جستجو در بیتفا
  • نگاهی به اتفاقات هفته گذشته ارزهای دیجیتال
  • آخرین تحلیل بیت کوین (29 آبان)
  • تحلیل کوتاه مدت بیت کوین (امروز 29 آبان)
  • تحلیل دامیننس بیت کوین
  • تحلیل تکنیکال اتریوم امروز 29 آبان
  • تحلیل شرایط بازار ارزهای دیجیتال + شاخص Total
  • معرفی 5 فرصت معاملاتی جذاب برای این هفته
  • تحلیل ارز دیجیتال RIO (29 آبان)
  • تحلیل ارز دیجیتال FET، یک فرصت سرمایه گذاری
  • تحلیل تکنیکال ارز WLD
  • تحلیل ارز WOO امروز 29 آبان
  • تحلیل تکنیکال ارز AGIX
  • تحلیل جامع رمز ارزها در پایان آبان (کل بازار در یک نگاه)
تحلیل ارزهای دیجیتال امروز (29 آبان) + تحلیل جامع بازار و معرفی 5 فرصت

تحلیل ارزهای دیجیتال امروز (29 آبان) + تحلیل جامع بازار و معرفی 5 فرصت

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
۱۱ دقیقه
۱۰
۹۱۲
توسط :
پاتریک شاه‌نظری

با فرا رسیدن روز دوشنبه مجدد بازارهای جهانی فعالیت خود را شروع کردند. طبق روال هر دوشنبه قرار است مارکت ریپورت (امروز 29 آبان) بازار ارزهای دیجیتال را داشته باشیم و شرایط این هفته بازار را تحلیل کنیم. در  تحلیل ارزهای دیجیتال امروز 29 آبان، به بررسی شرایط قیمتی بیتکوین، دامیننس آن و نمودار قیمتی اتریوم خواهیم پرداخت. در ادامه برای درک بهتر از شرایط بازار، بخصوص آلتکوین‌ها شاخص Total را تحلیل خواهیم کرد. در آخر نیز طبق روال مارکت ریپورت‌های گذشته، به تحلیل ارزهای دیجیتال پر پتانسیل این هفته خواهیم پرداخت.

در ادامه این مقاله تحلیلی با سایت بیتفا همراه باشید تا علاوه بر تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، به معرفی 5 فرصت معاملاتی جذاب نیز بپردازیم.

 

نگاهی به اتفاقات هفته گذشته ارزهای دیجیتال

در مارکت ریپورت هفته گذشته (22 آبان) 5 فرصت معاملاتی معرفی کردیم. در حالی که این هفته شرایط کلی بازار خیلی جذاب نبود اما برایند فرصت‌های معاملاتی ما سوددهی خوبی داشت. در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

  •       ارز LDO : ارز دیجیتال LDO بعد از برخورد به محدوده خرید ما (2.1 دلار) اکنون با 19 درصد رشد در محدوده 2.5 دلار معامله می‌شود.
  •       ارز AVAX : ارز دیجیتال آواکس با 23 درصد رشد به حد سود ما (22 دلار) رسید.
  •       ارز FIL : ارز دیجیتال فایل کوین به محدوده مد نظر (4.5 دلار) رسید و اکنون با 7 درصد رشد در محدوده 4.8 دلار معامله می‌شود.
  •       ارز KAVA : ارز کاوا تقریباً در نقطه ورود قرار دارد.
  •       ارز SNX : این ارز دیجیتال بعد از معرفی با 29 درصد رشد به 3.64 دلار رسید.

فرصت‌هایی که در هفته گذشته معرفی کردیم به صورت میانگین 15.6 درصد برایند مثبت (بدون اهرم) داشتند. با توجه به شرایط رنج بیت کوین، این عملکرد جذاب است!

 

آخرین تحلیل بیت کوین (29 آبان)

ارز دیجیتال BTC رهبر بازار کریپتو است؛ تحلیل تکنیکال بیت کوین و شاخص‌ها مرتبط با آن، کمک می‌کند تا روند کلی بازار را بهتر بشناسیم. پس در قدم اول قیمت بیت کوین را در چند تایم فریم تحلیل می‌کنیم و سپس به تحلیل نمودار دامیننس بیت کوین می‌پردازیم.

پس از رشد قدرتمندی که بیت کوین در تایم فریم روزانه از خودش نشان داد، وارد یک کانال قیمتی صعودی شد. انتظاری که برای روند آتی قیمت بیت کوین می‌توانیم داشته باشیم، ادامه رشد قیمت است. انتظار ما شروع یک روند صعودی هم اندازه با روند قبلی است. این روند رشد با مقاومت‌های 40000 و 44000 دلاری تلاقی خواهد داشت. ساختار قیمتی فعلاً صعودی است و هر اصلاح رو به پایینی یک فرصت ورود برای خریداران محسوب می‌شود.

آخرین تحلیل بیت کوین 29 آبان

نتیجه : روند قیمت بیت کوین تا 40 هزار دلار صعودی است. اگر قیمت بتواند این محدوده را بشکند، اهداف بعدی 44 هزار دلار خواهد بود. هر ریزش و اصلاح سالم قیمت، یک فرصت خرید برای آینده بیت کوین است.

 

تحلیل کوتاه مدت بیت کوین (امروز 29 آبان)

رمز ارز بیت کوین برخلاف ساختار صعودی خود در تايم فریم روزانه، در نمودار 30 دقیقه‌ای روند نزولی دارد. با توجه به اینکه قیمت در سقف یک مقاومت داینامیک نیز قرار دارد، سناریوی نزول قیمت تقویت می‌شود. در کوتاه‌مدت انتظار ریزش قیمت از محدوده فعلی تا محدوده حمایتی 36650 دلار را می‌توانیم داشته باشیم. پس از ریزش این محدوده ارزش یک پله خرید را خواهد داشت.

تحلیل کوتاه مدت بیت کوین 29 آبان

نتیجه : با توجه به تحلیل بیت کوین در تایم فریم روزانه روند کلی صعودی است. اما در تایم فریم کوتاه مدت به احتمال زیاد شاهد یک ریزش تا 36500 دلار خواهیم. همانطور که بالاتر نیز گفتیم، هر ریزش و اصلاح قیمت یک فرصت خرید برای میان مدت است. در محدوده 36500 دلار خریدار خواهیم بود؛ حد سود اول 40 هزار دلار است.

 

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین به ما ذهنیت می‌دهد تا روند بازار را بهتر بشناسیم. به همین دلیل در تحلیل ارزهای دیجیتال، هر هفته این شاخص (BTC.D) را نیز زیر نظر می‌گیریم.

دامیننس بیت کوین با برخورد به سطح مقاومتی 53% واکنش خیلی خوبی از خودش نشان داد. با توجه به ایجاد کندل‌های بیس در محدوده مقاومتی، انتظار ریز این شاخص تا محدوده 50.7% را داریم. این محدوده چند منظر قیمت را مثل آهن ربا به خودش جذب می‌کند.

تحلیل دامیننس بیت کوین 29 آبان

نتیجه : دیدگاه ما در رابطه با دامیننس بیت کوین نزولی است. روند صعودی در قیمت بیت کوین و روند نزولی در دامیننس آن، یک اتفاق مثبت برای آلتکوین‌هاست.

 

تحلیل تکنیکال اتریوم امروز 29 آبان

همانطور که بیت کوین رهبر بازار ارزهای دیجیتال است، ارز دیجیتال اتریوم نیز پیش قدم آلتکوین‌هاست. تحلیل تکنیکال اتریوم، به ما دیدگاه واضح‌تری نسبت به آینده آلتکوین‌ها می‌دهد.

رمز ارز ETH در تایم فریم روزانه پس از برخورد به حمایت 1900 دلاری، واکنش خوبی نسبت به آن داشت. با حرکت قیمتی باعث شکست میکرو کانال نزولی به سمت بالا شد. با توجه به این موضوع انتظار رشد بیشتر این رمزارز تا محدوده‌های مقاومتی بالاتر را داریم. مقاومت‌های پیش روی قیمت نواحی 2136 و 2330 دلار است.

تحلیل تکنیکال اتریوم

نتیجه : پس از یک اصلاح سالم قیمتی، مجدد شاهد ایجاد یک روند صعودی در اتریوم هستیم. با توجه به ساختار قیمت، انتظار داریم روند صعودی تا محدوده 2136 دلار و سپس 2330 دلار، رشد خود را ادامه دهد.

 

تحلیل شرایط بازار ارزهای دیجیتال + شاخص Total

تحلیل بیت کوین و اتریوم این دیدگاه را در ذهن ما ایجاد کرد که روند قیمتی بازار، مخصوصاً برای آلتکوین‌های پر پتانسیل صعودی است. از طرفی دیگر یک ساختار نزولی ملموس در دامیننس بیت کوین شاهد هستیم. قیمت صعودی در ارز بیت کوین و روند نزولی در دامیننس آن یعنی روند بازار صعودی است و شرایط برای آلتکوین‌ها بهتر از BTC است.

در کنار این تحلیل‌ها، شاخص Total نیز می‌تواند به ما کمک کند تا دیدگاه واضح‌تری نسبت به آینده ارزهای دیجیتال داشته باشیم.

شاخص total در یک کانال صعودی قرار دارد و اکنون در کف کانال در حال نوسان است. با توجه به ساختاری که این شاخص دارد، انتظار رسیدن آن به عدد 1.5T را داریم. در روزهای آتی به احتمال زیاد می‌توانیم شاهد این رشد باشیم. ساختار این شاخص فعلا صعودی است و می‌توانیم منتظر اتفاقات خوب در بازار باشیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال شاخص کل

نتیجه : تمام داده‌ها نشان دهنده یک بازار صعودی هستند. قیمت بیتکوین و اتریوم صعودی، شاخص کل صعودی، دامیننس بیت کوین نزولی؛ این یعنی هفته بسیار خوبی در انتظار آلتکوین‌های پر پتانسیل است.

 

معرفی 5 فرصت معاملاتی جذاب برای این هفته

بالاخره به بخش جذاب مقالات مارکت ریپورت بیتفا (معرفی فرصت معاملاتی) رسیدیم. در ادامه مقاله تحلیل ارزهای دیجیتال امروز قرار است 5 فرصت جذاب برای ترید در این هفته به شما کاربران معرفی کنیم. ما در مجموعه بیتفا، به صورت هفتگی کل بازار رمز ارزها را تحلیل می‌کنیم؛ در آن هم معیارهای تحلیل تکنیکال و هم معیارهای تحلیل فاندامنتال دخیل هستند.

اما در نظر داشته باشید هیچ کدام از این تحلیل‌ها پیشنهاد معاملاتی یا سرمایه گذاری نیستند. صرفاً دیدگاه شخصی مجموعه خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم!

 

تحلیل ارز دیجیتال RIO (29 آبان)

ارز دیجیتال RIO در حوزه دارایی‌های دنیا واقعی (RWA) فعالیت دارد. این حوزه یکی از حوزه‎‌های آینده دار بازار ارزهای دیجیتال است. رمزارز RIO از دیدگاه فاندامنتالی شرایط خوبی دارد. در شبکه‌های اجتماعی نیز توجه بالایی به سمت این پروژه جلب شده است و انتظار یک شرایط خوب برای آن را داریم. در شرایط تحلیل تکنیکال ارز RIO به چه صورت است؟

رمز ارز RIO در تایم فریم 4 ساعته توانست رنج معاملاتی خودش به سمت بالا بشکند. شکست قدرتمند سطح مقاومتی 0.50 دلار قدرت خریداران را به وضوح نشان می‌دهد. با توجه به این تحلسل، انتظار داریم روند صعودی حفظ شود و قیمت خودش را تا مقاومت‌های 0.65 و 0.77 دلار برساند. نواحی خرید مناسب برای ورود برابر با محدوده‌های 0.51 دلار و 0.46 دلار است.

تحلیل ارز دیجیتال RIO امروز

نتیجه : ساختار قیمتی ارز RIO کاملاً صعودی است و انتظار ادامه این روند را داریم. اگر قصد خرید دارید، نواحی 0.46 تا 0.51 دلار بهترین نقطه برای خرید است. حد سود معامله را نیز می‌توانید در دو پله، قدم اول 0.46 دلار و قدم دوم 0.51 دلار قرار دهید.

 

تحلیل ارز دیجیتال FET، یک فرصت سرمایه گذاری

مجدد ترند هوش مصنوعی شروع شد و پروژه Fetch.AI به عنوان رهبر این حوزه خودی نشان داد. هوش مصنوعی یکی از رو به رشد ترین فناوری‌های موجود است و سرعت رشد خیلی بالایی دارد. ارز دیجیتال FET نیز شرایط قیمتی خیلی خوبی دارد و حتی می‌تواند برای سرمایه گذاری میان مدت نیز مناسب باشد. اما تحلیل تکنیکال ارز FET نشان دهنده چیست؟

رمزارز FET با رشد قدرتمندی که از خود نشان داد، سبب حذف محدوده مقاومتی مهم 0.45 دلار شد. با توجه به قدرت بالای خریداران و عدم حضور فروشندگان، انتظار داریم این موج صعودی تا محدوده‌های مقاومتی 0.8 و 1.2 دلار ادامه دار باشد. هر اصلاح رو به پایینی فرصت ورود خریداران محسوب می‌شود. بکرترین محدوده برای ورود نیز ناحیه 0.47 دلار است.

تحلیل ارز دیجیتال FET امروز

نتیجه : ارز دیجیتال FET در یک محدوده قیمتی بسیار مناسب هم برای معامله کوتاه مدت هم برای سرمایه گذاری قرار دارد. بهترین نقطه ورود برای این ارز 0.47 دلار است؛ البته می‌توانید یک پله هم با قیمت فعلی (به صورت Market) خرید کنید. حد سود کوتاه مدت 0.8 دلار و حد سود میان مدت برابر با 1.2 دلار است.

 

تحلیل تکنیکال ارز WLD

پروژه ورلد کوین تحت مدیریت سازمان OpenAI است و این سازمان در روزهای گذشته با چالش‌هایی مواجه شد. برکناری مدیرعامل OpenAI در قدم اول باعث ریزش قیمت ارز WLD شد اما این ار توانست سریعاً قیمت خود را بازیابی کند. در ادامه به تحلیل ارز WLD خواهیم پرداخت.

رمزارز WLD بعد از برخورد با محدوده حمایتی مهم (1.9 دلار) رشد خیلی خوبی از خود نشان داد. این رشد سبب تشکیل سقف جدید نیز شد. با توجه به این رفتار قیمتی، انتظار ادامه موج صعودی تا محدوده مقاومتی 3.7 دلار را داریم. بکرترین محدوده برای ورود خریداران جامانده ناحیه 2.23 دلار است.

تحلیل ارز دیجیتال WLD امروز

نتیجه : شرایط قیمتی ارز دیجیتال ورلد کوین صعودی است و می‌توانیم خریدار باشیم. حد سود قمیت را می‌توانید در محدوده مقاومتی 3.7 دلار قرار دهید.

 

تحلیل ارز WOO امروز 29 آبان

ارز بعدی که قرار است در این مقاله تحلیل به معرفی آن بپردازیم ارز دیجیتال WOO است. این رمزارز هایپ بالایی در شبکه‌های اجتماعی دارد و می‌توانیم انتظار ایجاد یک موج مثبت از جانب کاربران برای آن باشیم.

رمز ارز WOO در تایم فریم 4 ساعته پس از برخورد به حمایت مهم 0.2158 دلار، واکنش خیلی خوبی از خود نشان داد. بعد از آن قیمت مقاومت داینامیک مهم 0.247 دلار را با قدرت به سمت بالا شکست. حال این انتظار را داریم با توجه به آرایش صعودی که قیمت دارد، شاهد رشد آن تا محدوده‌های مقاومتی 0.288 و 0.34 دلار باشیم.

تحلیل ارز دیجیتال WLD امروز

نتیجه : شرایط قیمتی در ارز WOO مناسب است. در این محدوده‌ها می‌توانید خریدار باشید و حد سود خود را در محدوده 0.288 دلار قرار دهید. اگر دیدگاه بلندمدت‌تری دارید حد سود دوم را در محدوده 0.34 دلار قرار دهید.

 

تحلیل تکنیکال ارز AGIX

رمزارز AGIX نیز یکی دیگر از رهبران حوزه هوش مصنوعی (در کنار ارز FET) در بازار ارزهای دیجیتال است. اکنون حوزه هوش مصنوعی ترند است و تاثیر آن بر ارز AGIX نیز ملموس است. اما پیام تحلیل تکنیکال ارز AGIX چیست؟

رمز ارز AGIX در تایم فریم 4 ساعته توانست رنج معاملاتی خودش را با قدرت به سمت بالا بشکند. با توجه به قدرت گرفتن خریداران و عدم حضور فروشندگان در این رمزارز، انتظار ادامه موج صعودی تا نواحی مهم مقاومتی را داریم. این نواحی به ترتیب 0.33، 0.39 و 0.45 دلار هستند. محدوده 0.29 تا 0.27 دلار بهترین نقطه ورد برای این رمزارز است.

تحلیل ارز دیجیتال AGIX امروز

نتیجه : ارز دیجیتال AGIX ساختار صعودی دارد. می‌توانیم در محدوده 0.27 تا 0.29 دلار خریدار باشیم و به صورت پله‌ای سرمایه خود را بفروشیم (نقد کنیم). این پله‌ها می‌توانند به ترتیب  0.33، 0.39 و 0.45 دلار باشند.

 

تحلیل جامع رمز ارزها در پایان آبان (کل بازار در یک نگاه)

با نزدیک‌تر شدن به هاوینگ بعدی بیت کوین ، شرایط برای بازار کریپتو رو به بهبود است. ماه آبان رو به اتمام است، ماهی که پر از فرصت‌های معاملاتی برای ما کابران بازار جذاب ارزهای دیجیتال بود. در این ماه، در بیتفا چهار مارکت ریپورت داشتیم (مارکت ریپورت 29 آبان پنجمین است) که میانگین بازدهی تمام آن‌ها بالاتر از 15 درصد بود. این یعنی تنها با مارکت ریپورت‌های سایت بیتفا می‌توانستیم هر هفته بیش از 15 درصد سوددهی داشته باشیم.

اما خلاصه این هفته چیست؟ در ادامه به مهم‌ترین نکات معاملاتی این هفته خواهیم پرداخت.

  •       ساختار کلی بیت کوین (BTC) صعودی است و هر ریزش قیمتی از آن یک فرصت خرید است.
  •       از اتریوم (ETH) انتظار ادامه روند صعودی تا محدوده 2136 دلار را داریم؛ حد سود بعدی می‌تواند 2330 دلار باشد.
  •       دامیننس بیت کوین نزولی است و نشان می‌دهد می‌توانیم شاهد رشد مجدد آلتکوین‌ها باشیم.
  •       توجه به حوزه هوش مصنوعی بالاست و پروژه‌های فعال در این حوزه (ارز FET و ارز AGIX) شرایط صعودی جذابی دارند.

این چهار مورد خلاصه‌ای از تحلیل ارزهای دیجیتال امروز (29 آبان) بود. نظر خود در رابطه با این مارکت ریپورت را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

این مقاله پیشنهاد مالی و سرمایه گذاری نیست و صرفاً تحلیلی از بازار ارزهای دیجیتال است!


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد