جستجو در بیتفا
  • آماده سازی شبکه فانتوم برای ورود میم کوین‌ها
  • اثرات پذیرش میم کوین‌ها در شبکه فانتوم
  • رونق میم کوین‌ها در بازار کریپتو ادامه دارد
  • نگاهی به آینده میم کوین‌ها
ظهور میم کوین‌ها در شبکه فانتوم؛ آیا عصر جدیدی در بازار میم کوین‌ها آغاز می‌شود؟

ظهور میم کوین‌ها در شبکه فانتوم؛ آیا عصر جدیدی در بازار میم کوین‌ها آغاز می‌شود؟

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
۳ دقیقه
۰
۴۸۰
توسط :
مبین رزمخواه

توسعه دهندگان شبکه فانتوم اعلام کردند که به دنبال راه‌هایی برای ایجاد و توسعه میم کوین‌ها در شبکه خود هستند. این اتفاق می‌تواند باعث ایجاد موج جدیدی از میم کوین‌ها شود و بر رقابت موجود در این حوزه تأکید کند. میم کوین‌های سولانا در حال حاضر توانسته‌اند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. این اتفاق باعث شد تا توسعه دهندگان سایر بلاکچین‌ها نیز به ظرفیت میم کوین‌ها برای جذب سرمایه و کاربران جدید پی ببرند. در این مقاله ظهور میم کوین‌ها در شبکه فانتوم را مورد بررسی قرار می‌دهیم و ابعاد مختلف آن را مرور خواهیم کرد؛ با بیتفا همراه باشید.

 

آماده سازی شبکه فانتوم برای ورود میم کوین‌ها

در بازار کریپتو، میم کوین‌ها تقریباً بی هیچ هدف مشخصی پدیدار شدند! با این اوصاف در حالی که به دست آوردن اعتماد سرمایه گذاران برای آنها دشوار است، میم کوین‌ها با حمایت جامعه و پیروی از ترندهای موجود، به حیات خود ادامه می‌دهند. چشم انداز بلاکچین فانتوم نیز تحت تاثیر این اتفاق‌ها اخیراً شاهد یک تغییر بزرگ بوده است. محبوب شدن میم کوین‌ها باعث شد تا آندره کرونژ، یکی از توسعه دهندگان اصلی فانتوم و سازنده اصلی آن عنوان کند که در حال کار برای پذیرش میم کوین‌ها در این شبکه است.

در یک پست X، یکی از باهوش‌ترین مهندسان حوزه (دیفای DeFi)، آندره کرونژ اعلام کرد که فانتوم یکی از پلتفرم‌هایی است که هدف آن ادغام میم کوین‌ها در پلتفرم بسیار مقیاس‌پذیر خود است.

ظهور میم کوین‌ها در شبکه فانتوم

این چشم‌انداز به ما نشان می‌دهد که به دنبال استقبال بالا از میم کوین‌ها، استراتژی مخصوصی برای پذیرش آنها در پروتکل‌های مختلف بلاکچین در دستور کار قرار گرفته است. علاوه بر این آقای کرونژ جزئیاتی را در مورد تمام مراحلی که تلاش برای ساختن یک سیستم کاهش ریسک به درستی و مناسب برای پلتفرم اختراع شده است، ارائه کرد. با انجام این کار، پروژه فانتوم مایل است از یک سو از کارمزد معاملات میم کوین‌ها استفاده کند و از سوی دیگر امنیت و رفاه جامعه را نیز حفظ کند.

 

اثرات پذیرش میم کوین‌ها در شبکه فانتوم

مکالمه در مورد میم کوین‌های فانتوم بدون شک یک پرس و جو را آغاز کرده است. افراد متعددی در مورد میمکوین‌های احتمالی در حال توسعه بر روی پلتفرم پرس و جو کردند. در پاسخ به این سوال که آیا فانتوم احتمالاً میم‌کوین‌هایی مانند SOLID یا TOMB خواهد داشت، کرونژ قاطعانه گفت که آن‌ها در این دسته قرار نمی‌گیرد. به نظر می‌رسد رویکرد فانتوم به این موضوع منحصر به فرد یا حتی ممکن است انقلابی باشد.

 

رونق میم کوین‌ها در بازار کریپتو ادامه دارد

سرایت شوق و هیجان میم کوین‌ها فقط مخصوص فانتوم نیست. بسیاری از میم کوین‌ها در مدت زمان کوتاهی رشدهای عجیب و غریبی به ثبت رساندند و به آتشی برای اشتیاق کاربران این کوین‌ها تبدیل شدند. به عنوان مثال، Dogewifhat (WIF) روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرد که به افزایش قیمت آن و همچنین رشد حجم معاملات میم کوین‌ها کمک بسیار زیادی کرد. علاوه بر این BONK، یک میم کوین دیگر از شبکه سولانا نیز سقف قیمتی جدیدی دست یافت که جریان هجوم سرمایه به بازار میم کوین‌ها را تأیید کرد.

برخی از میم کوین‌ها مانند شیبا اینو و پپه نیز تلاش کردند در طول مسیر کاربردهای متفاوت‌تری از یک میم کوین داشته باشند و در حوزه‌های مختلف مرتبط با اقتصاد دنیای سرگرمی ورود کنند. محبوبیت میم کوین‌ها در فضای کریپتو باعث شده است تا از آن‌ها به عنوان یک دارایی غیرمتمرکز استفاده شود. بسیاری برای امتحان فضای کریپتو اقدام به خرید این میم کوین‌ها می‌کنند و رشد برخی از آن‌ها باعث شد تا سرمایه‌های زیادی به این حوزه وارد شود.

میم کوین‌ها

 

نگاهی به آینده میم کوین‌ها

در حال حاضر میم کوین‌ها بخش جدانشدنی از دنیای کریپتو هستند. این ارزهای دیجیتال به دلیل ماهیت غیرمتمرکز و همچنین مبتنی بر شوخی و میم‌های ترندی که دارند، برای کاربران مختلف با هر سطح دانشی از بازار کریپتو جذاب هستند. روی آوردن شبکه‌های جدید مانند فانتوم به این حوزه نشان دهنده این است که رونق فعلی همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

در این شرایط احتمال می‌رود یک فصل جدید به بازار کریپتو علاوه بر بیت سیزن و آلت سیزن اضافه شود. بیت سیزن، به مقطعی اشاره دارد که بیت کوین در حال رشد و طی کردن روند صعودی است. در آلت سیزن شاهد رشد آلت کوین‌ها هستیم و اکنون میم سیزن می‌تواند به فصل ایجاد و رشد میم کوین‌های بازار اختصاص داده شود.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد