جستجو در بیتفا
  • بررسی معیار ارزش بازار استیبل کوین Polygon
  • TVL، مقدار کل Polygon قفل شده
  • MATIC طی چند روز گذشته افت قیمت یک درصدی تجربه کرده است
ارزش بازار استیبل کوین ها در اکوسیستم پالیگان و تاثیر آن بر قیمت Matic

ارزش بازار استیبل کوین ها در اکوسیستم پالیگان و تاثیر آن بر قیمت Matic

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
۳ دقیقه
۱
۳۹۲
توسط :
رومینا میرفتاحی

اکوسیستم Polygon در هفته‌های اخیر شاهد افزایش ارزش بازار استیبل کوین بوده است. افزایش ارزش بازار استیبل کوین به عنوان نشانه‌ای از افزایش فعالیت تراکنش‌ها در شبکه به شمار می‌رود و اکنون شاهد بیشترین حجم تراکنش‌ها در شش ماه گذشته هستیم. هرچقدر شرایط برای پالیگان صعودی و مساعد است وضعیت برای توکن بومی آن MATIC برعکس است. توکن ماتیک طی سه روز گذشته کاهش 1 درصدی تجربه کرده است.

بررسی معیار ارزش بازار استیبل کوین Polygon

به نمودار زیر از DefiLlama دقت کنید. طبق این نمودار افزایش قابل توجه ارزش بازار استیبل کوین را مشاهده می‌کنیم که بالاترین حجم مشاهده شده در شش ماه گذشته را نشان می‌دهد.

براساس داده‌های نمودار، ارزش بازار در 14 دسامبر روند صعودی ثابتی را آغاز کرده و تا 31 دسامبر، از 1.1 میلیارد دلار به بیش از 1.2 میلیارد دلار افزایش یافته است.

نمودار افزایش ارزش استیبل کوین ها در 6 ماه گذشته

می‌توان گفت افزایش ارزش بازار استیبل کوین به عنوان نشانه‌ای از افزایش فعالیت تراکنش‌ها در شبکه به شمار می‌رود؛ بنابراین این نمودار نشان می‌دهد که شاهد افزایش قابل توجه تراکنش استیبل کوین‌ها در شبکه بوده‌ایم.

TVL، مقدار کل Polygon قفل شده

به نقل از سایت خبرگذاری AMBCrypto، در چند هفته گذشته هیچ روند قابل توجهی از مقدار کل Polygon قفل شده یا TVL موجود نیست. اکوسیستم Polygon از زمانی که در ماه می سال 2023 به زیر محدوده 1 میلیارد دلاری سقوط کرد، برای برگشت به سطح سابق در تلاش است.

طبق تجزیه و تحلیل‌های سایت خبری AMBCrypto از حجم معاملات Polygon، از بعد از عبور پالیگان از سطح 200 میلیون دلار و رسیدن به بیش از 300 میلیون دلار در ژانویه، تا کنون نمودار وضعیت نزولی داشته و شاهد کاهش بوده‌ایم.

نمودار زیر یک وضعیت کاهشی را نشان می‌دهد. این کاهش از اواخر ژانویه شروع شد و در فوریه شدت بیشتری پیدا کرد. این تناقض نشان می‌دهد که با وجود حرکت صعودی در ارزش بازار استیبل کوین، سایر معیارهای مهم تأثیر قابل توجهی را منعکس نکرده‌اند.

نمودار وضعیت کاهشی از ژانویه تا کنون

MATIC طی چند روز گذشته افت قیمت یک درصدی تجربه کرده است

در حالی که در بازار ارزش استیبل کوین Polygon شاهد روندهای صعودی ثابتی است، شرایط برای متیک (MATIC) توکن بومی شبکه بلاکچین Polygon برعکس است. تجزیه و تحلیل نمودار بازه زمانی روزانه نشان می‌دهد که قیمت ارز ماتیک طی سه روز گذشته کاهش 1 درصدی تجربه کرده است.

نمودار وضعیت MATIC عکس Polygon


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد