسمت رمز ارزها نام آن را جستجو کنید و صفحه مخصوص به آن را باز کنید.

دوج کوین تراست ولت

در اینجا با انتخاب گزینه Receive (دریافت) یک آدرس به شما نمایش داده می‌شود که آدرس واریز دوج کوین به کیف پول شماست. شما می‌توانید دوج کوین‌هایی که از طریق صرافی و یا سایر روش‌ها خریداری کرده‌اید را به این آدرس واریز کنید تا آن‌ها را به کیف پول خود انتقال دهید.

دریافت دوج کوین

همچنین قابلیت انتقال مستقیم دوج کوین از صرافی‌های بایننس و کوین بیس نیز در تراست ولت وجود دارد که اگر در این دو صرافی حساب داشته باشید، این روش ساده‌ترین کار برای انتقال دوج کوین‌هایتان خواهد بود.

 

ارسال دوج کوین از تراست ولت

برای ارسال دوج کوین از تراست ولت دوباره به صفحه دوج کوین در کیف پول خود مراجعه کنید. این بار گزینه Send (ارسال) را انتخاب کنید. سپس در قسمت Address، باید آدرس کیف پول مقصد مورد نظر خود را وارد کنید و در قسمت Amount (مقدار) میزان دوج کوینی که می‌خواهید انتقال دهید را تعیین کنید.

ارسال دوج کوین

سپس یک تراکنش برای شما ظاهر می‌شود که میزان و اطلاعاتی که در گذشته وارد کرده‌اید را دوباره به شما نمایش می‌دهد. دوباره آدرس و حجم توکن‌ها را بررسی کنید و در نهایت با تأیید تراکنش دوج کوین‌های مورد نظر به آدرس درخواستی ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که در شرایط مختلف، اجرای تراکنش‌ها در شبکه دوج کوین ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

در حین انجام تراکنش با هر مشکلی که مواجه شدید می‌توانید با پشتیبانی تراست ولت ارتباط بگیرید و سؤالات خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

 

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

کیف پول‌های سخت افزاری همیشه یکی از امن‌ترین و بهترین روش‌ها و نگهداری ارزهای دیجیتال هستند. کیف پول Ledger Nano S از بهترین کیف پول‌های شرکت مشهور لجر است که با پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال بازار، یک گزینه مطمئن برای هولد رمز ارزها به شمار می‌رود. این کیف پول به صورت کامل از تراکنش‌های دوج کوین نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمامی نیازهای شما را در مورد این میم کوین پوشش دهد.

لجر نانو اس

این مدل از کیف پول لجر دارای امنیت بالایی است و کلید خصوصی شما در بخش USB آن نگهداری می‎‌شود. همچنین یک صفحه نمایش LED در این ولت قرار داده شده که می‌توانید با دکمه‌های موجود به انجام دادن و مدیریت تراکنش‌ها بپردازید. به دلیل ویژگی‌های امنیتی مناسب و همچنین رابط کاربری آسان، لجر نانو اس را می‌توان بهترین ولت سخت افزاری دوج کوین نامید.

اگر که قصد ندارید به علت نیاز به هزینه اولیه نسبتاً بالا از کیف پول‌های سخت افزاری استفاده کنید، در بین کیف پول‌های رمز ارزی دیجیتالی نیز گزینه‌های بسیار خوبی پیدا می‌کنیم. در ادامه به چند کیف پول نرم افزاری مناسب برای نگهداری دوج کوین اشاره خواهیم کرد.

 

کیف پول نرم افزاری Coinomi

ولت کوینومی (Coinomi) یک کیف پول دیجیتالی مخصوص ارزهای دیجیتال است که توانایی پشتیبانی از طیف وسیعی از رمز ارزها را دارد. این ولت نرم افزاری که روی گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS در دسترس است توانسته با طراحی یک رابط کاربری مناسب و جذاب، نگهداری رمز ارزهایی مانند دوج کوین و انتقال آن‌ها را بسیار ساده کند. در حال حاضر بیش از 1000 ارز دیجیتال مختلف در ولت کوینومی پشتیبانی می‌شود که می‌تواند تمامی نیازهای کاربران را پوشش دهد.

کوینومی

همچنین کیف پول رمز ارز Coinomi به دلیل استفاده از الگوریتم‌های امنیتی قدرتمند توانسته سطح حفاظت از دارایی‌های کاربران را حد امکان افزایش دهد. اگر که به دنبال یک کیف پول دوج کوین هستید و نمی‌خواهید برای تهیه یک ولت سخت افزای هزینه کنید، با نصب این کیف پول به صورت رایگان می‌توانید دارایی‌های خود را حفظ و نگهداری کنید.

 

کیف پول SafePal

کیف پول رمزارزی Safepal یکی دیگر از کیف پول‌های معتبر و قابل اعتماد در بازار است که می‌توانید برای نگهداری دوج کوین از آن استفاده کنید. این کیف پول توسط شرکت SafePal توسعه داده شده و برای ذخیره و نگهداری انواع رمزارزهای دیگر نیز مناسب است.

از مهم‌ترین قابلیت‌های کیف پول Safepal می‌توان به پشتیبانی از بیش از ۱۰۰۰ رمزارز از جمله دوج کوین، قابلیت انتقال و دریافت سریع ارزهای دیجیتال، امنیت بالا و پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله‌ای اشاره کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول Safepal به راحتی دوج کوین‌های خود را به صورت آنلاین خرید و فروش کنند. همچنین، این کیف پول قابلیت خرید و فروش رمزارز با استفاده از کارت اعتباری را نیز دارد.

کیف پول سیف پل

علاوه بر قابلیت‌هایی که به آن اشاره شد، این کیف پول دارای قابلیت پشتیبانی از کلید خصوصی و عمومی است که به کاربران امکان می‌دهد ارزهای خود را به صورت امن در کیف پول ذخیره کنند.

امنیت کیف پول Safepal بسیار بالا است و از طریق رمزگذاری AES-256 و برخی از فناوری‌های امنیتی دیگر، اطلاعات شما محافظت می‌شود. همچنین، کلید خصوصی شما تنها در دستگاه شما ذخیره می‌شود و هیچ کس به آن دسترسی ندارد.

 

در انتهای این مقاله توصیه می‌کنیم که هنگام استفاده از کیف پول دوج کوین همیشه مراحل را به دقت دنبال کنید تا دارایی‌هایتان را از دست ندهید. در برخی از مواقع بی احتیاطی هنگام جابه‌جایی رمز ارزها می‌تواند منجر به از دست رفتن کل سرمایه‌تان شود. در نهایت به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید سؤالات و مشکلات خود را با پشتیبان‌های بیتفا در میان بگذارید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد