جستجو در بیتفا
  • جایگاه اخیر شبکه پالیگان
  • آدرس‌های فعال شبکه Polygon
  • تجزیه و تحلیل وضعیت توکن MATIC
تعداد کاربران پالیگان از شبکه سولانا پیشی گرفت

تعداد کاربران پالیگان از شبکه سولانا پیشی گرفت

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
۲ دقیقه
۰
۲۸۵
توسط :
رومینا میرفتاحی

پالیگان اخیراً سولانا را از نظر تعداد کاربران شکست داد. شبکه پالیگان با داشتن 672 هزار کاربر از سولانا با 644 هزار کاربر پیشی گرفت. این شبکه شاهد افزایش قابل توجه فعالیت درون زنجیره‌ای است و طی دو ماه گذشته آدرس‌های فعالِ روزانه آن 75 درصد افزایش یافتند. از طرفی فروش NFT پالیگان در فاصله زمانی اکتبر تا ژانویه تقریباً شش برابر شده است و در تاریخ دهم فوریه با مجموع 3.41 میلیون تراکنش، در رتبه دوم قرار گرفت. نمودار افزایشی Polygon در هفته‌های اخیر موضوع بحث رسانه‌ها بود و حواشی‌ای پیرامون این شبکه و رشد تعداد کاربرانش ایجاد شد.

جایگاه اخیر شبکه پالیگان

شبکه پالیگان شاهد افزایش قابل توجهی در فعالیت‌های درون زنجیره‌ای در هفته گذشته بود. بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های Artemis، راه حل مقیاس پذیری اتریوم (ETH) در 1 فوریه به 3.41 میلیون تراکنش رسید و از زنجیره BNB پیشی گرفت و پس از سولانا (SOL) دومین تراکنش برتر شد.

آدرس‌های فعال شبکه Polygon

Polygon از ابتدای فوریه به طور میانگین روزانه 3.5 میلیون تراکنش دارد. پالیگان اخیراً سولانا را از نظر تعداد کاربران شکست داده است. پالیگان با داشتن بیش از 672000 آدرس فعال منحصربفرد از سولانا با 644000 کاربر روزانه پیشی گرفت.

میانگین تراکنش روزانه شبکه پالیگان

نمودار رو به رشد Polygon در هفته‌های گذشته به موضوع مهمی در رسانه‌ها تبدیل شد که بحث و اظهار نظر پیرامون آن بسیار داغ شده بود. نمودار رو به رشد پالیگان نشان می‌دهد که آدرس‌های فعال روزانه، در دو ماه گذشته 75 درصد افزایش تجربه کردند.

بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های CryptoSlam، فروش ماهانه NFTهای پالیگان در فاصله اکتبر تا ژانویه تقریباً شش برابر شده است. Polygon اکنون چهارمین زنجیره قابل توجه از نظر معاملات NFT با بیش از 8 میلیون دلار فروش تجمعی در هفته گذشته است.

پالیگان چهارمین زنجیره بزرگ از نظر معاملات NFT با بیش از 8 میلیون دلار فروش است

تجزیه و تحلیل وضعیت توکن MATIC

طبق داده‌های CoinMarketCap، ماتیک، توکن بومی اکوسیستم پالیگان، تا الان حدود 3.72 درصد کاهش را تجربه کرده است. با این وجود، در نمودار هفتگی، به عنوان چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ تقریباً 6 درصد افزایش یافته است. MATIC، کمی پس از آغاز سال جدید (2024) سطح 1 دلاری مهم را از دست داد و هنوز نتوانسته آن را پس بگیرد. این ارز دیجیتال از ابتدای سال 18 درصد کاهش داشته است.

داده‌های Santiment نشان می‌دهد که در ماه گذشته تعداد آدرس‌های فعالی که بین هزار تا ده میلیون توکن دارند، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

افزایش قابل توجه آدرس‌هایی که بین هزار تا ده میلیون توکن دارند

بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های Coinglass،طی دو روز گذشته تعداد پوزیشن‌های فروش نسبت به خرید به شدت افزایش یافته است.

افزایش پوزیشن فروش نسبت به خرید در شبکه پالیگان


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد