جستجو در بیتفا
  • انتقال عظیم یک تریلیون SHIB
  • دو معامله عظیم شیبا طی 48 ساعت گذشته
  • حرکت قیمت Shiba Inu
  • روی دیگر سکه
نهنگ شیبا اینو و جابه‌جایی میلیون دلاری SHIB

نهنگ شیبا اینو و جابه‌جایی میلیون دلاری SHIB

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
۳ دقیقه
۰
۲۹۵
توسط :
رومینا میرفتاحی

نقل و انتقالات قابل توجهی که توسط نهنگ‌های بازار اتفاق می‌افتد اصولا یا نشان دهنده واکنش به شرایط حاکم بر بازارهستند و یا تصمیمات خاص و استراتژیکی هستند که کل بازار را تحت تاثیر قرار خواهند داد. اخیراً شاهد انتقال عظیمی از توکن‌های شیبا اینو با ارزش دلاری بالا بوده‌ایم . نهنگ شیبا اینو و جابه‌جایی میلیون دلاری SHIB سوالات بسیاری را برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

انتقال عظیم یک تریلیون SHIB

نهنگ شیبا به تازگی 925 میلیار توکن را به Coinbase منتقل کرده است. این در حالی است برترین صرافی ارزهای دیجیتال اروپا حدود یک تریلیون SHIB بر هم می‌زند. با این مقایسه، در می‌یابیم که حجم انتقال این نهنگ با حجم توکن‌های در اختیار برترین صرافی اروپا  تقریبا برابری می‌کند. چنین انتقال عظیمی، سوالات متعددی را درمورد انگیزه پشت این اقدام ایجاد می‌کند.

دو معامله عظیم شیبا طی 48 ساعت گذشته

Shiba Inu (SHIB) به عنوان یک انتخاب برتر در بین بزرگترین نهنگ‌های رمزنگاری در شبکه اتریوم شناخته شده است. از دلایل شناخته شده بودن شیبا اینو می‌توان به حمایت قوی جامعه آن و همینطور نوساناتی که تجربه می‌کند اشاره داشت.  بر اساس داده های IntoTheBlock، مانع بعدی که SHIB در حال حاضر از آن معامله می‌کند، بین سطوح 0.000009 دلار و 0.000013 دلار است، جایی که 228.97 تریلیون توکن SHIB توسط 322220 آدرس با قیمت متوسط 0.0000011 دلار خریداری شد. در حالی که SHIB به مبارزه با خرس‌ها‌ی بازار در نزدیکی 0.000009 دلار ادامه می‌دهد، چندین نهنگ بزرگ در 48 ساعت گذشته مشاهده شده‌اند که معاملات عظیمی انجام می‌دهند.

ابتدا، یک نهنگ 924,999,921,598,371 سکه SHIB، یعنی نزدیک به یک تریلیون توکن SHIB را به کیف پول مرتبط با Coinbase Prime Custody منتقل کرد. ارزش دلاری این انتقال در زمان تراکنش 8352749 دلار بود. حجم این انتقال بسیار بالاست اما هنوز هدف دقیق این انتقال مشخص نشده است. در همین حال، آژانس نظارت بر نهنگ ارز دیجیتال WhaleAlert تراکنش عظیم دیگری از SHIB را مشاهده و گزارش کرد، این تراکنش شامل انتقال 766,478,691,679 SHIB از Bitvavo به یک کیف پول ناشناس بود.

حرکت قیمت Shiba Inu

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، حجم تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو، که کل مبلغ روزانه معامله شده توسط نهنگ‌ها را تخمین می‌زند، کاهش یافته است.

حجم تراکنش شیبا اینو بر اساس داده‌های Into TheBlock

حجم معاملات بزرگ شیبا اینو با 64.92 درصد کاهش در48  ساعت گذشته به 62.58 میلیون دلار رسید. افزایش حجم معاملات بزرگ معمولاً به معنای فعالیت عظیم و مبادلات حجیم بین نهنگ‌ها است و کاهش در این شاخص نشان دهنده کاهش خرید و فروش بین آن‌ها است. طی دو سه روز گذشته حجم معاملات Shiba Inu شاهد کاهش شدید از 20.2 تریلیون SHIB در 24 ژانویه به 7.09 تریلیون SHIB در 25 ژانویه بود.

در حالی که شیبا اینو حرکت قیمتی ضعیفی را در چشم‌انداز ماهانه تجربه کرد، نشانه‌های متعددی از بازدهی کریپتو در بازار گاوی ظاهر شده است. همانطور که توسط تحلیلگر کریپتو و اینفلوئنسر اجتماعی SHIB Knight اشاره شد، حرکت قیمت هفتگی Shiba Inu شروع به شکل‌گیری یک الگوی نزولی کرده است. تحلیلگر نمودار همچنین پیشنهاد می‌کند که SHIB حتی می‌تواند به 0.00001486 دلار تغییر قیمت پیدا کند، یعنی به محدوده قیمتی که از 5 فوریه 2023 تا کنون مشاهده نشده است.

روی دیگر سکه

طبق گزارش IntoTheBlock، Shiba Inu در روز جمعه 2.5 درصد افزایش قیمت داشت و به قیمت 0.000009038 دلار معامله شد. با این حال معیارهای زنجیره‌ای یک موقعیت کاملاً نزولی را در چهار سیگنال کلیدی روی زنجیره نشان داده است.

در نهایت، طی یک تحول مثبت برای اکوسیستم Shiba Inu، لوسی، یکی از اعضای تیم Shiba Inu، اشاره می‌کند که Shibarium در آستانه برداشتن گامی مهم است و این گام در آینده ارز شیبا اینو تاثیر خواهد داشت. در یک خبر خوب دیگر برای فعالین حوزه کریپتو که مقیم کانادا هستند، Uphold یک پیشرفت مثبت را برای کاربران Topper در کانادا اعلام کرده است. طبق این خبر، Shiba Inu و سایر آلتکوین‌ها در Uphold's Topper مجدداً ثبت شده‌اند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد