جستجو در بیتفا
  • دید بلندمدت سرمایه‌گذاران به لایت کوین
  • وضعیت فعلی لایت کوین چگونه است؟
برابری میانگین زمان هولد لایت کوین با بیت کوین؛ نقره دیجیتال از رکود خارج می‌شود؟

برابری میانگین زمان هولد لایت کوین با بیت کوین؛ نقره دیجیتال از رکود خارج می‌شود؟

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
۱ دقیقه
۰
۲۸۲
توسط :
علی ابراهیمی

پرایس اکشن لایت کوین در ماه فوریه تا حدودی مثبت بوده و بار دیگر امید را به هولدرهای این ارز دیجیتال بازگردانده است. قیمت لایت کوین از ابتدای ماه فوریه 6.4% افزایش یافته و برخی انتظار دارند این رشد، اگرچه اندک است، همچنان ادامه داشته باشد. در همین میان، داده‌های آنچین نشان‌دهنده امید و تعهد بالای هولدرهای لایت کوین به این ارز دیجیتال است.

به نقل از بیت کوینیست و بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی اینتو د بلاک، مدت زمان هولد کردن لایت کوین در کیف پول سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال نسبت به سایر ارزهای دیجیتال بسیار بالاتر است. بر اساس این آمار، میانگین زمان هولد لایت کوین 2.4 سال است که با بیت کوین برابری می‌کند، اتفاقی که نشان‌دهنده امید به این ارز دیجیتال است.

دید بلندمدت سرمایه‌گذاران به لایت کوین

اگرچه نوسانات لایت کوین در مقایسه با سایر پروژه‌ها ممکن است نسبتا آرام باشد، به نظر می‌رسد هولدرهای این ارز دیجیتال همچنان به آینده آن امیدوارند. بررسی داده‌های آنچین نشان می‌دهد بیش از 20% از آدرس‌های لایت کوین ارزهای خود را برای بیش از 5 سال است که نگهداری می‌کنند.

مدت زمان هولد لایت کوین

صنعت کریپتو به پاداش‌دهی به هولدرها معروف است. اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم، می‌بینیم سرمایه‌گذاران صبوری که ارزهای خود را سال‌ها نگه‌ داشته‌اند، اغلب سود قابل توجهی کسب می‌کنند. به عنوان مثال سرمایه‌گذارانی که لایت کوین خود را 5 سال پیش خریداری کردند، امروز می‌توانند با حدود 80% سود آن را به فروش برسانند.

این سود نسبت به سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم اندک است اما نشان می‌دهد علیرغم ریزش شدید لایت کوین در سال‌های اخیر، همچنان هولد این ارز دیجیتال برای عده‌ای سودآور بوده است.

میانگین زمان هولد لایت کوین‌هایی که تازه معامله شده‌اند یک ماه است و میانگین کلی زمان هولد این ارز دیجیتال 2.4 سال است. با توجه به این آمار، هولدرهای لایت کوین از نظر ذهنیت و اعتقاد به این ارز بعد از بیت کوین، بالاتر از ارزهایی مثل اتریوم و دوج کوین قرار می‌گیرند.

وضعیت فعلی لایت کوین چگونه است؟

لایت کوین در سال 2011 با حداکثر عرضه 84 میلیون دلاری راه‌اندازی شد. آن زمان، این ارز دیجیتال پس از بیت کوین لقب نقره دیجیتال را از آن خود کرده بود. با این حال، در چند سال اخیر با ورود پروژه‌های مختلف به بازار، ورق برگشت و جایگاه لایت کوین از دست رفته است.

در حال حاضر لایت کوین پس از دوج کوین و شیبا و توکن‌های پروژه‌های لایه دویی از جمله پالیگان و چین لینک در رده 21 ام بازار رمزارزها قرار دارد.

در زمان نگارش این مطلب، هر واحد لایت کوین با قیمت 69.90 دلار معامله می‌شود و 6.39% نسبت به 30 روز گذشته خود 6.39% افزایش یافته است. قیمت لایت کوین در 6 ماه اخیر پایین‌تر از 80 دلار مانده اما به نظر می‌رسد هولدرهای طولانی‌مدت آن چندان نگران این مسئله نیستند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد