جستجو در بیتفا
  • آشنایی با بازی Illuvium
  • ایردراپ Illuvium و جامعه Illuvinati
  • تأثیرات احتمالی ایردراپ بازی ایلوویوم بر اکوسیستم
  • توضیحات تکمیلی در مورد ایردراپ بازی Illuvium
احتمال ایردراپ بازی بلاکچینی Illuvium

احتمال ایردراپ بازی بلاکچینی Illuvium

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
۴ دقیقه
۰
۲۶۴
توسط :
مبین رزمخواه

بازی بلاکچینی Illuvium اعلام کرد که احتمالاً یک ایردراپ بزرگ را راه‌اندازی می‌کند و به کاربرانش پاداش می‌دهد. برنامه‌ها برای ایردراپ این بازی ممکن است در فصل دوم ۲۰۲۴ عملی شود. با توجه به ارزش حدود ۱۵۰ دلاری هر توکن ILV، این ایردراپ می‌تواند فرصت خوبی برای کاربران این بازی برای کسب سود باشد. بازی Illuvium در حال حاضر یکی از موفق‌ترین بازی‌هایی است که در بلاکچین اتریوم پیاده سازی شده است. در این مقاله خبری نگاهی به اخبار مرتبط با ایردراپ بازی ایلوویوم خواهیم داشت و مطالبی که در مورد آن منتشر شده است را بررسی می‌کنیم؛ تا انتهای این متن با بیتفا همراه باشید.

 

آشنایی با بازی Illuvium

بازی ایلوویوم (Illuvium) به عنوان اولین بازی بلاکچینی تعاملی (IBG) در جهان، یک تجربه بازی نقش‌آفرینی و جمع‌آوری موجودات NFT در دنیایی باز و غنی از زیبایی‌های گرافیکی را برای کاربران فراهم کرده است. بازیکنان در این دنیای علمی تخیلی به کاوش و فتح سرزمین‌ها می‌پردازند و با موجوداتی به نام Illuvials مواجه می‌شوند که می‌توان آن‌ها را به دام انداخته و با خود بازگردانند.

بازی Illuvium با استفاده از رول آپ‌های دانش صفر یا zk-Rollups، به یک بازی NFT با قابلیت مقیاس‌پذیری بالا و معماری حفظ حریم خصوصی تبدیل می‌شود. zk-Rollup یک راه‌حل لایه دوم در حوزه بلاکچین است که داده‌ها را خارج از زنجیره محاسبه و ذخیره می‌کند. در این روش، محاسبات در حالی رخ می‌دهد که وجوه در یک قرارداد هوشمند جداگانه نگهداری می‌شوند. این بازی از بلاکچین اتریوم برای استقرار داده‌های اصلی استفاده می‌کند.

ایردراپ بازی ایلوویوم

ایلوویوم به احتمال زیاد یک ایردراپ بزرگ را برگزار خواهد کرد و به کاربران خود پاداش خواهد داد. در ادامه سعی می‌کنیم توضیحات بیشتری در مورد ایردراپ بازی ایلوویوم ارائه کنیم.

 

ایردراپ Illuvium و جامعه Illuvinati

سازنده این بازی یعنی Illuvium Labs قصد دارد با ایجاد یک ساختار حکومتی غیرمتمرکز، کنترل پروتکل را به دست جامعه Illuvium بسپارد. این امر شامل تشکیل شورای Illuvinati می‌شود که از اعضای انتخابی و مورد اعتماد جامعه تشکیل شده است. اعضای شبکه اجتماعی دیسکورد (Discord) کانال Illuvium می‌توانند برای شرکت در پیش ایردراپ بازی ایلوویوم ($preILV) ثبت نام کنند. البته شرط لازم برای این کار این است که پیش از تاریخ مشخص شده به جامعه پیوسته باشند.

استودیو بازی سازی Illuvium Labs اخیراً اعلام کرد که در دوره سرمایه‌گذاری A خود، موفق شد مبلغ ۱۲ میلیون دلار را جذب کند. این سرمایه‌گذاری توسط کمپانی‌های بزرگی مانند King River Capital، Arrington Capital، Animoca Brands و The Spartan Group رهبری شده و سرمایه‌گذارانی نظیر Arca، Polygon Ventures، 32-Bit Ventures و Yield Guild Games نیز در آن شرکت داشته‌اند.

در صورت اجرایی شدن، ایردراپ بازی ایلوویوم می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر اکوسیستم بازی‌های بلاکچینی داشته باشد. در قسمت بعد در این مورد صحبت خواهیم کرد.

 

تأثیرات احتمالی ایردراپ بازی ایلوویوم بر اکوسیستم

ایردراپ مورد انتظار Illuvium می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر جامعه بازی‌های بلاکچینی و ارزش‌های مرتبط با توکن‌ها داشته باشد. با توزیع گسترده توکن‌ها، انگیزه‌های جدیدی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در این اکوسیستم فراهم می‌شود‌. بازی‌های حوزه بلاکچین مدتی است که دوران کم فروغی را سپری می‌کنند و تا کنون نتوانستند با بدنه اصلی فضای گیمینگ در بازار رقابت داشته باشند.

ایردراپ بازی ایلوویوم

اکنون ایردراپ بازی ایلوویوم می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی برای جذب کاربران جدید و افزایش آگاهی در مورد بازی ایلوویوم عمل کند. کاربران برای کسب سود هم که شده سعی می‌کنند در این بازی فعالیت‌های خود را افزایش دهند و این مسئله برای آینده آن بسیار مفید خواهد بود.

در قسمت پایانی این مقاله زمان انتشار، میزان عرضه، نحوه مشارکت و سایر اطلاعات مورد نیاز در مورد ایردراپ بازی Illuvium را بررسی می‌کنیم.

 

توضیحات تکمیلی در مورد ایردراپ بازی Illuvium

بر اساس اخبار و حدس و گمان‌های منتشر شده، برنامه‌هایی برای رونمایی از بازی‌ها در دومین فصل سال جاری میلادی یعنی سال 2024 وجود دارد. یک اطلاعیه رسمی از یک ایردراپ قابل توجه برای جامعه کاربران این بازی خبر می‌دهد که شایعه شده ارزش کل جوایزی که در آن توزی می‌شود بیش از ۲۵ میلیون دلار است.

ایردراپ بازی ایلوویوم

توکن ILV، ارز دیجیتال مخصوص بازی Illuvium در حال حاضر با ارزشی بیش از ۱۵۰ دلار معامله می‌شود. این توکن اخیراً به نزدیکی ۱۶۰ دلار نیز رسیده است که بالاترین قیمت ثبت شده از سال ۲۰۲۲ برای این توکن محسوب می‌شود. انتشار چنین اخباری می‌تواند ارزش این توکن را نیز بالاتر ببرد. ارزش بالای توکن بازی Illuvium می‌تواند مشوق بسیار خوبی برای کاربران برای شرکت در طرح‌های تشویقی و پروژه ایردراپ آن باشد.

در انتها توصیه می‌کنیم اخبار مرتبط با این بازی را از منابع رسمی پیگیری کنید تا بتوانید با شرایط ایردراپ بازی ایلوویوم آشنا شوید. البته بهتر است اگر که قصد دارید ایردراپ این بازی شامل شما بشود، از امروز فعالیت خود را در آن آغاز کنید و در رویدادهای مختلف بازی مشارکت فعال داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد