جستجو در بیتفا
  • افزایش حجم سولانا DEX
  • تاثیر رالی میم کوین بر اکوسیستم سولانا
  • موقعیت SOL در بازار ارزهای دیجیتال
  • سخن پایانی
در پی استقبال شدید از میم‌ کوین‌ها حجم سولانا DEX به 3.5 میلیارد دلار رسید

در پی استقبال شدید از میم‌ کوین‌ها حجم سولانا DEX به 3.5 میلیارد دلار رسید

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
۲ دقیقه
۱
۶۸۷
توسط :
رومینا میرفتاحی

از دستاوردهای قابل توجه بلاکچین سولانا می‌توان به میم کوین‌هایی که اخیراً در این شبکه به وجود آمده‌اند اشاره کرد. با افزایش محبوبیت میم‌کوین‌ها حجم سولانا DEX به رکورد 3.5 میلیارد دلار رسید که نشان دهنده افزایش فعالیت‌های مالی غیرمتمرکز و رشد قابل توجهی در فعالیت DeFi است. محبوبیت میم‌کوین‌ها در شبکه سولانا به طور قابل توجهی به افزایش حجم معاملات کمک کرده و مخاطبان جدیدی را به این پلتفرم جذب کرده است.

افزایش حجم سولانا DEX

حجم سولانا DEX در حال حاضر در بالاترین حد خود قرار دارد و طی 24 ساعت گذشته از سطح 3.5 میلیارد دلار فراتر رفته است. طبق گزارش DeFiLlama، حجم هفتگی سولانا DEX، دیروز (16 مارس) از 13.3 میلیارد دلار نیز فراتر رفت که نقطه عطف قابل توجهی در بخش دیفای(DeFi) بشمار می‌آید. شناسایی میم کوین‌‌هایی که امکان رشد مناسبی دارند و می‌توان سودهای خوبی از آن‌ها به دست آورد امروز بیشتر از همیشه مورد توجه است. افزایش قابل توجه در ارزش چند میم کوین مبتنی بر سولانا مانند Bonk و Dogwifhat (WIF) در هفته گذشته توجه بسیاری به خود جلب کرده است. بعلاوه، Book of Meme ($BOME) نیز با افزایش بیش از 250 درصدی پس از فهرست شدن در صرافی ارزهای دیجیتال Binance، افزایش به شدت چشمگیری داشته است.

تاثیر رالی میم کوین بر اکوسیستم سولانا

حجم معاملات قابل توجه میم کوین‌ها به فعالیت عمومی و نقدینگی در سیستم معاملاتی سولانا افزوده است. میم کوین‌ها علاوه بر افزایش حجم معاملات، مخاطبان جدیدی را به سمت شبکه سولانا سوق داده‌اند. تاثیر رالی میم کوین را می‌توان در عملکرد توکن بومی Solana و رشد قیمت SOL مشاهده کرد. این توکن به سمت سطح 200 دلار پیش می‌رود و آخرین قیمت آن در دسامبر 2021 مشاهده شده است. بر اساس لیست قیمت Coingape، SOL در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد افزایش یافته است و با قیمت 190.12 دلار معامله می‌شود. این رشد ارزش با وجود اصلاح در بازار دارایی دیجیتال ثبت شده است. ارزش بازار SOL نیز به بالاترین حد باورنکردنی رسیده است و از 84.5 میلیارد دلار فراتر رفته است که همان قیمتی است که از نوامبر 2021 مشاهده شده است.

موقعیت SOL در بازار ارزهای دیجیتال

سولانا اخیراً در حال تجربه بالاترین حجم معاملات روزانه DEX است و به عنوان یک بازیگر اصلی در بازار ارزهای دیجیتال و بخصوص فضای DeFi، در حال ثبت جایگاه جدید خود است. جالب است بدانید شبکه سولانا طی 24 ساعت گذشته با حجم معاملاتی 3.7314 میلیارد دلار، موفق شد جایگاه شبکه اتریوم را در صرافی‌های غیر متمرکز بگیرد.

شبکه سولا جایگاه شبکه اتریوم را در صرافی‌های غیر متمرکز گرفت

این دستاورد نشان دهنده جذابیت بلاکچین سولانا برای طیف متنوعی از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران است. توانایی سولانا برای پشتیبانی از تجارت میم کوین‌ها، انعطاف پذیری و سازگاری این شبکه را نشان می‌دهد و همین خصوصیت شبکه سولانا می‌تواند کاربران و توسعه دهندگان بسیاری را به سمت خود جذب کند.

سخن پایانی

سولانا با افزایش مداوم ارزش میم کوین‌های خود فرصت‌های جدیدی را برای رشد و گسترش ارائه می‌دهد. اگر میم کوین‌هایی مانند BONK و WIF شتاب خود را حفظ کنند، شبکه سولانا می‌تواند به موفقیت‌های جدیدی برسد. رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال و افزایش علاقه به میم کوین‌ها، سولانا را به عنوان یک رقیب کلیدی در این فضا قرار داده است.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد