جستجو در بیتفا
  • درباره Donk.Meme
  • راه‌اندازی DONK.Meme
  • راهنمای گام به گام نحوه شرکت در پیش فروش Donk.Meme
راه‌اندازی DONK.Meme میم‌کوین جدید مبتنی بر سولانا با الهام از کارتون محبوب شرک

راه‌اندازی DONK.Meme میم‌کوین جدید مبتنی بر سولانا با الهام از کارتون محبوب شرک

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
۳ دقیقه
۱
۴۶۷
توسط :
رومینا میرفتاحی

میم کوین‌ها مبتنی بر سولانا، به دلیل شهرت این بلاکچین برای تراکنش‌های پرسرعت و کارمزدهای پایین، همیشه برای فعالان حوزه ارزهای دیجیتال جذاب بوده و به‌طور مداوم علاقه سرمایه‌گذاران بیشتری را به خود جلب می‌کند. راه‌اندازی $DONKM یک حرکت استراتژیک در اکوسیستم سولانا محسوب می‌شود و یک فرصت وسوسه‌انگیز برای کسانی است که به دنبال میم‌کوین‌های جدید بعدی می‌گردند تا بازدهی قابل‌توجهی ارائه کنند. این میم‌‌کوین با الهام از الاغ دوست داشتنی در فیلم شرک، قصد دارد به‌عنوان یک میم‌کوین جدید به طور قابل توجهی بر اکوسیستم سولانا تأثیر بگذارد.

درباره Donk.Meme

بلاک‌چین سولانا که به دلیل پردازش تراکنش‌های کارآمد و کارمزدهای پایین شناخته شده است، به پلتفرمی محبوب برای دارایی‌های دیجیتال تبدیل شده است. ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم، ماهیت متنوع و پویای بازار را نشان می‌دهد و تاکید اصلی آن بر نقش شوخ طبعی در جلب مشارکت شرکت‌کنندگان است. به گفته تیم سازنده DONK.Meme، اشتیاق به میم کوین‌ها که در ابتدا توسط پروژه‌هایی مانند $BOME و $WIF جرقه زده شد، با ورود $DONKM (Donk.Meme)، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. Donk.Meme که از شخصیت دوست داشتنی Donkey از کارتون محبوب Shrek الهام گرفته شده است، یک پروژه پیشگام میم‌کوین است که بر روی بلاکچین سولانا راه‌اندازی شده است و همانند سایر میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا به دلیل سرعت بالا و هزینه‌های پایین تراکنشی که برای دارندگان توکن ارائه می‌دهد، شهرت مورد توجه است.

میم کوین مبتنی بر سولانا الهام گرفته از شخصیت خر شرک

راه‌اندازی DONK.Meme

راه‌اندازی Donk.Meme به واسطه محبوبیتی که کارتون Shrek دارد یک حرکت بسیار هوشمندانه برای جلب توجه مخاطبین بود. تیم سولانا بر این باور است که Donk.Meme که ترکیبی منحصر به فرد از شوخ طبعی و فناوری دیجیتال است، علاقه و توجه بسیاری از فعالان حوزه کریپتو به ویژه علاقه‌مندان میم کوین‌های مبتنی بر سولانا را به خود جلب می‌کند. با اینکه بطور کلی میم‌کوین‌ها اصولا از یک شوخی یا صرفاً جهت خنده ایجاد شده و رفته رفته ارزش پیدا می‌کردند ولی اگر دقت داشته باشید توجه به میم‌کوین‌ها چنان بالا رفته که اکثر میم‌کوین‌ها از پتانسیل خوبی برای درآمدزایی برخودارند و تیم سولانا نیز معتقد است که Donk.Meme ($DONKM)، طیف وسیعی از ابزارها در اکوسیستم رو به گسترش سولانا را معرفی می‌کند و در جهت کاهش تورم پیشگام خواهد بود و و قرار است چیزی بیش از یک شوخی باشد و فرصت خوبی برای درآمدزایی ارائه دهد.

راهنمای گام به گام نحوه شرکت در پیش فروش Donk.Meme

لازم به ذکر است که پیش‌فروش این میم کوین از 22 مارس (مصادف با 3 فروردین ماه) آغاز شده است، نحوه شرکت در پیش فروش Donk.Meme به نقل از خبرگزاری cryptopotato چنین بود:

  1. به کاربران علاقه‌مند توصیه می‌شود با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Trust Wallet یا Phantom Wallet یک کیف پول سازگار با Solana راه‌اندازی کنند.
  2. برای شرکت در پیش‌فروش باید مقدار مورد نیاز $SOL خریداری شود. $SOL لازم را می‌توان از صرافی‌های مختلفی مانند Binance، Coinbase یا Kucoin خریداری کرد.
  3. سپس کاربران می‌توانند از صفحه پیش فروش Meme دیدن کنند تا مشارکت خود را ادامه دهند. به صفحه پیش فروش Donk.Meme بروید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا $SOL خود را به اشتراک بگذارید.
  4. سپس به مرحله توزیع توکن می‌رسیم؛ با ارسال $SOL به آدرس پیش فروش ارائه شده، کاربران در فرآیند جمع آوری سرمایه شرکت خواهند کرد. پس از پایان پیش فروش، توکن‌های $DONKM به‌دست‌آمده شما به کیف پول شما ریخته می‌شود و سفر شما با Meme شروع می‌شود. دقت داشته باشید که پس از پایان پیش فروش، توکن‌های $DONKM خریداری شده از طریق airdrop بین شرکت کنندگان توزیع می‌شود.
  5. داشبوردی متعاقباً در دسترس خواهد بود که به مشارکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا مقدار $DONKM توکن‌هایی را که واجد شرایط دریافت هستند بر اساس کل $SOL محاسبه کنند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد